Millaiset olisivat hyvät välineet nuorille kotiharjoitteluun?
kuntosalivälineet kotiin
10
3164
Vastaukset
- Das gut
itse. Punnerrukset, vatsaliikkeet ja venytykset siinähän ne on.
- jeps..
Penkkipunnerrus penkki jonka mukana tulee tietysti tanko,2 käsipaino tankoa ja tietysti painot.
Ja ei ne nii HIRVEÄN paljon maksa meki saatiin jokunen vuosi sitten 178 eurolla ja 40kg painoja mukana.
Se oli kyllä tarjouksessa sillon mutta ei nuo näytä lehdissä paljoa maksavan.
Tai sitte semmonen kuntokeskus, sehän on kyllä isompi hökötys ja lähemmäs 300-400 e tai voihan niitä olla halvempiakin.
Nuo on ainakin sellaisia millä jaksaa ja kiinnostaa reenata kauemminki kuin yhden viikon. - bodari27
jeps.. kirjoitti:
Penkkipunnerrus penkki jonka mukana tulee tietysti tanko,2 käsipaino tankoa ja tietysti painot.
Ja ei ne nii HIRVEÄN paljon maksa meki saatiin jokunen vuosi sitten 178 eurolla ja 40kg painoja mukana.
Se oli kyllä tarjouksessa sillon mutta ei nuo näytä lehdissä paljoa maksavan.
Tai sitte semmonen kuntokeskus, sehän on kyllä isompi hökötys ja lähemmäs 300-400 e tai voihan niitä olla halvempiakin.
Nuo on ainakin sellaisia millä jaksaa ja kiinnostaa reenata kauemminki kuin yhden viikon.jos haluat niin suosittelen www.urheilutukku.net
- kuntoiluhullu
Monitoimipenkki jossa lisäksi reisipenkki ja kyykky, 290,-
Kuntokeskus jolla saa treenattua kaikki lihakset, 490,- kato www.gpf.fi
- Kuntoiluhullu
Hei,
Se riippuu tarpeesta ja tilan koosta sekä tietenkin budjetista.
Helpoin ja turvallisin kotiharjoittelulaite on asiallinen nykyaikainen kuntokeskus, monitoimilaite jossa on kuntosali pienoiskoossa ja kaikki liikeet valmiina.
Kuntohuonetta voi lisäksi täydentää harjoituspenkeillä ja aerobisilla laitteilla.
Valikoima on suuri ja laitteita löytyy esim osoitteesta www.gpf.fi
Hintahaitari on myös suuri alkaen muutamasta satasesta penkeistä noin 20000 euron laadukkaisiin kuntohuoneratkaisuihin. Osoitteesta löytyy myös runsaasti käytettyjä kuntosalilaitteita jos tilaan on niille riittävästi. - Jorkke_eli_jormavaan
Kuinka nuori ja kumpaa sukupuolta tää nuori on?
Mimmoista tämä harjoittelu on tavoitteiltaan, kun tuota kuntosaliharjoittelua on niin monenlaista? Jotkut menevät kuntosalille polkemaan kuntopyörää, vetelemään soutulaitetta ja kuluttamaan kuntomattoa. Jotkut taas hakevat sieltä voimaa, massaa tai molempia.
Jos ideana on voima/massatreeni niin melkein ostaisin kyllä ihan kuntosalikortin. Noita kalliita ns. monitoimilaitteita on paljon varmasti myynnissä, mutta se tuleeko niillä sitten sitä kunnon treeniä on eri asia. Jos kävelet salille ja katsot niitä isompia jannuja, niin ei ne niissä vemputtimissa niin hirveästi hinkkaa vaan se treeni on vapailla painoilla ja sellaisilla laitteilla, joita ei juuri kotiin hankita kuten hacki, prässi ja taljat. Jos jotain haluaa välttämättä kotiin ostaa, niin ostaisin penkkipunnerruspenkin, siirreltävän harjoituspenkin, kyykky/dippitelineen, tangon, käsipainot joihin voi latoa irtopainoja ja läjän näihin sopivia painoja. Ja ei semmoisia penkkejä ja telineitä, joiden maksimipainomäärä on jotain 50 kiloa, koska niitäkin on myynnissä ja niistä ei tule kun paha mieli, kun saat sitten ostaa uuden heti. - kotisalitreeni
Mielestäni ei kannata hankkia ns "kuntokeskusta" kotiin. Hyvän treenin saa aikaiseksi esim. seuraavalla setillä: Steppilauta, kahvakuulat, säädettävät käsipainot, voimapyörä, jumppapallo sekä rekki oviaukkoon. Noilla välineillä saa jo erittäin monipuolisen harjoituksen ja erilaisia liikevariaatioita todella paljon. Noissa on lisäksi se hyvä puoli että kesällä voit ottaa välineet pihalle jolloin ei tarvitse sisällä pimeässä rehkiä.
Jos haluaa liikutella isoja rautoja, tällöin pitää mennä kuntosalille. Tuolloinkin nämä edellä mainitut kotikuntoiluvälineet täydentää treenausta hyvin!
Mukavia treenejä sekä kotona että salilla treenaaville! - Mattopuuhia
Lisäksi kannattaa hommata kunnon matot pohjalle, eikä mitään perus jumppamattoja. Sopivia löytyy http://puuhamatto.fi
- aitoBlueteam
juoksumatto eikä muuta
- asfsdfff
lava kaljaa ja sinistä blöötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669