Kiipeilyvaljaiden kunto

järki hoi

Ostin uudet Mammutin valjaat ja käynyt nyt pari kertaa sisäseinillä. Parin kerran jälkeen hokasin himassa että vatsan kohdalta jokin ote on nirhaissut pikkasen valjasta. Kyse on siitä kohdasta jossa näyttää olevan ommeltu semmonen "suojasukka" valjaan remmin reunalle, se ei kuitenkaan ole mennyt sukan läpi vaan pinta otti vähän köniin. Onko tästä mitään haittaa käytännössä, luin netistä et pienikin vika voi johtaa valjaan poisheittoon. Mitä mieltä kokeneemmat käyttäjät on, ite en ainakaan hylkäis niitä ton takia.

3

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwtrfd

niin, että näytät valjaitasi jollekulle, joka niistä tietää. Tuolla kuvauksella on vähän vaikea sanoa missä kohtaa vika itseasiassa on, pitäisi nähdä kapistus.
      Sinällään pehmusteessa tai suojassa oleva vaurio ei vaikuta kestävyyteen, mutta ainakaan omissa valjaissani ei vatsan kohdalla eli etupuolella kauheasti ole mitään pehmusteita tai suojia vaan lähes kaikki näkyvä on osa valjaan kantavaa rakennetta.

Kuva olisi kiva, mutta eihän tänne sellaisia saa.
      Myyjäliikkeessä voit näyttää ja ehkä yksi hyvä keino on ottaa selvää valjaidesi maahantuojasta ja laittaa vaikka kuvallista meiliä sinne.

• frweqg3gr45

miten mä voin muka ottaa vastuun sun kiipeilyvaljaista, tulet sitten kuitenkin pudottua 3000 metristä vaatimaan multa selitystä.

• Hob3lf

Mun valjaat on 2 nd hand ARMY gearia &liidaan niillä, joten voisit olla huolestumatta pikku nirhautumista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2814
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2097
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1932
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1541
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      1251
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      199
      1039
    Aihe