Parempaa seksiä pettämisen jälkeen?????

AnnikkaM

Monessa keskustelussa on petetyksi tullut puoliso kertonut, että seksielämä on muuttunut puolison kanssa paremmaksi pettämisen tultua julki? Miten tämä on mahdollista? Kertokaa te petetyt ja pettäjätkin, miten te pystytte seksiin ylipäänsä ja miten vielä parempaan sellaiseen pettämisen jälkeen?

Minua mies petti yli kaksi vuotta saman naisen kanssa. Kertoi vielä riidellessämme, että seksi tuon kakkosen kanssa oli "taivaallista". Yhdessä yritämme yhä eteenpäin parsia avioliittoamme kasaan, mutta seksi ei tahdo onnistua, ei sitten millään.

En voi olla ajattelematta, miten mieheni koski ja rakasteli tuota toista naista. Ja joka kerta kun hän koskee minuun, nämä ajatukset valtaavat mieleni. Ahdistun, itkettää, tunnen vain vihaa ja katkeruutta. Mietin vain, koskiko hän tuota kakkosta samalla tavalla, kiihoittuiko samalla lailla hänen kanssaan, mikä teki siitä toisesta niin paljon paremman? Katkeran uteliaana olen syyllistynyt kyselemään yksityiskohtia ja saanut kuulla, että mies harrasti kakkosnaisensa kanssa mm. anaaliseksiä jne. En pysty mitenkään tämän jälkeen hyväilemään miestäni suullani , ajatuskin tästä saa oksentamaan.

Kun luen muiden kirjoituksia siitä, että seksi on muuttunut vain paremmaksi- se kuullostaa jotenkin sairaalta. Kiihoittaako joitakin ajatus kumppanistaan toisen kanssa? Vai onko mustasukkaisuuden tunne ja menettämisenpelko jollain tavalla kiihoittavaa? En ymmärrä.

Miten minä voisin vastaanottaa mieheni kosketuksen ahdistumatta? Olemme yrittäneet vain hyväillä ja helliä vaatteet päällä, mutta sekin sattuu.

Samalla koen suuria paineita siitä, että jos en kohta onnistu ja kykene rakastelemaan mieheni kanssa- hän lähtee jälleen vieraisiin:(

49

4273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikottu suhde

Kuka uskoo noihin kaikkiin kertomuksiin jotka on voitu laittaa liikkeelle provosoiden. Joillakin on omituisia luonteen kieroutumia, joku voi nauttia siitäkin että kilpailee esim. miehestä vaikka sitten seksillä.
      Jos nyt noin tarkasti ei pettäjien suhteita ja tilanteita miettisikään kuin teet, useimmat halveksuu puolisoa joka pettää. Uskollisuuteen perustuva intiimisuhde joka on kerrankin tuhottu pettämällä, haavoittaa väistämättä ja suhteen laatu muuttuu. Jos parisuhteen pitää ainutlaatuisen hienona ja herkkänä kahden toisilleen lupautuneen ihmisen välillä, pettävää osapuolta kohtaan tulee väistämättä inhon tunteet. Jos itsekin on helposti pettävä ei niin ehkä välitä. Onhan noita jotka ei myöskään kykene uskolliseen toista kunnioittavaan parisuhteeseen.

• Toinen mies

Ikävää, että sinulle on käynyt tuolla tavoin, kaikki tuki ja sympatia sinulle. Toivottavasti kestät ja toivut kokemuksestasi ja jaksat aloittaa taas uudelleen, kyllä sinullekin onni vielä löytyy.
      Ja kun olen sanonut tämän, on kerrottava lisää, nyt itsestäi. Kuulun nimittäin itse niihin ihmettelemiisi ihmisiin, jotka kokevat sivusuhteen toisella tavalla, elämää ja suhdetta rikastuttavana asiana. Minä nimittäin hyväksyn vaimoni solmimat ulkopuoliset suhteet ja olen jopa rohkaissut häntä niissä. Olemme sopineet, että hänellä saa olla satunnaisia suhteita, kunhan ne eivät riko omia läheisiä välejämme ja ovat muutenkin turvallisia. Hän käy joskus kaupungissa tansseissa tapaamansa miehen kanssa ja viettää yön tämän asunnolla (asumme maaseudulla). Tunnemme molemmat, että suhteemme on syventynyt tämän ulkopuolisen suhteen ansiosta ja myös seksielämme on muuttunut kiihkeämmäksi. Tunnustan, että välillä olen hyvinkin mustasukkainen ja kitkerä, mutta vaimoni tyytyväisyys on vielä tärkeämpi.
      Itse en ole ollut enkä halua olla hänelle uskoton.

• nameless-bitch

Meillä pettäminen oli yhden illan juttu ja kotona mies saa kuulema parempaa seksiä. Mies on itse ollut aikaisemmin vähän arka kertomaan mieltymyksistään, vaikka olen koettanut kysyä. Estot ovat hävinneet pettämisen jälkeen ja seksi meidän välillä on nykyisin kiimaisempaa. Uskalletaan kertoa avoimemmin toiveistamme puolin ja toisin. Ja halutaan tehdä töitä, että seksielämä pysyy vieränä. On tosin ollut aina aktiivista (4-7 kertaa viikossa). Ei kannata tuhlata elämäänsä harrastamalla huonoa seksiä sen takia, ettei uskaltaisi pyytää mitä haluaa. Ja kyllä, minua myös kiihottaa ajatus miehestäni toisen naisen kanssa. Saipahan sekin sinkkutyttö kunnon miestä ;) Olen myös haveillut ryhmäseksistä mieheni ja toisen naisen/miehen kanssa kolmistaan. Nämä ovat kuitenkin jo avoin suhde palstan aihepiiriä. Pettämisen henkinen puoli, lupauksen rikkominen sattuu minuun tietysti, mutta seksin harrastaminen toisen kanssa lähinnä se takia, että en voi antaa miehelleni samanlaista uutuudenviehätystä, koska olen saanut vain tämän yhden pillun ja perseen enkä voi niitä erilaiseksi muuttaa (en mene mihinkään leikkauksiin).

• Tiukan fani
        nameless-bitch kirjoitti:

Meillä pettäminen oli yhden illan juttu ja kotona mies saa kuulema parempaa seksiä. Mies on itse ollut aikaisemmin vähän arka kertomaan mieltymyksistään, vaikka olen koettanut kysyä. Estot ovat hävinneet pettämisen jälkeen ja seksi meidän välillä on nykyisin kiimaisempaa. Uskalletaan kertoa avoimemmin toiveistamme puolin ja toisin. Ja halutaan tehdä töitä, että seksielämä pysyy vieränä. On tosin ollut aina aktiivista (4-7 kertaa viikossa). Ei kannata tuhlata elämäänsä harrastamalla huonoa seksiä sen takia, ettei uskaltaisi pyytää mitä haluaa. Ja kyllä, minua myös kiihottaa ajatus miehestäni toisen naisen kanssa. Saipahan sekin sinkkutyttö kunnon miestä ;) Olen myös haveillut ryhmäseksistä mieheni ja toisen naisen/miehen kanssa kolmistaan. Nämä ovat kuitenkin jo avoin suhde palstan aihepiiriä. Pettämisen henkinen puoli, lupauksen rikkominen sattuu minuun tietysti, mutta seksin harrastaminen toisen kanssa lähinnä se takia, että en voi antaa miehelleni samanlaista uutuudenviehätystä, koska olen saanut vain tämän yhden pillun ja perseen enkä voi niitä erilaiseksi muuttaa (en mene mihinkään leikkauksiin).

"en voi antaa miehelleni samanlaista uutuudenviehätystä, koska olen saanut vain tämän yhden pillun ja perseen enkä voi niitä erilaiseksi muuttaa (en mene mihinkään leikkauksiin). "

Voit muuttaa. Voit treenata lihaksesi vahvemmiksi, niin voit anta samanlaista tiukkaa pillua kuin se sinkkutyttö. Persettä voit treenata kiinteämmäksi ja isommaksikin, pyöreämmäksi.

• nameless-bitch
        Tiukan fani kirjoitti:

"en voi antaa miehelleni samanlaista uutuudenviehätystä, koska olen saanut vain tämän yhden pillun ja perseen enkä voi niitä erilaiseksi muuttaa (en mene mihinkään leikkauksiin). "

Voit muuttaa. Voit treenata lihaksesi vahvemmiksi, niin voit anta samanlaista tiukkaa pillua kuin se sinkkutyttö. Persettä voit treenata kiinteämmäksi ja isommaksikin, pyöreämmäksi.

Mistäs mies etukäteen tietää kuinka tiukka pillu seksikkäällä naisella on, ei se näy päällepäin. Todennäköisemmin mulla on tiukempi, koska seksi vahvistaa lemmenlihaksia. Sinkkutyttö tuskin saa joka päivä kuitenkaa melaa mekkoon. Ja perseeni on oikein hyvä.
        Ei lihastreenillä vieraaksi naiseksi muututa.

• jjjjjjjj
        Tiukan fani kirjoitti:

Voiko ihminen enää itseään alentaa enempää?

• viisikymppinen mies

Mistäs mies etukäteen tietää kuinka tiukka pillu seksikkäällä naisella on, ei se näy päällepäin. Todennäköisemmin mulla on tiukempi, koska seksi vahvistaa lemmenlihaksia. Sinkkutyttö tuskin saa joka päivä kuitenkaa melaa mekkoon. Ja perseeni on oikein hyvä.
        Ei lihastreenillä vieraaksi naiseksi muututa.

Sinkkutyttöset pystyvät tiukentamaan värkkiä erinäisillä laitteilla sekä välineillä. On olemassa tarkoitukseen kehitettyjä kuulia ja palloja. Säännöllinen lantion lihasten vahvistaminen näillä tekee tavarasta haluttua. Samoilla välineillä voipi hoidella myös persikkaa. Mukavassa seurassa näitä voi testailla ihan kahdestaan, vaikka hotellihuoneen lämpimissä lakanoissa.

• tiina*

tuossa teidän tapauksessanne on todella huonoa se mitä miehesi on kertonut sinulle. Nimenomaan parisuhteessa ei saisi missään tapauksessa kertoa mitään yksityiskohtia kakkossuhteista, ei edes niitä udeltaessa. Jos kertoisikin, niin voisi mieluummin valehdella asiat kumppanilleen parhain päin. Niin.. ja sitten vielä riidellessä kertoo kumppaninsa olleen "taivaallinen". Oi voi. Ei ole mikään ihme, ettei sinua sytytä. Melkein suosittelisin sinulle edes pientä tarkoin harkittua syrjähyppyä. Ei kostoksi vaan tutkimuksen vuoksi :). Josko löytäisit seksin uudestaan elämääsi, se voisi sujua oksentamatta miehesikin kanssa. Tai sitten ei. Mitään tuskin menettäisit. Pitäisit kuitenkin syrjähyppysi visusti salaisena.

Omista kokemuksistani voin sanoa, että syrjähyppy (ei ihan tavallinen, mutta näin sen kuitenkin luokittelen) auttoi minua jaksamaan paremmin seksielämää exän kanssa eli voisi sanoa seksielämän hetkellisesti virkistyneen. Pari kuukautta. Seuraavien lyhytsuhteideni jälkeen mietin miksi ihmeessä se on niin, että monet muut miehet kiinnostavat ja kiihottavat - ja oma ei yhtään. Sitten vasta tunnustin itselleni, ettei minulla ollut mitään positiivia tunteita jäljellä exään.

Tähän väliin haluaisin heittää kysymyksen kaikille, erityisesti kaikille ns. totuudentorville, pitäisikö omalle puolisolle rehellisesti kertoa millaista seksi oli syrjähypyn/rinnakkaissuhteen kanssa? Pitäisikö uudelle puolisolle rehellisesti kertoa entisistä syrjähypyistään, olivatko taivaallisia vai millaisia? Kuinka monta niitä oli?

Seksi yhden tuttavamieheni kanssa exliittoni aikana oli aivan ylitse muiden. Siis niin tuhmaa ja ihanaa. Niin kauan. Tämä mies ja nykyinen mieheni ovat tunteneet toisensa jo pitkään, kavereita ovat, eivät ystäviä. Näkevät toisiaan eri tapahtumissa. Kerran tämä tuttavamieheni oli sitten kehunut miehelleni, emme tosin vielä olleet yhdessä silloin, seksitaitojani ja siitä seurasi varsin koomisia tapahtumia....

• olevan

melkoinen lutka. Kun sinun juttujasi tarkemmin lukee olet valmis seksiin miehen, kuin miehen kanssa. Hyi, saatana.

• *Tiina2.*
        olevan kirjoitti:

melkoinen lutka. Kun sinun juttujasi tarkemmin lukee olet valmis seksiin miehen, kuin miehen kanssa. Hyi, saatana.

Tiina on monessa asiassa ihan oikeassa. Olen pahoillani Annikan puolesta, sillä tuosta on oikeasti vaikea nousta, eikä pettäminen kostomielessä auta yhtään, mutta tutkimuksena ehkä, niinkuin Tiinakin sanoi. Mies on ihan törppö, kun on kertonut kaikesta ja kehunut tuota kakkosta, miksei sitten jäänyt sinne? Suhde on ollut paljon muutakin kuin seksiä, mutta miehet usein kyllästyy parin vuoden aikana kakkoseenkin, ja vaimo on taas ykkönen, mutta kunhan pölyt kärystä laskeutuu, niin sama homma jatkuu. Annika, sinun miehesi ei näytä edes katuvan tekoaan, joten ansaitset todellakin parempaa. Jätä se paskiainen ja elä vähän aikaa yksiksesi, tai käytä miehiä hyväksesi, ihan mikä hyvältä tuntuu. Ei sinun seksitaidoissasi ole mitään vikaa, joku toinen on onnellinen sinut saadessaan, sitten kun olet siihen valmis tuon pettymyksen jälkeen. Kokemuksesta voin kertoa, että et pysty koskaan unohtamaan petosta eikä avioliittonne muutu ainakaan paremmaksi.
        Pienet ihastukset ja ehkä yhden illan syrjähyppy voi hetkellisesti parantaa seksielämää kotona, mutta mielestäni peli on menetetty siinä vaiheessa, kun vieraat alkavat yhä useammin viehättää.

• tiina*
        olevan kirjoitti:

Miten niin olen valmis seksiin miehen kuin miehen kanssa? Minullahan on todella tarkat kriteerit. Kenen kanssa tahansa en sekstailemaan lähde. Syykin on yksinkertainen, en kykenisi nauttimaan seksistä kaikenlaisten urpojen kanssa.

• 12
        *Tiina2.* kirjoitti:

Tiina on monessa asiassa ihan oikeassa. Olen pahoillani Annikan puolesta, sillä tuosta on oikeasti vaikea nousta, eikä pettäminen kostomielessä auta yhtään, mutta tutkimuksena ehkä, niinkuin Tiinakin sanoi. Mies on ihan törppö, kun on kertonut kaikesta ja kehunut tuota kakkosta, miksei sitten jäänyt sinne? Suhde on ollut paljon muutakin kuin seksiä, mutta miehet usein kyllästyy parin vuoden aikana kakkoseenkin, ja vaimo on taas ykkönen, mutta kunhan pölyt kärystä laskeutuu, niin sama homma jatkuu. Annika, sinun miehesi ei näytä edes katuvan tekoaan, joten ansaitset todellakin parempaa. Jätä se paskiainen ja elä vähän aikaa yksiksesi, tai käytä miehiä hyväksesi, ihan mikä hyvältä tuntuu. Ei sinun seksitaidoissasi ole mitään vikaa, joku toinen on onnellinen sinut saadessaan, sitten kun olet siihen valmis tuon pettymyksen jälkeen. Kokemuksesta voin kertoa, että et pysty koskaan unohtamaan petosta eikä avioliittonne muutu ainakaan paremmaksi.
        Pienet ihastukset ja ehkä yhden illan syrjähyppy voi hetkellisesti parantaa seksielämää kotona, mutta mielestäni peli on menetetty siinä vaiheessa, kun vieraat alkavat yhä useammin viehättää.

kun kehuskelee, kuinka ihanaa seksi oli kakkosen kanssa - mitä sitten jäi kotiin lainkaan! Ei osoita mitään empatiaa eikä kunnioitusta vaimoaan kohtaan, vaan halveksuntaa. Avioliitolla ei ole tulevaisuutta. Sinä menetät naisellisen itsetuntosi tuon miehen kanssa. Neuvoisin jättämään miehen.

• 13
        tiina* kirjoitti:

Miten niin olen valmis seksiin miehen kuin miehen kanssa? Minullahan on todella tarkat kriteerit. Kenen kanssa tahansa en sekstailemaan lähde. Syykin on yksinkertainen, en kykenisi nauttimaan seksistä kaikenlaisten urpojen kanssa.

sanoisin, että on ihan normaalia, että tuntee itsensä huonoksi, pelkää, ettei ole niin hyvä kuin se kakkonen. Itse koin valtavaa huonommuutta ja varsinkin aluksi uskottomuuden jälkeen olin seksin suhteen todella aktiivisempi; minulla tavallaan täm uskottomuus sai minut haluamaan miestäni, meillä kun oli kaikki muutkin asiat niin pielessä, kun olla voi, asuttiin vaan ydhessä, ei muuta. Silmäni avautui, tajusin, että rakastan miestäni todella paljon ja tuskan määrä oli valtava mieheni teon takia, ehkä se sitten kertoo juuri siitä, että tunteita on vielä toista kohtaan. Koin huonommuutta todella, mutta koskaan en ole kokenut sellaista, että mieheni kosketus oksettaisi tai muuta vastaavaa.
        Sen sijaan ihmettelen kyllä miehesi sanomisia, että on kehunut tuon toisen naisen seksitaitoja, ei se mielstäni kerro katumuksesta... Miksi sinua tarvitsee loukata lisää????? Onko hän pyytänyt edes anteeksi tekoaan? Ja lisäksi olen sitä mieltä, ettei petetyn kyllä tarvitse tietää, missä asennoisssa ja kuinka sitä on tehty, mitä hyötyä siitä on kenellekkään? Suorituspaineitahan tuo luo lisää ja niitä sinäkin olet varmaan jo itsellesi asettanut. Sinä olet sinä ja sinun ja miehesi seksielämään ei pitäisi kuulua muita ja miehesi ei todellakaan pitäisi kehuskella toista naista, mitä hän luulee saavuttavansa sillä?

Minä en olisi halunnut tietää, mieheni ei niistä kertonutkaan, mutta tämä toinen nainen kertoi ja siitä oli paljon vahinkoa minulle.
        Mieheni ei ole koskaan riidellessämme sanonut, että tämä toinen nainen olisi parempi, ei koskaan. Jos hän niin sanoisi, niin hän loukkaisi minua lisää ja tuskimpa edes yrittäisin hänen kanssaan enää. Hänellä on kuitenkin vapaus lähteä tästä liitosta, jos ei ole tyytyväinen, ei ketään pidetä väkisin. Nyt hän sanoo, että minä olen parasta, mitä hänelle on tapahtunut ja on nyt vasta käsittänyt, mitä hänellä on ja katuu pettämistään yli kaiken. Aika näyttää, mihin päädymme.
        Minä haluan olla miehelleni muutakin kuin vain hyvää seksiä, en lähde kilpailemaan kenenkään kanssa millään lailla. Minä olen minä ja jos en kelpaa vasta edes, niin sitten ei. Mielestäni pitää muutkin asiat olla kunnossa kuin vain seksi.

• nameless-bitch
        13 kirjoitti:

sanoisin, että on ihan normaalia, että tuntee itsensä huonoksi, pelkää, ettei ole niin hyvä kuin se kakkonen. Itse koin valtavaa huonommuutta ja varsinkin aluksi uskottomuuden jälkeen olin seksin suhteen todella aktiivisempi; minulla tavallaan täm uskottomuus sai minut haluamaan miestäni, meillä kun oli kaikki muutkin asiat niin pielessä, kun olla voi, asuttiin vaan ydhessä, ei muuta. Silmäni avautui, tajusin, että rakastan miestäni todella paljon ja tuskan määrä oli valtava mieheni teon takia, ehkä se sitten kertoo juuri siitä, että tunteita on vielä toista kohtaan. Koin huonommuutta todella, mutta koskaan en ole kokenut sellaista, että mieheni kosketus oksettaisi tai muuta vastaavaa.
        Sen sijaan ihmettelen kyllä miehesi sanomisia, että on kehunut tuon toisen naisen seksitaitoja, ei se mielstäni kerro katumuksesta... Miksi sinua tarvitsee loukata lisää????? Onko hän pyytänyt edes anteeksi tekoaan? Ja lisäksi olen sitä mieltä, ettei petetyn kyllä tarvitse tietää, missä asennoisssa ja kuinka sitä on tehty, mitä hyötyä siitä on kenellekkään? Suorituspaineitahan tuo luo lisää ja niitä sinäkin olet varmaan jo itsellesi asettanut. Sinä olet sinä ja sinun ja miehesi seksielämään ei pitäisi kuulua muita ja miehesi ei todellakaan pitäisi kehuskella toista naista, mitä hän luulee saavuttavansa sillä?

Minä en olisi halunnut tietää, mieheni ei niistä kertonutkaan, mutta tämä toinen nainen kertoi ja siitä oli paljon vahinkoa minulle.
        Mieheni ei ole koskaan riidellessämme sanonut, että tämä toinen nainen olisi parempi, ei koskaan. Jos hän niin sanoisi, niin hän loukkaisi minua lisää ja tuskimpa edes yrittäisin hänen kanssaan enää. Hänellä on kuitenkin vapaus lähteä tästä liitosta, jos ei ole tyytyväinen, ei ketään pidetä väkisin. Nyt hän sanoo, että minä olen parasta, mitä hänelle on tapahtunut ja on nyt vasta käsittänyt, mitä hänellä on ja katuu pettämistään yli kaiken. Aika näyttää, mihin päädymme.
        Minä haluan olla miehelleni muutakin kuin vain hyvää seksiä, en lähde kilpailemaan kenenkään kanssa millään lailla. Minä olen minä ja jos en kelpaa vasta edes, niin sitten ei. Mielestäni pitää muutkin asiat olla kunnossa kuin vain seksi.

Todella rohkaiseva viesti sinulta "13"
        Antaa luottamusta, että omankin miehen kanssa tästä vielä selvitään. Paljolti kanssasi samanlaisia ajatuksia on minullakin. Ja haluan olla miehelleni se ihana paras nainen, ettei kiihkoa tarvitse hakea muualta. Onneksi mies kuitenkin on sanonut, että meidän seksi on parempaa kuin tuntemattoman kanssa pikaiset. Ja rakastaa minua. Katuu, että on tahrannut suhteemme hetken himon takia. Tahto yrittää on molemmilla vahva. Mies sanoi yhtenä päivänä, että jollei asioista pääse yli, on mentävä läpi :)

• totuus on tässä
        *Tiina2.* kirjoitti:

(Pienet ihastukset ja ehkä yhden illan syrjähyppy voi hetkellisesti parantaa seksielämää kotona, mutta mielestäni peli on menetetty siinä vaiheessa, kun vieraat alkavat yhä useammin viehättää).

Niinpä niin...kun pirulle antaa pikkusormen se vie koko käden...!
        Eikä nää hetkelliset syrjähypytkään välttämättä paranna seksielämää kotona vaan saavat pirun irti kotona.

• tiina-huora
        tiina* kirjoitti:

leviää muillekin kuin omalle miehelle.

On se hyvä että katsot tarkkaan, kenelle jaat pilluasi ollessasi varattu, ei sitä pidä millekään beettamiehelle antaa, vaan ainoastaan alfan kulli kelpaa sisuksiin. sinkkuna sitten voi vähän revitellä, eikä tarvi katsoa niin tarkkaan, vai mitä? Onhan se parisuhteellekin hyväksi, ettei ihan jokapojalle anna, vaan annostelee tarkasti jakovaran.

• 13

Todella rohkaiseva viesti sinulta "13"
        Antaa luottamusta, että omankin miehen kanssa tästä vielä selvitään. Paljolti kanssasi samanlaisia ajatuksia on minullakin. Ja haluan olla miehelleni se ihana paras nainen, ettei kiihkoa tarvitse hakea muualta. Onneksi mies kuitenkin on sanonut, että meidän seksi on parempaa kuin tuntemattoman kanssa pikaiset. Ja rakastaa minua. Katuu, että on tahrannut suhteemme hetken himon takia. Tahto yrittää on molemmilla vahva. Mies sanoi yhtenä päivänä, että jollei asioista pääse yli, on mentävä läpi :)

taitaa olla samanlaiset miehet meillä; minunkin mieheni sanoi, että on päättänyt mennä tämän asian läpi, vaikka olisi kuinka vaikeaa, mutta läpi mennään... Ja kyllä tässä on ollut esteitä matkan varrella ihan tarpeeksi asti, välillä on menty pari askelta takaisinkin päin ja palattu takaisin lähtöruutuun.
        Ja sitten taas aloitettu alusta, sitkeästi, tahtoa on todellakin oltava pelissä, muuten ei onnistu..
        Mutta toivotaan, että me molemmat pääsemme joskus näiden asioiden läpi ja se tuskainen taival myös kannattaisi.. tsemppiä...
        Rakkaus on pitkälti tahdon asia, pitää muuten paikkansa aikas pitkälti...

• 13
        tiina-huora kirjoitti:

On se hyvä että katsot tarkkaan, kenelle jaat pilluasi ollessasi varattu, ei sitä pidä millekään beettamiehelle antaa, vaan ainoastaan alfan kulli kelpaa sisuksiin. sinkkuna sitten voi vähän revitellä, eikä tarvi katsoa niin tarkkaan, vai mitä? Onhan se parisuhteellekin hyväksi, ettei ihan jokapojalle anna, vaan annostelee tarkasti jakovaran.

yhdestä mielipiteestä? Kuka muu kuin katkera ihminen viitsii laukoa tuollaista asiatonta sontaa??

Asiatonta teksiä edelliseltä, mikset pura katkeruuttasi johonkin tekemiseen ja ylläpidolle terveisiä, että onko tämä ihan asiallista käytöstä... täällä palstalla kun aina välillä huoritellaan ja sitten ainainen kilpailu kumman vehje on parempi, vaimon vai kakkosen.,...
        Ja onko edes oleellista kuka, mikä/kuinka on parempi, pääasiahan on, että itse kukin selviää kriiseistään ja saavuttaa loppupeleissä sen onnellisuuden, selviää tavalla tai toisella.... sen vuoksihan täällä sydäntä puretaan, tuskin kilpailu paremmuudesta tai toisten huorittelu kenenkään omaa oloa parantaa...
        Vaikka kuinka haukkuisin kakkosnaista itse täällä huoraksi, niin ei se sitä tuskaani sydämestäni vie, kyllä täytyy muita keinoja olla, millä tästä eteenpäin...
        Ihan kuin kaikki vaan tahtoisivat toisilleen pahaa ja ihan kuin kaikki toivoisivat, ettei mikään pari esim. uskottomuudesta selviäisi, kauheasti ei tsempata ja kuunnella aidosti... onneksi on muutamia asiallisiakin joukossa, jotka miettivät asioita pintaa syvemmältäkin ja antavat näin apuja lukijalle pahaan oloonsa...

• kommenttia
        13 kirjoitti:

yhdestä mielipiteestä? Kuka muu kuin katkera ihminen viitsii laukoa tuollaista asiatonta sontaa??

Asiatonta teksiä edelliseltä, mikset pura katkeruuttasi johonkin tekemiseen ja ylläpidolle terveisiä, että onko tämä ihan asiallista käytöstä... täällä palstalla kun aina välillä huoritellaan ja sitten ainainen kilpailu kumman vehje on parempi, vaimon vai kakkosen.,...
        Ja onko edes oleellista kuka, mikä/kuinka on parempi, pääasiahan on, että itse kukin selviää kriiseistään ja saavuttaa loppupeleissä sen onnellisuuden, selviää tavalla tai toisella.... sen vuoksihan täällä sydäntä puretaan, tuskin kilpailu paremmuudesta tai toisten huorittelu kenenkään omaa oloa parantaa...
        Vaikka kuinka haukkuisin kakkosnaista itse täällä huoraksi, niin ei se sitä tuskaani sydämestäni vie, kyllä täytyy muita keinoja olla, millä tästä eteenpäin...
        Ihan kuin kaikki vaan tahtoisivat toisilleen pahaa ja ihan kuin kaikki toivoisivat, ettei mikään pari esim. uskottomuudesta selviäisi, kauheasti ei tsempata ja kuunnella aidosti... onneksi on muutamia asiallisiakin joukossa, jotka miettivät asioita pintaa syvemmältäkin ja antavat näin apuja lukijalle pahaan oloonsa...

"toisten huorittelu kenenkään omaa oloa parantaa.."

Ilmeisesti se jonkin oloa huonontaa, kun siihen pitää tarttua, joten kyllä siksi myös minun oloani parantaa.

Miksi ihmiset hokevat kokoajan "ei huorittelu kenenkään oloa paranna"? Miksei se voisi parnataa? Miksi ihmeessä pitäisi ajatella mitä toiset ihmiset ajattelevat? Antaa palaa vain, huorittelee vaan jos siltä tuntuu ja sillä selvä.

• tiina*
        kommenttia kirjoitti:

"toisten huorittelu kenenkään omaa oloa parantaa.."

Ilmeisesti se jonkin oloa huonontaa, kun siihen pitää tarttua, joten kyllä siksi myös minun oloani parantaa.

Miksi ihmiset hokevat kokoajan "ei huorittelu kenenkään oloa paranna"? Miksei se voisi parnataa? Miksi ihmeessä pitäisi ajatella mitä toiset ihmiset ajattelevat? Antaa palaa vain, huorittelee vaan jos siltä tuntuu ja sillä selvä.

on idioottimaista. Paljon typerämpää kuin pettäminen. Jos ex tai kuka mies tahansa huorittelisi, panisin välit poikki heti. Onneksi olen aina vetänyt puoleeni vain fiksuja ja ihania miehiä.

Olet todella epävarma seksuaalisuutesi suhteen ja juuri se on omiaan aiheuttamaan huorittelua.

• tiina*
        tiina-huora kirjoitti:

nyt edes vähän rauhoittuisit: en sekstaile enää muiden kuin mieheni kanssa. Ainakaan toistaiseksi. Mieheni on kyllä hyvin perillä menneisyydestäni, muttei joka yksityiskohtaa myöten.

Vastauksesi on varmasti provo. Tai sitten sinulla on harvinaisen traumaattinen suhde seksiin.

• olla kovinkaan
        tiina* kirjoitti:

nyt edes vähän rauhoittuisit: en sekstaile enää muiden kuin mieheni kanssa. Ainakaan toistaiseksi. Mieheni on kyllä hyvin perillä menneisyydestäni, muttei joka yksityiskohtaa myöten.

Vastauksesi on varmasti provo. Tai sitten sinulla on harvinaisen traumaattinen suhde seksiin.

suuri ruudinkeksijä kun huomaa että tiina on melkoinen lutka. Kun lukee sun juttuja mitä kirjoitat olet oikea jakorasia.

• Seniili setä
        tiina* kirjoitti:

on idioottimaista. Paljon typerämpää kuin pettäminen. Jos ex tai kuka mies tahansa huorittelisi, panisin välit poikki heti. Onneksi olen aina vetänyt puoleeni vain fiksuja ja ihania miehiä.

Olet todella epävarma seksuaalisuutesi suhteen ja juuri se on omiaan aiheuttamaan huorittelua.

Pissisten harrastama huorittelu on asiatonta ja 13-16-vuotiaat viljelevät sanaa ihan syyttä suotta. Oikeaa huoraamista voi ihan hyvin huoritella. Aviorikoshan on huorin tekemistä.
        Jos ollaan liitossa, jossa on vähintäänkin sanaton sopimus uskollisuudesta, huora on se, joka lupauksen rikkoo. Nai muita. Tekee huorin. Huora tekee huorin. Sen toteaminen ei ole idioottimasita vaan se on täyttä faktaa. Idiootti on pahempi haukkumasana kuin huora.
        Peruskoulun läpikäynyt ei mitenkään voi olla idiootti. Huora sen sijaan voi olla lähes kuka hyvänsä ja se on paljon yleisempi status kuin idiootti.

"1800- ja 1900-luvun lääketieteessä ja psykologiassa idiootiksi määriteltiin henkilö, joka oli vaikeasti kehitysvammainen ja jonka älykkyysosamäärä oli alle 20"

• tiina*
        Seniili setä kirjoitti:

Pissisten harrastama huorittelu on asiatonta ja 13-16-vuotiaat viljelevät sanaa ihan syyttä suotta. Oikeaa huoraamista voi ihan hyvin huoritella. Aviorikoshan on huorin tekemistä.
        Jos ollaan liitossa, jossa on vähintäänkin sanaton sopimus uskollisuudesta, huora on se, joka lupauksen rikkoo. Nai muita. Tekee huorin. Huora tekee huorin. Sen toteaminen ei ole idioottimasita vaan se on täyttä faktaa. Idiootti on pahempi haukkumasana kuin huora.
        Peruskoulun läpikäynyt ei mitenkään voi olla idiootti. Huora sen sijaan voi olla lähes kuka hyvänsä ja se on paljon yleisempi status kuin idiootti.

"1800- ja 1900-luvun lääketieteessä ja psykologiassa idiootiksi määriteltiin henkilö, joka oli vaikeasti kehitysvammainen ja jonka älykkyysosamäärä oli alle 20"

Huorittelu on sopimatonta ja huonoa käytöstä, tekee sen kuka tahansa kenestä tahansa. Edes maksullisia naisia ei nimitellä siten. Nimittely kertoo enemmän nimittelijästä kuin nimiteltävästä.

Ainoastaan teinien huorittelu on siinä mielessä fiksua, että he käyttävät sanaa synonyymina naiselle tai tytölle :).

• asia on niin
        tiina* kirjoitti:

Huorittelu on sopimatonta ja huonoa käytöstä, tekee sen kuka tahansa kenestä tahansa. Edes maksullisia naisia ei nimitellä siten. Nimittely kertoo enemmän nimittelijästä kuin nimiteltävästä.

Ainoastaan teinien huorittelu on siinä mielessä fiksua, että he käyttävät sanaa synonyymina naiselle tai tytölle :).

että lutka on lutka vaikka voissa paistaisi. Ennemmin maa repee kuin huora häpee. Olet pesunkestävä huora.

• ehhee heheeeee
        tiina* kirjoitti:

Kyllä minä sen ymmärrän että kaltaistasi naista vituttaa, kun jotkut pitävät huorana tai lutkana. Kyllähän se vituttaa erityisesti silloin, kun siinä on jotain perää.

Yritäppä tulevaisuudessa pitää haarasi ristissä muilta kuin omalta mieheltäsi. Ehkä se leima ajan kanssa lähtee kuluu otsasta.

"Jos ex tai kuka mies tahansa huorittelisi, panisin välit poikki heti. "

Siis mitä vittua? Oletko tosiaan niin typerä, että kuvittelet minun olevan jossakin yhteyksissä, jos sinä olisit exäni ja siis pettänyt?

"Onneksi olen aina vetänyt puoleeni vain fiksuja ja ihania miehiä. "

Sulla on kuule saatana ollut nyhverö mies, ehkä hän antaitsi että häntä petetään. Jos se on ollut fiksu ja ihana, niin eipä sillä miehellä ainakaan palleja ole ole.

• ehhe eheheeee
        tiina* kirjoitti:

"Huorittelu on sopimatonta ja huonoa käytöstä, tekee sen kuka tahansa kenestä tahansa. "

Katson että kaltaisesti petturilla ei ole minkäänlaista auktoriteettiasemaa luennoida muille siitä, mikä on sopimatonta ja mikä huonoa käytöstä.

Lutka luennoimassa meille siitä, mikä on sopivaa ja mikä epäsopivaa, voi elämän kevät...katso kuule välillä peiliin ja häpeä, jos osaat!

• lakonialainen
        tiina* kirjoitti:

"Ainakaan toistaiseksi. "

Niinpä, ainakaan toistaiseksi.

Palataan myöhemmin asiaan.

• lauraellinoora*
        ehhee heheeeee kirjoitti:

Kyllä minä sen ymmärrän että kaltaistasi naista vituttaa, kun jotkut pitävät huorana tai lutkana. Kyllähän se vituttaa erityisesti silloin, kun siinä on jotain perää.

Yritäppä tulevaisuudessa pitää haarasi ristissä muilta kuin omalta mieheltäsi. Ehkä se leima ajan kanssa lähtee kuluu otsasta.

"Jos ex tai kuka mies tahansa huorittelisi, panisin välit poikki heti. "

Siis mitä vittua? Oletko tosiaan niin typerä, että kuvittelet minun olevan jossakin yhteyksissä, jos sinä olisit exäni ja siis pettänyt?

"Onneksi olen aina vetänyt puoleeni vain fiksuja ja ihania miehiä. "

Sulla on kuule saatana ollut nyhverö mies, ehkä hän antaitsi että häntä petetään. Jos se on ollut fiksu ja ihana, niin eipä sillä miehellä ainakaan palleja ole ole.

naisessa asuu pieni lutka, jokaisessa miehessä iso idiootti ;).

• Kummitus setä

Moi tiina.. Luin sun "tuttavamiehenkaa" oli tosi kiihkeetä viestin... T.maailmassa monta ihmeellistä asiaa,se hämmästyttää kummastuttaa "pientä" tuttavamiestä... Ps. Olinko se minä...

• 28

Mitä nämä yllä olevat mielipiteet on. Työntäkää vaikka pesäpallomaila pilluunne naiset jotka haluaa vaan munaa. Antakaa ja jakakaa sitä varatuille, kun kerran se on hyvää, mutta kertokaa sitten suoraan, että sain sun mieheltä. Kaikki yhden yön naiset on pohja sakkaa. Vihaan miehiä jotka voi pettää. Kivitetään heidät.

• lauraellinoora*

vain sinut hoitoon. Ihan käsittämättömän typeriä kirjoituksia tässä ketjussa. Heippa.

• J1966

Yllättävää kyllä, mutta näinhän se kävi, avioseksi parai huomattavasti salapanon paljastumisen jälkeen. Kaikki itkettiin ja puhuttiin läpi ja tehtiin kirjallinen sopimus siitä, ettei ikinä enää moista paskaa, ei ollut sen arvoista. Nyt satsataan avioliittoon ja toisiimme - enää ei ole työ tai lapset ykkössijalla, vaan aviopuoliso tulee ensin ja sillä selvä. Näin on nyt jatkunut jo pitkän aikaa ja uskallan toivoa, että painajainen on jo jäämässä taakse. Mies raportoi huolellisesti menonsa ja tulonsa, eikä aikaisemmasta salamyhkäisyydestä ole tietoakaan., ei vaikuta siltä, että hän haluaisi jatkaa filunkipeliä. Onnellisempia olemme kuin pitkään aikaan!

• Ei ikinä enää

No minä taasen en pystynyt mieheni kanssa seksiin pettämisen jälkeen. Halunnut olisin, mutten vaan pystynyt. Kaikkihan olemme erilaisia kuitenkin.

• Mies, ei poikaressu
        Ei ikinä enää kirjoitti:

No minä taasen en pystynyt mieheni kanssa seksiin pettämisen jälkeen. Halunnut olisin, mutten vaan pystynyt. Kaikkihan olemme erilaisia kuitenkin.

Älä välitä Tiina, tällaisiakin miehiä meidän joukossamme on, valitettavasti aika paljonkin. Et ole huora etkä lutka, vaan hieno rohkea nainen. Sinulle törkeilleet miehet ovat elämästä osattomaksi jääneitä peräkammarin poikia, pelkääviä ressukoita.

• 24
        Mies, ei poikaressu kirjoitti:

Älä välitä Tiina, tällaisiakin miehiä meidän joukossamme on, valitettavasti aika paljonkin. Et ole huora etkä lutka, vaan hieno rohkea nainen. Sinulle törkeilleet miehet ovat elämästä osattomaksi jääneitä peräkammarin poikia, pelkääviä ressukoita.

tosiaan sen, että ihminen on huora ja lutka, kun on pettänyt joskus kumppaniaan, samaten mies pukki ja todella näin on maailman tappiin asti. Näin ollen joka kolmas on sitten lutka tai pukki.
        Nyt tehtiin Tiinastakin sitten lutka, tietämättä ihan kaikkia asioitakaan, mitä koska ja milloin kyseinen pettäminen on tapahtunut.
        Olenko minäkin nyt lutka, kun 16 vuotiaana seurustelin ja satuin suutelemaan silloin toisen miehen kanssa ja myönnän, todella intohimoisesti? Mitään suutelua intiimämpää ei kuitenkaan tapahtunut. Enkä kertonut suutelostani silloiselle poikaystävälleni, joka sattuu nyt olemaan mieheni? Enkä ole sen jälkeen vierasta maistanut, en edes suudelmin? Olenko lutka? Aikaa tapahtumasta on 15 vuotta.

• sdfsdfsdf
        24 kirjoitti:

tosiaan sen, että ihminen on huora ja lutka, kun on pettänyt joskus kumppaniaan, samaten mies pukki ja todella näin on maailman tappiin asti. Näin ollen joka kolmas on sitten lutka tai pukki.
        Nyt tehtiin Tiinastakin sitten lutka, tietämättä ihan kaikkia asioitakaan, mitä koska ja milloin kyseinen pettäminen on tapahtunut.
        Olenko minäkin nyt lutka, kun 16 vuotiaana seurustelin ja satuin suutelemaan silloin toisen miehen kanssa ja myönnän, todella intohimoisesti? Mitään suutelua intiimämpää ei kuitenkaan tapahtunut. Enkä kertonut suutelostani silloiselle poikaystävälleni, joka sattuu nyt olemaan mieheni? Enkä ole sen jälkeen vierasta maistanut, en edes suudelmin? Olenko lutka? Aikaa tapahtumasta on 15 vuotta.

Et ehkä ole lutka, mutta ei se kyllä kaukaa liipannut.

Yleensä nuo ihmiset, "joille vain sattuu" ovat sitä tyyppiä joille aina sattuu.

• lauraellinoora*
        24 kirjoitti:

Intohimoa eikä oikeastaan mitään saa tuntea eikä haluta. Pitäisi olla vain väkivaltaisille psykopaateille uskollinen. Jestas.

• Lääkkeitä ja äkkiä
        lauraellinoora* kirjoitti:

Intohimoa eikä oikeastaan mitään saa tuntea eikä haluta. Pitäisi olla vain väkivaltaisille psykopaateille uskollinen. Jestas.

Joukossamme näyttää olevan paljon sairaita yksilöitä, jos näiden turpaan-turpaan-miesten viesteihin on uskominen. Vielä hirveämpää on, että moni nainen on erehtynyt naimisiin tällaisten häiriintyneiden sekopäiden kanssa, joiden oikea paikka olisi jossain suljetussa laitoksessa (lääkitys olisi vielä parempi). Saisi tapella siellä sellissään muiden samanlaisten kanssa ja näytellä näille pikku kikkeliään. "Perr-rrr-kele olin perrr-rr-kele-vittu, tosi kova panomies siviilissä, perrr-kele, kyllä huorat sai kullia-perrkele...ja turr-rrrrr-paaan turrr-paaan sai jokainen, perkele-saatana, vittu!"

• tiina*
        Mies, ei poikaressu kirjoitti:

Minulle riittää se, että tiedän olevani hieno ja rohkea nainen. Sinä puolestaan taidat olla harvinainen älykäs :D!

• Miten helvetissä
        tiina* kirjoitti:

Minulle riittää se, että tiedän olevani hieno ja rohkea nainen. Sinä puolestaan taidat olla harvinainen älykäs :D!

lutka on hieno ja rohkea nainen? Lutka on lähinnä säälittävä paska.

• tiina*
        Miten helvetissä kirjoitti:

lutka on hieno ja rohkea nainen? Lutka on lähinnä säälittävä paska.

joka haukkuu, sen napa paukkuu.

• Lillja

Jos ja kun pettäminen on käsitelty, tarkoittaa se sitä, että kumpikin kumppaneista on oppinut toisistaan joitain totuuksia. Totuuksia, jotka ovat siihen asti olleet piilossa.

Pettäjä ei ole ollut se, joka hän on esittänyt olevansa. Petetty taas joutuu ajattelemaan sitä, mitä hän toisessa rakastaa ja mitä suhteessa on sellaista, jonka takia kannattaa jatkaa. Hän joutuu myös hyväksymään asioita, joita ei ole välttämättä aiemmin halunnut hyväksyä. Kuten itsensä ja toisen epätäydellisyyden sekä suhteen epätäydellisyyden.

Viha, häpeä, syyllisyys ja anteeksianto ovat suuria tunteita, joita kokiessaan ihminen oppii - ja toivottavasti - kasvaa. Jokatapauksessa, ne riisuvat ihmisen alastomaksi.

Kun kaksi ihmistä ovat paljaina toistensa edessä ja silti haluavat rakastaa ja rakentaa suhdettaan, on päästy pitkälle. Suhde voi rakentua enemmän todellisuudelle kuin omille harhoille ja toiveille.

Tästä syystä myös seksiin tulee syvyyttä ja jopa hurjuutta, joka siitä on saattanut puuttua.

Jos et vielä kykene koskemaan kumppaniisi, vaikka koet että sinun pitäisi, ette ole päässeet uskottomuuden käsittelyssä riittävän pitkälle. Aika ei itsessään paranna mitään, asiat pitää käsitellä rehellisesti eikä niitä voi yrittää lakaista maton alle.

• parempaa täälläkin

Luulisin, että parempi seksi syntyi ihan alussa siitä shokista. Molempien sellaisesta. Mies ei ollut tajunnut pohjia myöten, miten minua loukkasi. Ja minä olin niin kauhean satutettu. Hakeuduimme seksin avulla toistemme lähelle ja saimme jollain kierolla tavalla siitä lohtua.

Ajan kanssa seksikin muuttui "lohtuseksistä" taas normaalimmaksi. Mutta ehdottomasti paremmaksi. Pettämisen seurauksena jouduimme molemmat avautumaan aivan pohjia myöten, samassa rytäkässä purettiin paljon muitakin asioita. Olimme pitäneet siihenastista seksielämäämme ihan tyydyttävänä, sen kummemmin asiaa ajattelematta. Mutta sitäkin ajattelimme, puhuimme, kokeilimme kaikkea uutta ja etsimme meille uuden tavan.

Se kaikki vaati kuitenkin mieheltäni paljon kärsivällisyyttä ottaa kaikki paska, tuska ja viha vastaan. Ja minulta oikeasti ja aidosti tahtoa mennä eteenpäin sillä tavalla, että anteeksianto lopulta oli vilpitön.

Viime kädessä kyse on ollut koko ajan siitä, oliko minulla riittävästi tahtoa rakastaa. Tahtoa mennä eteenpäin kaikesta nöyryytyksestä ja sattumisesta huolimatta. Tahtoa avata ruumiini ja sieluni sille ihmiselle joka oli minua satuttanut pahemmin kuin kukaan koskaan.

Onneksi oli niin paljon rakkautta silloin alkuvaiheessa, että sai tahtotilan kohdalleen. Rakkauskin horjui matkalla, mutta tahto ei. Ja se rakkaus tuli takaisin. Ehkä vielä isompana kuin koskaan ennen.

Selviäminen pettämisestä, ja jatkaminen saman kumppanin kanssa vaatii paljon. Hirvittävän paljon. Mutta jos kumppani on sitä pettämistä lukuunottamatta rakas ja hyvä ihminen, kannattaa ainakin yrittää. Ja muistaa, että pettämisestä vastuun kantaa yksin pettäjä, mutta elämästä siitä eteenpäin kantaa vastuun molemmat. Myös se petetty. Siinä on yksi ihmisen isoja kasvun paikkoja.

• Petetty
        parempaa täälläkin kirjoitti:

Luulisin, että parempi seksi syntyi ihan alussa siitä shokista. Molempien sellaisesta. Mies ei ollut tajunnut pohjia myöten, miten minua loukkasi. Ja minä olin niin kauhean satutettu. Hakeuduimme seksin avulla toistemme lähelle ja saimme jollain kierolla tavalla siitä lohtua.

Ajan kanssa seksikin muuttui "lohtuseksistä" taas normaalimmaksi. Mutta ehdottomasti paremmaksi. Pettämisen seurauksena jouduimme molemmat avautumaan aivan pohjia myöten, samassa rytäkässä purettiin paljon muitakin asioita. Olimme pitäneet siihenastista seksielämäämme ihan tyydyttävänä, sen kummemmin asiaa ajattelematta. Mutta sitäkin ajattelimme, puhuimme, kokeilimme kaikkea uutta ja etsimme meille uuden tavan.

Se kaikki vaati kuitenkin mieheltäni paljon kärsivällisyyttä ottaa kaikki paska, tuska ja viha vastaan. Ja minulta oikeasti ja aidosti tahtoa mennä eteenpäin sillä tavalla, että anteeksianto lopulta oli vilpitön.

Viime kädessä kyse on ollut koko ajan siitä, oliko minulla riittävästi tahtoa rakastaa. Tahtoa mennä eteenpäin kaikesta nöyryytyksestä ja sattumisesta huolimatta. Tahtoa avata ruumiini ja sieluni sille ihmiselle joka oli minua satuttanut pahemmin kuin kukaan koskaan.

Onneksi oli niin paljon rakkautta silloin alkuvaiheessa, että sai tahtotilan kohdalleen. Rakkauskin horjui matkalla, mutta tahto ei. Ja se rakkaus tuli takaisin. Ehkä vielä isompana kuin koskaan ennen.

Selviäminen pettämisestä, ja jatkaminen saman kumppanin kanssa vaatii paljon. Hirvittävän paljon. Mutta jos kumppani on sitä pettämistä lukuunottamatta rakas ja hyvä ihminen, kannattaa ainakin yrittää. Ja muistaa, että pettämisestä vastuun kantaa yksin pettäjä, mutta elämästä siitä eteenpäin kantaa vastuun molemmat. Myös se petetty. Siinä on yksi ihmisen isoja kasvun paikkoja.

Lohduttavaa kertomasi. Kolmeviikkoa olemme sairastaneet samaa tilannetta ja täytyy sanoa, että olen tuntenut hoitavani itseäni ihan sairaalla tavalla; seksillä. sitä on ollut paljon ja se on ollut todella hyvää, vaikkei entisessäkään pitänyt olla mitään vikaa. Toivottavasti selviämme yhtä hyvin! Se luottamuksen takaisinsaaminen tulee olemaan kovin paikka, mieheni vakuuttelut eivät vielä ole paljon helpottaneet, valheet veivät pohjan ainakin hetkeksi. Kiitos hienosta selviytymistarinasta, se auttaa jaksamaan!

• Jennytär
        parempaa täälläkin kirjoitti:

Kauanko on aikaa kriisistänne? Kuinka kauan sinulla meni pahimman yli päästäksesi?

• kiusaakin sinua

tuo miehesi ei ole sinulle se oikea.

• nameless-bitch

"tuo miehesi ei ole sinulle se oikea. "

Mitä ihmettä? Nainen kertoo kuinka molemmat kasvoi ja suhde parani pettämisen jälkeen, kun vastoinkäymisestä selvittiin yhdessä. Miten tämä todistaa, että tässä nyt on väärät ihmiset yhdessä?

• nameless-bitch

"tuo miehesi ei ole sinulle se oikea. "

Mitä ihmettä? Nainen kertoo kuinka molemmat kasvoi ja suhde parani pettämisen jälkeen, kun vastoinkäymisestä selvittiin yhdessä. Miten tämä todistaa, että tässä nyt on väärät ihmiset yhdessä?

Meilläkin seksi on parantunut pettämisen jälkeen ja mieheni osaa huomioida minua sängyssä paremmin. En vaan tiedä, kuinka pääsen koskaan yli siitä, että joku toinen nainen voi kiihottaa miestäni niin paljon, että pettää. Onko sellaisia miehiä (tai naisia) olemassakaan, jotka eivät halua panna ketään muuta kuin sitä omaa kultaa? Vai puuttuuko minusta se jokin, mikä saa mieheni kiimasta sekaisin? Jos puuttuu, niin mitä järkeä on olla yhdessä? Mukava ja lämmin yhdessäolo ei riitä minulle suhteen sisällöksi. Haluan myös mahtavaa seksiä.

Itsekin olen ajatuksissani tehnyt vieraiden miesten kanssa vaikka mitä, vaikka rakastan ja haluan miestäni, enkä koskaan haluaisi loukata häntä pettämällä oikeassa elämässä. Minulle nuo kuvitelmat ovat vain piristävää fantasiaa, jonka toteuttamiselle ei ole tarvetta. Ja on siinä sekin riski, että vieraalta mieheltä saisinkin huonoa seksiä. Ei kannata uhrata suhdetta yhden illan panon takia, varsinkaan jos se on huono pano. Komeakin mies voi olla sängyssä nolla. Olen joskus saanut baarissa ihan suoria ehdotuksia seksiin, mutta vain ei-kiinnostavilta miehiltä. Mieheni syrjähypyn jälkeen olen miettinyt, olisinko itsekin pettänyt, jos olisi joskus tullut tilanne, jossa haluttava mies haluaa seksiä kanssani (eikä kiinnijäämisestä ole pelkoa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17133
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4904
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2758
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      148
      2072
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1617
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1567
    7. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1544
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      25
      1514
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1313
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1273
    Aihe