"Heelpppp"!!

Gabriel98

Mooijj...Meillä olis yks ongelma.Mun bändiin kuuluu 2 muuta tyyppiä mun lisäksi ja yksi on mun serkku joka on 15 ja sisko joka on 11 me ei tarvita siihen enempää henkilöitä koska teemme musiikit fl-studio demolla.Se ongelma on että jos teemme itse taustamusiikit Fl-studion demolla eikä full:illa niin mitä se maksaa kun ottaa käyttöön taustamusiikin ja miten ne sitten saa liitettyä yhteen siis laulun sanat kun me lauletaan ja se musa?ja jos ottaa full:in niin se maksaa vain kerran ja mistä saamme toisen taustamusa tekemiseen kuuluvaa koneelle? koska me ei olla kerätty siihen rahaa niin en tiedä mitä tehdä asian hyväksi kun vanhemmatkaan ei auta. Pula:(

5

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lollollolla

Pitää kyllä sanoa etten ymmärtäny yhtään mitä yritit sanoa.. Että sama kiitos hieman selkeämmin esitettynä

• Sir Phantom Meme

rupeette käyttämään huimeita, huummehia. kaikki noi edellämainitut ongelmat ratkeaa itsestään, teillä on ihan uusia- kovantason probleemeja handuis jee!!
      juu ja outfit tulee niinkö räjähtään uusiks siin samalla, iisi keissi sillai..

• Mjuushikho

no jos te sillä pirkka ohjelmalla sen äänitätte, niin äänittäkää ekaks taustaraita, sitten vaan lataatte AudaCity nimisen ohjelman, ja mä takaan että se on 100% turvallinen ja toimiva ohjelma, jolla voi äänittää, miksata, editoida, lisätä digitaalisia efektejä...

1. Taustanauhan importaatte sinne AudaCityyn painamalla Import Midi, tai jotain vastaavaa, sitte se tulee se raita siihen, sitten vaan kytkette mikin koneeseen kiinni ja valitset AudaCityn asetuksista äänityksen sisääntulokanavan, ja valitset sieltä mic/in tai jotain vastaavaa.

2. Sitte laitatte äänityksen päälle, ja voitte laittaa sieltä äänitys asetuksista vaikkapa että taustanauha pyörii samalla kuin äänitys on päällä. Näin saatte paremmin synkronoitua laulun ja taustanauhan.

3. Loppullinen editointi tapahtuu siirtämällä kaikki biisin osat oikkeille paikoillensa, ettei tapahdu kuuluisaa "Eeppistä Epäonnistumista", ja kertosäkeen lauluosuus pari sekuntia ennen taustanauhaa.

___________________________________________________________________________________

AudaCityn voit ladata osoitteesta:

http://audacity.sourceforge.net/?lang=fi
      AudaCity tosin tarvitsee erään erikseen ladattavan tiedoston jotta se voi tallentaa tiedostoja MP3 -muotoon. Sen tiedoston nimi on joku Lame for Windows. Huom! Linkki tuossa alla on suora latauslinkki!

http://lame.buanzo.com.ar/Lame_v3.98.2_for_Audacity_on_Windows.exe

___________________________________________________________________________________*

Toivottavasti tuo auttoi! :D

• rrrrrrrwww

aika kehno ohjelma tuo audacity on.....suosittelen Adobe audition

• Gabriel98

kiiiittttiiii oikeesti niin paljon! mun isoveli tekee ne jostain...en tie mistä kummasta mut se on hyvä! mut se ei kerro mulle sitä ikinä:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3336
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      972
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe