Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

"Heelpppp"!!

Gabriel98

Mooijj...Meillä olis yks ongelma.Mun bändiin kuuluu 2 muuta tyyppiä mun lisäksi ja yksi on mun serkku joka on 15 ja sisko joka on 11 me ei tarvita siihen enempää henkilöitä koska teemme musiikit fl-studio demolla.Se ongelma on että jos teemme itse taustamusiikit Fl-studion demolla eikä full:illa niin mitä se maksaa kun ottaa käyttöön taustamusiikin ja miten ne sitten saa liitettyä yhteen siis laulun sanat kun me lauletaan ja se musa?ja jos ottaa full:in niin se maksaa vain kerran ja mistä saamme toisen taustamusa tekemiseen kuuluvaa koneelle? koska me ei olla kerätty siihen rahaa niin en tiedä mitä tehdä asian hyväksi kun vanhemmatkaan ei auta. Pula:(

5

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lollollolla

      Pitää kyllä sanoa etten ymmärtäny yhtään mitä yritit sanoa.. Että sama kiitos hieman selkeämmin esitettynä

    • Sir Phantom Meme

      rupeette käyttämään huimeita, huummehia. kaikki noi edellämainitut ongelmat ratkeaa itsestään, teillä on ihan uusia- kovantason probleemeja handuis jee!!
      juu ja outfit tulee niinkö räjähtään uusiks siin samalla, iisi keissi sillai..

    • Mjuushikho

      no jos te sillä pirkka ohjelmalla sen äänitätte, niin äänittäkää ekaks taustaraita, sitten vaan lataatte AudaCity nimisen ohjelman, ja mä takaan että se on 100% turvallinen ja toimiva ohjelma, jolla voi äänittää, miksata, editoida, lisätä digitaalisia efektejä...

      1. Taustanauhan importaatte sinne AudaCityyn painamalla Import Midi, tai jotain vastaavaa, sitte se tulee se raita siihen, sitten vaan kytkette mikin koneeseen kiinni ja valitset AudaCityn asetuksista äänityksen sisääntulokanavan, ja valitset sieltä mic/in tai jotain vastaavaa.

      2. Sitte laitatte äänityksen päälle, ja voitte laittaa sieltä äänitys asetuksista vaikkapa että taustanauha pyörii samalla kuin äänitys on päällä. Näin saatte paremmin synkronoitua laulun ja taustanauhan.

      3. Loppullinen editointi tapahtuu siirtämällä kaikki biisin osat oikkeille paikoillensa, ettei tapahdu kuuluisaa "Eeppistä Epäonnistumista", ja kertosäkeen lauluosuus pari sekuntia ennen taustanauhaa.

      ___________________________________________________________________________________

      AudaCityn voit ladata osoitteesta:

      http://audacity.sourceforge.net/?lang=fi
      AudaCity tosin tarvitsee erään erikseen ladattavan tiedoston jotta se voi tallentaa tiedostoja MP3 -muotoon. Sen tiedoston nimi on joku Lame for Windows. Huom! Linkki tuossa alla on suora latauslinkki!

      http://lame.buanzo.com.ar/Lame_v3.98.2_for_Audacity_on_Windows.exe

      ___________________________________________________________________________________*


      Toivottavasti tuo auttoi! :D

      • rrrrrrrwww

        aika kehno ohjelma tuo audacity on.....suosittelen Adobe audition


      • Gabriel98

        kiiiittttiiii oikeesti niin paljon! mun isoveli tekee ne jostain...en tie mistä kummasta mut se on hyvä! mut se ei kerro mulle sitä ikinä:(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe