Hei, kun käytätte uintitossuja, niin riisutteko ne heti kun tulette avannosta.
Minun on ne riisuttava välittömästi laiturille, muuten jalat jäätyy. Tossut kun ovat jäistä vettä täynnä, eikä vesi lähde niistä pois. Onkohan mulla liian isot uintitossut??
Uintitossut
2
928
Vastaukset
- uusi harrastus
Olen nyt vasta ensimmäistä kertaa harrastanut tätä kylmäuintia. Jatkoin uimista kesästä ja olen vieläkin käynyt joka aamu järvessä uimassa. Hankin jo hyvissä ajoin hanskat ja tossut.
Hanskat riisun pois heti kun tulen järvestä (on helpompi kuivailla itseään ja pukea kun ei ole hanskoja käsissä), mutta tossuasiaa olen miettinyt myös. Tähän asti olen jättänyt tossut jalkaan ja kävellyt kotio ne jalassa (matka on suht lyhyt). Mutta kun ilmat tästä vielä kylmenevät niin olen miettinyt, että varmaan ne pitäisi heittää jo rannalla pois. Olen vaan pähkäillyt että minkälaiset tossukat pitäisi hommata, että ne olisi siellä rannalla helppo vetäistä kosteisiin jalkoihin.
Totta on, että varpaita kylmää jo nyt. Täytyy heti aloittaa varvasjumppa kun tulee ylös järvestä. (itselläni ei varmasti ole liian suuret tossut, mutta kyllä niihin vettä menee sisälle aina)
Osaatteko neuvoa te, jotka olette tätä enempikin harrastaneet??- 5+12
omassa rannassa, josta on melko lyhyt matka sisälle. Uintitossuissa en pysty tuota matkaa kuitenkaan
kulkemaan. Tossut kun ovat täynnä kylmää vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442308
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521573- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226985- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829