Uintitossut

tossuongelma

Hei, kun käytätte uintitossuja, niin riisutteko ne heti kun tulette avannosta.
Minun on ne riisuttava välittömästi laiturille, muuten jalat jäätyy. Tossut kun ovat jäistä vettä täynnä, eikä vesi lähde niistä pois. Onkohan mulla liian isot uintitossut??

2

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi harrastus

Olen nyt vasta ensimmäistä kertaa harrastanut tätä kylmäuintia. Jatkoin uimista kesästä ja olen vieläkin käynyt joka aamu järvessä uimassa. Hankin jo hyvissä ajoin hanskat ja tossut.
      Hanskat riisun pois heti kun tulen järvestä (on helpompi kuivailla itseään ja pukea kun ei ole hanskoja käsissä), mutta tossuasiaa olen miettinyt myös. Tähän asti olen jättänyt tossut jalkaan ja kävellyt kotio ne jalassa (matka on suht lyhyt). Mutta kun ilmat tästä vielä kylmenevät niin olen miettinyt, että varmaan ne pitäisi heittää jo rannalla pois. Olen vaan pähkäillyt että minkälaiset tossukat pitäisi hommata, että ne olisi siellä rannalla helppo vetäistä kosteisiin jalkoihin.
      Totta on, että varpaita kylmää jo nyt. Täytyy heti aloittaa varvasjumppa kun tulee ylös järvestä. (itselläni ei varmasti ole liian suuret tossut, mutta kyllä niihin vettä menee sisälle aina)
      Osaatteko neuvoa te, jotka olette tätä enempikin harrastaneet??

• 5+12

omassa rannassa, josta on melko lyhyt matka sisälle. Uintitossuissa en pysty tuota matkaa kuitenkaan
        kulkemaan. Tossut kun ovat täynnä kylmää vettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      225
      4135
    2. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      34
      3575
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      36
      3509
    4. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      113
      3450
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      24
      3427
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      113
      3286
    7. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      15
      3236
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      19
      2951
    9. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      250
      2473
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      19
      2355
    Aihe