YÖASU

Jellu88

Millaisia yöasuja haluaisutte tyttöystävienne käyttävän? Mietin vain, millaisia yöasuja kannattaisi hankki sitä varten kun nukkuu poikaystävän kanssa, toisen luona.

144

4086

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..yöasu on nukkua alasti! ;)

      • Jellu88

        Entä jos ei tykkää nukkua alasti?


      • Jellu88 kirjoitti:

        Entä jos ei tykkää nukkua alasti?

        ...sellaisia naisia tullut vielä vastaan. Aina on naiset nukkunu alasti mun sängyssä...ja tietenkin nukun myös itsekkin aina alasti!

        Tulee mieleen, et ko nainen olis jotenkin estoinen jos ei tykkää nukkua alasti...?!


      • normimies
        TheOne kirjoitti:

        ...sellaisia naisia tullut vielä vastaan. Aina on naiset nukkunu alasti mun sängyssä...ja tietenkin nukun myös itsekkin aina alasti!

        Tulee mieleen, et ko nainen olis jotenkin estoinen jos ei tykkää nukkua alasti...?!

        Estoinen jos ei tykkää nukkua alasti... mömmöbodaripsykologiaa :-) Kaikki ei tykkää nukkua alasti ja se on täysin luonnollinen juttu. Kuka mistäkin tykkää ja sillä tavalla.


      • TainaV.
        TheOne kirjoitti:

        ...sellaisia naisia tullut vielä vastaan. Aina on naiset nukkunu alasti mun sängyssä...ja tietenkin nukun myös itsekkin aina alasti!

        Tulee mieleen, et ko nainen olis jotenkin estoinen jos ei tykkää nukkua alasti...?!

        kenenkään vieressä, kun on kuukautiset. Pikkarit ja side/tampooni silloin ainakin. Eri asia, jos sun vaimolta/tyttöystävältä viety kohtu, eikä sen suhteen mitään vuotoriskiä.


      • monte34

        se voi johtaa seksiin


      • Fr.Fionatar
        normimies kirjoitti:

        Estoinen jos ei tykkää nukkua alasti... mömmöbodaripsykologiaa :-) Kaikki ei tykkää nukkua alasti ja se on täysin luonnollinen juttu. Kuka mistäkin tykkää ja sillä tavalla.

        En ole estoinen ja nukun mukava yöasu päällä, koska unissani pudotan peittoni tulee lylmä.


      • normimies kirjoitti:

        Estoinen jos ei tykkää nukkua alasti... mömmöbodaripsykologiaa :-) Kaikki ei tykkää nukkua alasti ja se on täysin luonnollinen juttu. Kuka mistäkin tykkää ja sillä tavalla.

        ..suuresta älykkyydestä se, että lähtee tekeen yleistyksiä ihmisestä jota ei tunne! ..mä voisin väittää sua homo-pedofiiliks ja mutsinsa pillunnuolijaksi...mutta, koska en tunne sua, ni enpä väitä sellaista! ;)

        Ja kyllä se on jonkin asteista estyneisyyttä jos ei pysty alasti nukkumaan! Onhan pirun paljon luonnollisempaa nukkua alasti kuin mitkään ryijyt päällä...kontemploippa sitä tovin..


      • Fr.Fionatar
        Fr.Fionatar kirjoitti:

        En ole estoinen ja nukun mukava yöasu päällä, koska unissani pudotan peittoni tulee lylmä.

        Tulee siis ilman asua kylmä.


      • TainaV. kirjoitti:

        kenenkään vieressä, kun on kuukautiset. Pikkarit ja side/tampooni silloin ainakin. Eri asia, jos sun vaimolta/tyttöystävältä viety kohtu, eikä sen suhteen mitään vuotoriskiä.

        ..tamppoonia yöasuksi!! Vai minkä kokosia sä oikein käytät?! XD

        Eli alasti ovat aina nukkuneet menkat tai ei...ei ongelmia...ja on ollu kohdut ihan siellä missä pitääkin! ;)


      • TainaV.
        TheOne kirjoitti:

        ..suuresta älykkyydestä se, että lähtee tekeen yleistyksiä ihmisestä jota ei tunne! ..mä voisin väittää sua homo-pedofiiliks ja mutsinsa pillunnuolijaksi...mutta, koska en tunne sua, ni enpä väitä sellaista! ;)

        Ja kyllä se on jonkin asteista estyneisyyttä jos ei pysty alasti nukkumaan! Onhan pirun paljon luonnollisempaa nukkua alasti kuin mitkään ryijyt päällä...kontemploippa sitä tovin..

        jos elää yksin? Jotkut saattaa olla myös aikamoisia vilukissoja ja joillakin saattaa virtsiskin tulla nopeesti, ellei oo lämmintä. Estyneisyyttäkö?


      • monte34 kirjoitti:

        se voi johtaa seksiin

        ..ja jos nainen mun sängyssä meinaa olla, ni siihen se tuleekin 100% aina johtamaan! ;)


      • TainaV. kirjoitti:

        jos elää yksin? Jotkut saattaa olla myös aikamoisia vilukissoja ja joillakin saattaa virtsiskin tulla nopeesti, ellei oo lämmintä. Estyneisyyttäkö?

        ..puhuttu yksin nukkumisesta vaan nimenomaan toisen kanssa nukkumisesta! Ja silloin on se toinen aina lämmittämässä! ;) ...itse kyllä nukun yksinkin alasti....kuumaverinen..


      • TainaV.
        TheOne kirjoitti:

        ..ja jos nainen mun sängyssä meinaa olla, ni siihen se tuleekin 100% aina johtamaan! ;)

        Entäs, jos vaimoas ei hotsittaisikaan? Tai jospa ne ei uskalla kieltäytyä, koska sä otat kuiteski sen mitä haluut.


      • TainaV.
        TheOne kirjoitti:

        ..puhuttu yksin nukkumisesta vaan nimenomaan toisen kanssa nukkumisesta! Ja silloin on se toinen aina lämmittämässä! ;) ...itse kyllä nukun yksinkin alasti....kuumaverinen..

        tapauksessa sun mielestä estyneisyyttä? Automaattisesti.


      • Naisellinen N.
        TainaV. kirjoitti:

        kenenkään vieressä, kun on kuukautiset. Pikkarit ja side/tampooni silloin ainakin. Eri asia, jos sun vaimolta/tyttöystävältä viety kohtu, eikä sen suhteen mitään vuotoriskiä.

        Vaikka olisi mikä. Tamponi on sisällä, ei päällä. Ei haittaa minua mitenkään.


      • TainaV. kirjoitti:

        Entäs, jos vaimoas ei hotsittaisikaan? Tai jospa ne ei uskalla kieltäytyä, koska sä otat kuiteski sen mitä haluut.

        ..päivä tarvitsen seksiä! Mielellään montakin kertaa jos vaan aikataulut antaa myöden. ;)

        Enkä edes vaivaudu alottamaan suhdetta naisen kanssa, joka ei myös halua yhtä paljon...ei maksa vaivaa...
        Niin enkä ole naimisissa vaan pitkässä parisuhteessa...ja hyvin yksiin tuntuu halut menevän, vaikka muksujakin on...

        Ja yleensä ne on jopa ne naiset, jotka tekee niitä alotteita! Et ei tässä mistään painostamisesta tms ole kyse.. =)


      • TainaV. kirjoitti:

        tapauksessa sun mielestä estyneisyyttä? Automaattisesti.

        Jos yksin nukkuu, ni se voidaan laskea muunkin kuin estyneisyyden piikkiin..


      • TheOne kirjoitti:

        Jos yksin nukkuu, ni se voidaan laskea muunkin kuin estyneisyyden piikkiin..

        Sinäkö tykkäät sellasesta?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Sinäkö tykkäät sellasesta?

        Mä en ylipäätään tapaile "ämmiä", vaan naisia! ;)

        Ja alasti oleminen ei tarkoita, että on reva pitkällä...

        ..kuinka rajoittunut sitä ihminen voi oikein ollakkaan! XD


      • TheOne kirjoitti:

        Mä en ylipäätään tapaile "ämmiä", vaan naisia! ;)

        Ja alasti oleminen ei tarkoita, että on reva pitkällä...

        ..kuinka rajoittunut sitä ihminen voi oikein ollakkaan! XD

        että on korrektia käytöstä ensimmäisellä kertaa edes pukea se yöasu päälle.

        Ehkä sä vaan oot unohtanu koko asian, kun olet niin onnellisessa ja ihanassa pitkässä parisuhteessasi saanut panna monta kertaa päivässä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        että on korrektia käytöstä ensimmäisellä kertaa edes pukea se yöasu päälle.

        Ehkä sä vaan oot unohtanu koko asian, kun olet niin onnellisessa ja ihanassa pitkässä parisuhteessasi saanut panna monta kertaa päivässä.

        ...mistään "korrektiudesta" on kyse...

        Kyl se näin on mulla mennyt lähes aina...vaatteet on vaan turhaan tiellä...ja jos nainen on mun luo tulos yöksi(vaikka ensimmäistä kertaa), ni ei hän sinne nukkumaan ole tullut! ;)


      • TheOne kirjoitti:

        ...mistään "korrektiudesta" on kyse...

        Kyl se näin on mulla mennyt lähes aina...vaatteet on vaan turhaan tiellä...ja jos nainen on mun luo tulos yöksi(vaikka ensimmäistä kertaa), ni ei hän sinne nukkumaan ole tullut! ;)

        Ootko koskaan kuullu esileikistä?


      • TheOne kirjoitti:

        ...sellaisia naisia tullut vielä vastaan. Aina on naiset nukkunu alasti mun sängyssä...ja tietenkin nukun myös itsekkin aina alasti!

        Tulee mieleen, et ko nainen olis jotenkin estoinen jos ei tykkää nukkua alasti...?!

        Kuten muutkin ovat sinua jo valistaneet, alastinukkumisella ja estoisuudella ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Mistä ihmeestä sinä olet saanut päähäsi, että jos sinä haluat nukkua alasti, että kaikki muutkin haluaisivat? Minäkin nukun alasti, mutta olen vuosien saatossa huomannut, että naiset ovat yksilöitä, joten yksi tykkää alasti nukkumisesta, toinen ei.

        Kunhan ei vain käytä Nanson yöpaitoja. Niitä seksintappajia, joita on kaikki kuvastot täynnä aina joulun alla. ;-)


      • TheOne kirjoitti:

        ...mistään "korrektiudesta" on kyse...

        Kyl se näin on mulla mennyt lähes aina...vaatteet on vaan turhaan tiellä...ja jos nainen on mun luo tulos yöksi(vaikka ensimmäistä kertaa), ni ei hän sinne nukkumaan ole tullut! ;)

        niin kyllähän sillo joutuukin monta kertaa päivässä panna.

        Sitä on vähä niinku aina vähä puutteessa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Kuten muutkin ovat sinua jo valistaneet, alastinukkumisella ja estoisuudella ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään. Mistä ihmeestä sinä olet saanut päähäsi, että jos sinä haluat nukkua alasti, että kaikki muutkin haluaisivat? Minäkin nukun alasti, mutta olen vuosien saatossa huomannut, että naiset ovat yksilöitä, joten yksi tykkää alasti nukkumisesta, toinen ei.

        Kunhan ei vain käytä Nanson yöpaitoja. Niitä seksintappajia, joita on kaikki kuvastot täynnä aina joulun alla. ;-)

        ..että omiin kokemusiini pohjaten se yleensä on näin! Mitä tyytyväisempi mies/nainen on vartalostaan (olipa siihen todellisuudessa aihetta tai ei), ni se avoimemmin hän tätä yleensä esittelee. ;) näin se vaan on!

        Ja toi kylmyys argumentti ei oikein toimi silloin jos nukkuu toisen kanssa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        niin kyllähän sillo joutuukin monta kertaa päivässä panna.

        Sitä on vähä niinku aina vähä puutteessa.

        ..voi helposti kestää koko päivän...

        Vai miellätkö esileikiksi toisen yöasun riisumisen?! XD *repeeee..*

        Ja seksi voi kerralla kestää 10min-3tuntiin...jonka aikana voi kumpikin laueta monta kertaa...toki kaikki eivät (kuulemma) tähän pysty...


      • TheOne kirjoitti:

        ..että omiin kokemusiini pohjaten se yleensä on näin! Mitä tyytyväisempi mies/nainen on vartalostaan (olipa siihen todellisuudessa aihetta tai ei), ni se avoimemmin hän tätä yleensä esittelee. ;) näin se vaan on!

        Ja toi kylmyys argumentti ei oikein toimi silloin jos nukkuu toisen kanssa.

        Minä en ainakaan saa nukuttua laisinkaan kylki kyljessä ja saman peiton alla. Tarvitsen oman tilani, koska olen huonouninen ja pyörin paljon. Siksi toisekseen alastinukkumisella ja itsensä esittelylläkään ei mielestäni ole mitään tekemistä keskenään. Eri asia onkin, jos muuten keikistelee alasti ympäri kämppää.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä en ainakaan saa nukuttua laisinkaan kylki kyljessä ja saman peiton alla. Tarvitsen oman tilani, koska olen huonouninen ja pyörin paljon. Siksi toisekseen alastinukkumisella ja itsensä esittelylläkään ei mielestäni ole mitään tekemistä keskenään. Eri asia onkin, jos muuten keikistelee alasti ympäri kämppää.

        Itse nimenomaan nukun nainen sylissä...ja yleensä naiset aina haluavat syliin! Ja mikäs sen parempaa kuin nukkua toisen alaston vartalo omaansa vasten ilman turhaa kangasta välissä! ;)

        Ja useimmiten ne jotka nukkuu alasti ovat myös olleet avoimempia oman vartalonsa suhteen...eivätkä näitä pimeässä peiton alla-tylsimyksiä! ;P


      • TheOne kirjoitti:

        ..voi helposti kestää koko päivän...

        Vai miellätkö esileikiksi toisen yöasun riisumisen?! XD *repeeee..*

        Ja seksi voi kerralla kestää 10min-3tuntiin...jonka aikana voi kumpikin laueta monta kertaa...toki kaikki eivät (kuulemma) tähän pysty...

        yhtä ihana mies ku sä.

        Mul on vaan tällänen tylsä, keskiverto, tavallinen parisuhde, jossa arkiset askareet ja ajatukset vie toiminnan muualle kuin pelkkään seksiin. Tietty jos ei oikein muita aktiviteettejä oikein ole, niin onhan se kuitenkin parempi paneskella kuin täysin passivoitua.


      • TheOne kirjoitti:

        Itse nimenomaan nukun nainen sylissä...ja yleensä naiset aina haluavat syliin! Ja mikäs sen parempaa kuin nukkua toisen alaston vartalo omaansa vasten ilman turhaa kangasta välissä! ;)

        Ja useimmiten ne jotka nukkuu alasti ovat myös olleet avoimempia oman vartalonsa suhteen...eivätkä näitä pimeässä peiton alla-tylsimyksiä! ;P

        Minä en ole maailman ainoa huonouninen ja sängyssä pyörivä. Vain pari kertaa muistan naisen nukkuneen yöpuvussa estoisuuden takia. Ja toinen niistä vielä oli kaunein heilani ikinä, mutta se ei sitten muutenkaan toiminut pidemmän päälle.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        yhtä ihana mies ku sä.

        Mul on vaan tällänen tylsä, keskiverto, tavallinen parisuhde, jossa arkiset askareet ja ajatukset vie toiminnan muualle kuin pelkkään seksiin. Tietty jos ei oikein muita aktiviteettejä oikein ole, niin onhan se kuitenkin parempi paneskella kuin täysin passivoitua.

        ..jos sä ja sun naises(?) olette tyytyväisiä tohon mitä teillä on, ni sehän se tärkeintä on! =)

        Vaikkei ehkä enää seksi niin kulkiskaan...mut ihmiset on katsos erilaisia. Pääasia et löytää itselleen sen sopivimman kumppanin! ;)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä en ole maailman ainoa huonouninen ja sängyssä pyörivä. Vain pari kertaa muistan naisen nukkuneen yöpuvussa estoisuuden takia. Ja toinen niistä vielä oli kaunein heilani ikinä, mutta se ei sitten muutenkaan toiminut pidemmän päälle.

        ..jo taisin (muistaakseni) mainita, ni se estoisuus liittyy siihen minäkuvaan...ja se ei välttämättä ole aina realistinen: kaunis nainen voi ajatella olevansa ruma ja vastaavasti ruma voi kuvitella olevansa kaunis.

        Mutta jos se minäkuva on positiivinen (vaikka se olisikin epärealistinen), ni todennäköisempää on, että se heijastuu siihen omaan vartaloon ja suhtautumiseen siihen...


      • TheOne kirjoitti:

        ..jo taisin (muistaakseni) mainita, ni se estoisuus liittyy siihen minäkuvaan...ja se ei välttämättä ole aina realistinen: kaunis nainen voi ajatella olevansa ruma ja vastaavasti ruma voi kuvitella olevansa kaunis.

        Mutta jos se minäkuva on positiivinen (vaikka se olisikin epärealistinen), ni todennäköisempää on, että se heijastuu siihen omaan vartaloon ja suhtautumiseen siihen...

        Tuosta olen kanssasi tismalleen samaa mieltä. Siitä ei vain voi mielestäni vetää noin yksioikoisia johtopäätöksiä kuten sinä teet.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Tuosta olen kanssasi tismalleen samaa mieltä. Siitä ei vain voi mielestäni vetää noin yksioikoisia johtopäätöksiä kuten sinä teet.

        ..poikkeuksiakin on...mutta pohjaan tämän argumentin omiin kokemuksiini..ja siihen mitä on aiheesta tullut puhutta joidenkin naisten kanssa ja omien kaverieni kokemuksiin..


      • Kalle
        Fr.Fionatar kirjoitti:

        Tulee siis ilman asua kylmä.

        Ei tuu jos suihkautat pikkusen hajuvettä kainaloosi...


      • toinen m
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä en ainakaan saa nukuttua laisinkaan kylki kyljessä ja saman peiton alla. Tarvitsen oman tilani, koska olen huonouninen ja pyörin paljon. Siksi toisekseen alastinukkumisella ja itsensä esittelylläkään ei mielestäni ole mitään tekemistä keskenään. Eri asia onkin, jos muuten keikistelee alasti ympäri kämppää.

        mä kanssa herään heti, jos toinen liikahtaa kyljessä. Ei tule nukkumisesta mitään.

        Ilman yöasua on lisäksi turhan vilpoista pistäytyä yöllä wc:ssä.


      • TheOne kirjoitti:

        ..jos sä ja sun naises(?) olette tyytyväisiä tohon mitä teillä on, ni sehän se tärkeintä on! =)

        Vaikkei ehkä enää seksi niin kulkiskaan...mut ihmiset on katsos erilaisia. Pääasia et löytää itselleen sen sopivimman kumppanin! ;)

        mä en oikein usko, että kukaan(mies tai nainen) jaksaa vuodesta toiseen 24/7 tuntea sellaista himoa kumppaniaan kohtaan, että pitäis monta kertaa päivässä panna. Eikö se jo vaikuta omaan keskittymiskykyyn muidenkin asioiden suhteen?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mä en oikein usko, että kukaan(mies tai nainen) jaksaa vuodesta toiseen 24/7 tuntea sellaista himoa kumppaniaan kohtaan, että pitäis monta kertaa päivässä panna. Eikö se jo vaikuta omaan keskittymiskykyyn muidenkin asioiden suhteen?

        Itsellä on ne halut aina ollu tällaiset. Olipa sitten sinkku, lyhyessä suhteessa tai pitkässä ja vakaassa suhteessa...ei ole mihinkään lisääntynyt/vähentynyt.

        Eikä kyse ole siis siitä, että ajattelisin seksiä koko aika...olen vaan valmis siihen melkeen aina (en siis kulje kuitenkaan mela ojossa 24/7!)
        Pidän vaan seksistä erittäin paljon ja siten myös haluan sitä paljon harrastaa. En siis mitenkään "sekoa" jos jää päivä tai pari välistä...mutta mieluiten en jätä sitä päivääkään välistä, jos vaan aika ja olosuhteet antaa myöden! ;)


      • In_no_sence
        TheOne kirjoitti:

        ..että omiin kokemusiini pohjaten se yleensä on näin! Mitä tyytyväisempi mies/nainen on vartalostaan (olipa siihen todellisuudessa aihetta tai ei), ni se avoimemmin hän tätä yleensä esittelee. ;) näin se vaan on!

        Ja toi kylmyys argumentti ei oikein toimi silloin jos nukkuu toisen kanssa.

        Voi jestas näitä sun teorioita... Mä nukun levottomasti, joten jos mulla ei ole mitään päällä, niin herään siihen, että on kylmä. Jos mulla on jotain päällä niin en herää. Yksinkertaista, vai mitä?


      • In_no_sence kirjoitti:

        Voi jestas näitä sun teorioita... Mä nukun levottomasti, joten jos mulla ei ole mitään päällä, niin herään siihen, että on kylmä. Jos mulla on jotain päällä niin en herää. Yksinkertaista, vai mitä?

        ..teoriaa ole vaan pohjaan tämän OMIIN kokemuksiini. Samaten niiden naisten kokemuksiin joiden kanssa olen aiheesta puhunut ja kavereideni kokemuksiin aiheesta! Että näin..


      • In_no_sence
        TheOne kirjoitti:

        ..teoriaa ole vaan pohjaan tämän OMIIN kokemuksiini. Samaten niiden naisten kokemuksiin joiden kanssa olen aiheesta puhunut ja kavereideni kokemuksiin aiheesta! Että näin..

        No mä en todellakaan pidä vartalostani ja silti nukun kesäisin alasti kun on kuuma.


      • In_no_sence kirjoitti:

        No mä en todellakaan pidä vartalostani ja silti nukun kesäisin alasti kun on kuuma.

        ..oikeesti toistaa koko ketjua uudestaan...

        Joten ole hyvä ja lue tämä ketju, jos asia nyt sua jotenkin kiinnostaa. =)


      • In_no_sence
        TheOne kirjoitti:

        ..oikeesti toistaa koko ketjua uudestaan...

        Joten ole hyvä ja lue tämä ketju, jos asia nyt sua jotenkin kiinnostaa. =)

        Kunhan huomautin, ettei sun teoriassasi ole päätä eikä häntää.


      • In_no_sence kirjoitti:

        Kunhan huomautin, ettei sun teoriassasi ole päätä eikä häntää.

        Ja opettele lukemaan: kyse EI ollut teoriasta!

        Se jos joku valas tekee poikkeuksen tähän kehostaan pitävien ihmisten joukkoon, ni ei vielä todista mitään!


      • kirpela
        TheOne kirjoitti:

        Ja opettele lukemaan: kyse EI ollut teoriasta!

        Se jos joku valas tekee poikkeuksen tähän kehostaan pitävien ihmisten joukkoon, ni ei vielä todista mitään!

        Tää valas ainakin hakis herran kaapista t-paidan. Siis oletusarvolla, että kaliiperi ois perinteistä :)


      • In_no_sence
        TheOne kirjoitti:

        Ja opettele lukemaan: kyse EI ollut teoriasta!

        Se jos joku valas tekee poikkeuksen tähän kehostaan pitävien ihmisten joukkoon, ni ei vielä todista mitään!

        Excuse me? Vai valas... Mä en tiennytkään, että me tunnetaan ja että sä tiedät miltä mä näytän.


      • In_no_sence
        In_no_sence kirjoitti:

        Excuse me? Vai valas... Mä en tiennytkään, että me tunnetaan ja että sä tiedät miltä mä näytän.

        Ja omaa viestiäsi lainaten: "AINA MUUTEN KERTOO suuresta älykkyydestä se, että lähtee tekeen yleistyksiä ihmisestä jota ei tunne!"


      • kirpela kirjoitti:

        Tää valas ainakin hakis herran kaapista t-paidan. Siis oletusarvolla, että kaliiperi ois perinteistä :)

        ..vastaa kuin sinne huutaa! ;)

        Ja tän "herran" kaapissa on ne harvat T-paidat kokoa XXXL -> ylöspäin! X)


      • In_no_sence kirjoitti:

        Ja omaa viestiäsi lainaten: "AINA MUUTEN KERTOO suuresta älykkyydestä se, että lähtee tekeen yleistyksiä ihmisestä jota ei tunne!"

        ..kerroit suhteestasi omaan vartaloosi... ;)


      • In_no_sence
        TheOne kirjoitti:

        ..kerroit suhteestasi omaan vartaloosi... ;)

        Ja sekö tekee minusta valaan?


      • kirpela
        TheOne kirjoitti:

        ..vastaa kuin sinne huutaa! ;)

        Ja tän "herran" kaapissa on ne harvat T-paidat kokoa XXXL -> ylöspäin! X)

        että tiesin sen jo tota kirjoittaessani ;)


      • In_no_sence kirjoitti:

        Ja sekö tekee minusta valaan?

        ..kerro toki ihmeessä, tekeekö se?!

        Sinähän sen itse parhaiten tiedät...


      • kirpela kirjoitti:

        että tiesin sen jo tota kirjoittaessani ;)

        Tiesin, että tiedä mun tietävän sen tota kirjottaessani.. X)


      • kirpela
        TheOne kirjoitti:

        Tiesin, että tiedä mun tietävän sen tota kirjottaessani.. X)

        *wirnuilee*

        Elämä on...


      • In_no_sence
        TheOne kirjoitti:

        ..kerro toki ihmeessä, tekeekö se?!

        Sinähän sen itse parhaiten tiedät...

        Ei me kaikki voida olla yhtä narsistisia kuin sinä. Itse asiassa todennäköisesti kukaan ei ole yhtä narsistinen kuin sinä.


      • In_no_sence kirjoitti:

        Ei me kaikki voida olla yhtä narsistisia kuin sinä. Itse asiassa todennäköisesti kukaan ei ole yhtä narsistinen kuin sinä.

        ..tämän argumentin pohjata?! X)

        Siihenkö, että pidän itsestäni huolta ja odotan kumppaniltani samaa...?!

        Miks tyytyä kompromissiin kun ei kerta tarvitse..?! ;)


      • In_no_sence
        TheOne kirjoitti:

        ..tämän argumentin pohjata?! X)

        Siihenkö, että pidän itsestäni huolta ja odotan kumppaniltani samaa...?!

        Miks tyytyä kompromissiin kun ei kerta tarvitse..?! ;)

        Itsestään huolenpitämisestä on pitkä matka pakkomielteiseen ulkonäköön keskittymiseen. Menepäs taas katsomaan itseäsi peilistä, ettei tule vieroitusoireita.


      • In_no_sence kirjoitti:

        Itsestään huolenpitämisestä on pitkä matka pakkomielteiseen ulkonäköön keskittymiseen. Menepäs taas katsomaan itseäsi peilistä, ettei tule vieroitusoireita.

        ..liikkuu käytännössä katsoen työkseen, ni se on silloin PAKKO olla kunnossa! Ja mä pidän peilikuvastani...vaikka parannettavaa on toki paljon.. =)

        Mites sun laita?! Millä mielellä sä katsot sitä peilikuvaasi?? ;)


      • In_no_sence
        TheOne kirjoitti:

        ..liikkuu käytännössä katsoen työkseen, ni se on silloin PAKKO olla kunnossa! Ja mä pidän peilikuvastani...vaikka parannettavaa on toki paljon.. =)

        Mites sun laita?! Millä mielellä sä katsot sitä peilikuvaasi?? ;)

        " Millä mielellä sä katsot sitä peilikuvaasi?? ;)" Sillä mielellä, että olinpas onnekas, kun sain aivot, jotka eivät koko aikaa hoe, että ulkonäkö on tärkeintä ihmisessä.


      • In_no_sence kirjoitti:

        " Millä mielellä sä katsot sitä peilikuvaasi?? ;)" Sillä mielellä, että olinpas onnekas, kun sain aivot, jotka eivät koko aikaa hoe, että ulkonäkö on tärkeintä ihmisessä.

        ..ulkonäön olevan tärkeintä ihmisessä?!

        Toivottavasti aivoissasi on takuuta jäljellä kun ne tuntuvat hallusinoivan omiaan... X)


      • TheOne kirjoitti:

        Itsellä on ne halut aina ollu tällaiset. Olipa sitten sinkku, lyhyessä suhteessa tai pitkässä ja vakaassa suhteessa...ei ole mihinkään lisääntynyt/vähentynyt.

        Eikä kyse ole siis siitä, että ajattelisin seksiä koko aika...olen vaan valmis siihen melkeen aina (en siis kulje kuitenkaan mela ojossa 24/7!)
        Pidän vaan seksistä erittäin paljon ja siten myös haluan sitä paljon harrastaa. En siis mitenkään "sekoa" jos jää päivä tai pari välistä...mutta mieluiten en jätä sitä päivääkään välistä, jos vaan aika ja olosuhteet antaa myöden! ;)

        tuon sulatan jo vähä paremmin. :)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        tuon sulatan jo vähä paremmin. :)

        ..sitten! =)


      • uiouio
        TheOne kirjoitti:

        ...mistään "korrektiudesta" on kyse...

        Kyl se näin on mulla mennyt lähes aina...vaatteet on vaan turhaan tiellä...ja jos nainen on mun luo tulos yöksi(vaikka ensimmäistä kertaa), ni ei hän sinne nukkumaan ole tullut! ;)

        >Kyl se näin on mulla mennyt lähes aina...vaatteet on vaan turhaan tiellä...ja
        >jos nainen on mun luo tulos yöksi(vaikka ensimmäistä kertaa), ni ei hän sinne
        >nukkumaan ole tullut! ;)

        Apinat nukkuu alasti, ihmiset laittaa päälle jotain. Johan se on hygieenisestikin järkevää. Vai vaihdatko niitä hikisiä lakanoitasi ikinä?


      • uiouio kirjoitti:

        >Kyl se näin on mulla mennyt lähes aina...vaatteet on vaan turhaan tiellä...ja
        >jos nainen on mun luo tulos yöksi(vaikka ensimmäistä kertaa), ni ei hän sinne
        >nukkumaan ole tullut! ;)

        Apinat nukkuu alasti, ihmiset laittaa päälle jotain. Johan se on hygieenisestikin järkevää. Vai vaihdatko niitä hikisiä lakanoitasi ikinä?

        Olet juuri oiva esimerkki estoisesta ihmisestä!

        Nimenomaan alastomuus ON luonnollista!

        Ja vaihdan lakanat 2-3 päivän välein...useammin jos on tarvetta! ;)


      • KoppavaHoro

        käytännön syistä. Naiset siis.

        Kaikki ovat oikeita tapoja, yöllä pitää saada olla niinkuin haluaa, hyvät unet ovat sen verran tärkeä juttu.

        Minä nukun alasti aina kun mahdollista, mutta esim. jos käyn talvella laavulla, ruukaan käyttää jotakin kokokerrastoa, vaikka mies olisikin vieressä. Ja jos on muuten vain kylmä, mitä minulla kyllä harvoin yöllä on.


      • KoppavaHoro
        TheOne kirjoitti:

        ..tamppoonia yöasuksi!! Vai minkä kokosia sä oikein käytät?! XD

        Eli alasti ovat aina nukkuneet menkat tai ei...ei ongelmia...ja on ollu kohdut ihan siellä missä pitääkin! ;)

        pitää lähinnä päiväkäytössä ja antaa värkin huokaista edes yöllä. Usein yöunet ovat myös pidemmät kuin tamponin suositeltu ja terveellinen pitoaika kerrallaan.


      • Jazuli
        monte34 kirjoitti:

        se voi johtaa seksiin

        enpä ois arvannu..jos miehen viereen kömpii alasti, että mies voi siitä vaikka innostua..=o)

        tartteeki kokeilla...=o)


      • The one...
        TheOne kirjoitti:

        ..puhuttu yksin nukkumisesta vaan nimenomaan toisen kanssa nukkumisesta! Ja silloin on se toinen aina lämmittämässä! ;) ...itse kyllä nukun yksinkin alasti....kuumaverinen..

        Seurusteletko ?


      • The one... kirjoitti:

        Seurusteletko ?

        ..kunhan ensin kerrot mulle miksi se sinua kiinnostaa?!


      • dayum
        TheOne kirjoitti:

        ..kunhan ensin kerrot mulle miksi se sinua kiinnostaa?!

        Älä nyt suotta tee hommaa liian vaikeaksi. Täällähän pitää miesten heti vastata mahdollisimman kattavasti kun jotain joku, yleensä puska(sta), kyselee. Näin puska, tai siis "puska", voi kätevästi pyöritellä mielessään sinutkin sopivaan lokeroon, haaveissaan ehkä jopa oman yöpöytänsä lokeroon. Tai sitten etsivät syitä sille, miksi tuonkaan eteen ei kannata tikkua ristiin laittaa.


      • dayum kirjoitti:

        Älä nyt suotta tee hommaa liian vaikeaksi. Täällähän pitää miesten heti vastata mahdollisimman kattavasti kun jotain joku, yleensä puska(sta), kyselee. Näin puska, tai siis "puska", voi kätevästi pyöritellä mielessään sinutkin sopivaan lokeroon, haaveissaan ehkä jopa oman yöpöytänsä lokeroon. Tai sitten etsivät syitä sille, miksi tuonkaan eteen ei kannata tikkua ristiin laittaa.

        ..pitäis heti kättelyssä tehdä treffi-ilmo ja joka viestin loppuun pistää linkki sinne.. X)


    • Eevan asu on ihan ok...

    • mahtisonniX

      toisen luona jos sulla on poikaystävä. ei oikein ole sopivaa sellainen

    • monte34

      JA PITKÄT KALSARIT, EI MITÄÄN RÖYHELÖITÄ JA PITSEJÄ

      • Häh.

        Eihän t-paita ja pitkät kalsarit oo yhtään hyvännäköiset. Eikö olisi mukavaa, jos nainen pukeutuu johonkin hyvännäköiseen yöasuun?


    • nanso69

      Sellainen joka juuri ja juuri ylettyy pepun yli. Kundikaveris pääsee helposti hyväileen ja nopeasti paneen sellasen kanssa.

      • .......

        Ja sellasen lyhyen paitulin kanssa on mukava pitää pikkuhousut jalassa.


    • http://img.alibaba.com/photo/11649789/Sensual_Lingerie_And_Underwear.jpg

      http://www.made-in-china.com/image/2f0j00deiTgklGOUcRM/Sexy-Babydoll-Underwear-Lingerie-ZX9012-.jpg

      http://www.a4a.fi/alusasut/images/products/0000000022.jpg

      http://www.alusasutukku.com/images/214116_p_0903_62d.jpg

      Itse en tykkää jos nainen on heti alasti. Kyllä sen verran pitäis virikettä olla, että saa itse siltä sen seksikkään yöasun riisua.

    • akanukko

      jossa pitsiä. Jotakin jännitettävää on sitä riisuessa.

    • Fr.Fionatar

      Ottaisin kauniin topin ja silkkisen aamutakin, sekä mietoa hyvää tuoksua jota sipaista niskaan ja kaulalle.
      En mitään flanellista enkä froteeta.

    • muumi-läppäri

      se se evakossa sohvalla nukkuu.

    • Zakuskat

      Minä olen mainio yöasu, sillä olen pitsisen sexy, silkkisen sileä, untuvan keveä ja huomattavan itsekeskeinen jokapojan unelma.

      Ettää mulla on taas kaikki hyvin.

      (nauraa)

    • haaveilija.

      Mä haluisin tyttöystäväni käyttävän, papukaijan höyheniä semmosia vihreitä,oikeeestan en papukaijan ihan muukin vihreän sulkaisen linnun höyhenet kelpaa,ei naiset G.pula-ahona halua liikkua?.parfyymiksi luononläheistä hajuvettä,leirinuotion tuoksua.koiraksi dalmatialainen saa turkin tehtyä.

      • Zakuskat

        Mikä ähme olla tämä G. pula-aho?

        Muuten sain oikein hyvät naurut fetöröinnistäs. Jotkut asiat ovat kuin eläviä kuvia.


      • haaveilija.

    • dayum

      Naisestahan se riippuu. Mitä vähempi/kevyemmin, sen parempi. Mutta ehkä mieluiten niin, ettei niitä naisellisia hörhökkeitä kovin usein, vaan ne tavallaan "vähän spesiaalimman" varalle, ja normaalisti jotain yöpukuja/pyjamoita/mitänenyton tai vaikka nakuutta (mutta tästäkään en ole varma, onko tuo jokayöllisenä hyvä).

    • pyjama, missä naista voi halua koko yön... miksei täällä mene viestit perille nyt millään...

      • suloinen lämpöinen pyjama, eikä pelkästään suloinen. Siis pitkäpunttinen ja pehmoinen.


      • ponkaa
        dazu kirjoitti:

        suloinen lämpöinen pyjama, eikä pelkästään suloinen. Siis pitkäpunttinen ja pehmoinen.

        yöpaita ja mulla kalsarit paita silti mun teki mieli ottaa pepasta kii ja koittaa pillua
        vaik oon 15v niin laitoin pilin sisää ja ruiskis äipän piluun
        ei vålii mikä asu


      • ponkaa kirjoitti:

        yöpaita ja mulla kalsarit paita silti mun teki mieli ottaa pepasta kii ja koittaa pillua
        vaik oon 15v niin laitoin pilin sisää ja ruiskis äipän piluun
        ei vålii mikä asu

        *hymähtelyä* Sulla on sitten harvinaisen kiltti äiti...


    • asuja

      alasti vaan:)

      • ?????

        Minkä ihmeen takia miehet niin hirveesti haluaa naisen nukkuva alasti?


      • ????? kirjoitti:

        Minkä ihmeen takia miehet niin hirveesti haluaa naisen nukkuva alasti?

        ..jotkut meistä vain pitävät kumppaniemme alastomista vartaloista?! =)


      • ?????
        TheOne kirjoitti:

        ..jotkut meistä vain pitävät kumppaniemme alastomista vartaloista?! =)

        Kuinka paljon sä voit ihailla kumppanisi alastonta vartaloa nukkuessa? Nukkuessahan yleensä pidetään peittoa päällä, joten vartaloo ei näy.

        Eikö vaikka sauna oo parempi paikka ihalla kumppanin vartaloa? Siellähän yleensä ollaan alasti.


      • ????? kirjoitti:

        Kuinka paljon sä voit ihailla kumppanisi alastonta vartaloa nukkuessa? Nukkuessahan yleensä pidetään peittoa päällä, joten vartaloo ei näy.

        Eikö vaikka sauna oo parempi paikka ihalla kumppanin vartaloa? Siellähän yleensä ollaan alasti.

        tuntee. ;)


      • ????? kirjoitti:

        Kuinka paljon sä voit ihailla kumppanisi alastonta vartaloa nukkuessa? Nukkuessahan yleensä pidetään peittoa päällä, joten vartaloo ei näy.

        Eikö vaikka sauna oo parempi paikka ihalla kumppanin vartaloa? Siellähän yleensä ollaan alasti.

        ..tuntea kumppanini alastoman vartalon omaani vasten kun nukun...ja ilman mitään turhaa kangasta siinä välissä!

        Sauna on lähinnä peseytymistä varten...mielestäni melko epäeroottinen miljöö.. ;P


      • LaRito kirjoitti:

        tuntee. ;)

        ..näin! ;)


      • kia.
        TheOne kirjoitti:

        ..tuntea kumppanini alastoman vartalon omaani vasten kun nukun...ja ilman mitään turhaa kangasta siinä välissä!

        Sauna on lähinnä peseytymistä varten...mielestäni melko epäeroottinen miljöö.. ;P

        Kesä kuumalle ei oo yhtään mukavaa nukkua alasti kumppanin sylissä. Tulee ihan liian kuuma, en tykkää ollenkaan.


      • kia. kirjoitti:

        Kesä kuumalle ei oo yhtään mukavaa nukkua alasti kumppanin sylissä. Tulee ihan liian kuuma, en tykkää ollenkaan.

        ..nukkua alasti sylikkäin säällä kuin säällä! Ja onneksi kumppaninikin ovat yleensä tästä tykänneet...

        Ja pääsehän sitä sitten vaikka viilentävään suihkuun...ja mielellään yhdessä! ;)


      • TheOne kirjoitti:

        ..näin! ;)

        kerranki olla supernopee. :D


      • LaRito kirjoitti:

        kerranki olla supernopee. :D

        ..tämä nyt suinkaan eka kerta ollut kun häviän sulle nopeudessa.. =P


      • TheOne kirjoitti:

        ..tämä nyt suinkaan eka kerta ollut kun häviän sulle nopeudessa.. =P

        jos katsoo vaan tän ketjun osalta. :P näyttänet niin nopsaan takaisin vastanneelta.


      • LaRito kirjoitti:

        jos katsoo vaan tän ketjun osalta. :P näyttänet niin nopsaan takaisin vastanneelta.

        ..sattuu oleen mulla lähellä sydäntä! X)


      • kia.
        TheOne kirjoitti:

        ..nukkua alasti sylikkäin säällä kuin säällä! Ja onneksi kumppaninikin ovat yleensä tästä tykänneet...

        Ja pääsehän sitä sitten vaikka viilentävään suihkuun...ja mielellään yhdessä! ;)

        Mutta kun kuuma tulee yöllä ei saa edes nukuttua. Ei nyt keskellä yötä huvita lähtee käymään suihkussa ja sen jälkeen tulla jatkaan unia.

        Mielummin nukun joku lyhyt paituli päällä kuin alasti. Erityisesti kuukautisten aikaa alasti nukkuminen tule kuuloonkaan, sillon tarvii olla pöksyt jalassa.


      • TheOne kirjoitti:

        ..sattuu oleen mulla lähellä sydäntä! X)

        se sattuu olemaan luonto, joillaki musiikki ja ruoka mutta onella se on yöasu! x)


      • kia. kirjoitti:

        Mutta kun kuuma tulee yöllä ei saa edes nukuttua. Ei nyt keskellä yötä huvita lähtee käymään suihkussa ja sen jälkeen tulla jatkaan unia.

        Mielummin nukun joku lyhyt paituli päällä kuin alasti. Erityisesti kuukautisten aikaa alasti nukkuminen tule kuuloonkaan, sillon tarvii olla pöksyt jalassa.

        ..menkat aiemmin häirinny mua tai kumppanieni alastomuutta...

        Eikä ole toi kuumuuskaan haitannu...kuumahan kuitenkin on kun on just seksiä harrastanut. ;) ..mikäs sen mukavampaa ku nukahtaa alasti sylikkäin...aamulla kerkee sitten suihkuun...

        Kukin tyylillään..


      • LaRito kirjoitti:

        se sattuu olemaan luonto, joillaki musiikki ja ruoka mutta onella se on yöasu! x)

        ..totahan mä tarkotinkin! XD

        Sä tulkitset mua niiiin sujuvasti... X)


    • missä hänen on hyvä nukkua.

    • asuu vanhempiensa luona tai poikaystäväsi luona asuu muita sukulaisia.
      Kannattaa ottaa joko aamutakki tai naisten pyjama.
      Tai pitkä uniasu.

      • Jellu88

        Ihan yksin poikaystäväni asuu. Ei oo vaaraa törmätä mihinkään sen vanhempiin aamulla.


    • Oopust

      Myös yöasu voi toimia viestinä, joten siinä yksi kriteeri. Älä kuitenkaan luule, että sillä olisi joitain pitkäkestoisia vaikutuksia...

      Käytännöllisyys on toinen, monelta kantilta... Lämmin, ilmava, helposti riisuttava... Tähän täytyy mainita, että eräs nainen tuli aina sänkyyn rintsikat päällä. Hänellä oli yhdet, joita kutsuin erektiontappajiksi, koska niitä ei millään meinannut saada auki ja siitä tulikin ajan mittaan käytäntö, tietynlainen merkki siitä, että tänään ei ole seksiä...

      Siis yöasun pitää olla sellainen, että olet itse sinut sen kanssa... ja että se toimii...

      • Nea.

        Eli jos haluaa vaan nukkua, pitää pistää jotkut flanetti houjut ja t-paita/toppi. Tai vaihtoehtoisesti jotain vaikeasti riisuttavaa.

        Jos haluaa seksia, niin jotain seksikästä ja paljastavaa.

        Entä millaisen viestin antaa lyhyt paituli?


      • Oopust
        Nea. kirjoitti:

        Eli jos haluaa vaan nukkua, pitää pistää jotkut flanetti houjut ja t-paita/toppi. Tai vaihtoehtoisesti jotain vaikeasti riisuttavaa.

        Jos haluaa seksia, niin jotain seksikästä ja paljastavaa.

        Entä millaisen viestin antaa lyhyt paituli?

        siis "vaikeat vaatteet" jos haluaa vain nukkua, vain vaatteilla viestiminen on hiukka nahkeaa, pitää nyt kai osata muutenkin...

        Mutta lyhyt pitsiunelma on kyllä omiaan herättämään ajatuksia...


      • Nea.
        Oopust kirjoitti:

        siis "vaikeat vaatteet" jos haluaa vain nukkua, vain vaatteilla viestiminen on hiukka nahkeaa, pitää nyt kai osata muutenkin...

        Mutta lyhyt pitsiunelma on kyllä omiaan herättämään ajatuksia...

        No en ajatellutkaan että vaatteilla viestiminen olisi ainoa keino. Mutta kyllä tietynlaiset asuvalinnat varmasti herättää tietynlaisia ajatuksia. Ja voihan sitä asuvalinnoilla hämätäkkin (kuka estää käyttämästä lyhyttä pitsiunelmaa vaikka haluaisi vain nukkua).


      • Oopust
        Nea. kirjoitti:

        No en ajatellutkaan että vaatteilla viestiminen olisi ainoa keino. Mutta kyllä tietynlaiset asuvalinnat varmasti herättää tietynlaisia ajatuksia. Ja voihan sitä asuvalinnoilla hämätäkkin (kuka estää käyttämästä lyhyttä pitsiunelmaa vaikka haluaisi vain nukkua).

        ilkikuriselta Nekku-tytöltä...

        Se olisi kyllä paras tapa saada kaveri kiukkuiseksi...

        Siis tuo "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"


      • Nea.
        Oopust kirjoitti:

        ilkikuriselta Nekku-tytöltä...

        Se olisi kyllä paras tapa saada kaveri kiukkuiseksi...

        Siis tuo "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa"

        Joskus vaan on kiva vähän härnätä miestä, ei siittä kannata liikaa suuttua. Ja enhän mää siinä tilanteessa oo luvannut mitään. Ei kai se mun vika oo, jos mies luulee lyhyen pitsiunelman tatkoittavan seksiä? Mieshän siinä yhdistelee asioita mielessään, niinkuin toivoisi niiden olevan.


      • Oopust
        Nea. kirjoitti:

        Joskus vaan on kiva vähän härnätä miestä, ei siittä kannata liikaa suuttua. Ja enhän mää siinä tilanteessa oo luvannut mitään. Ei kai se mun vika oo, jos mies luulee lyhyen pitsiunelman tatkoittavan seksiä? Mieshän siinä yhdistelee asioita mielessään, niinkuin toivoisi niiden olevan.

        "Mieshän siinä yhdistelee asioita mielessään, niinkuin toivoisi niiden olevan."

        Kivikasvoissa tuli kerran sketsi, jossa mies oli psykiatrilla ja psykiatri sanoi sanoja joihin miehen piti heittää ensimmäinen assosiaatio, se meni tähän malliin
        auto-seksi, keittiö-seksi, kukka-seksi, ruoka-seksi, silmälasit-seksi, aurinko-seksi.... jne jne..... nainen - tuoli


    • rusalkaa

      aina jotai hirveitä puuvillaresuja, mutta ostin 'juhlapuseroksi' yhden Janina F tuotteen ja se onkin hauska rimpsu yöpaidaksi. Sen siis alensin...eikun ylensin yöasuksi.

      • Tyttöystävä...-.--.-

        Täällä on nyt joitain ihme kommentteja tyyliin alaston nymfomaani ja yöpaidassa oleva pihtari. Ei näin. Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että jonkinlainen paita pitää olla. Nimittäin vaikka nukun poikaystäväni kanssa samassa sängyssä (120 cm) ja yhteisen ison peiton alla, minua niin suunnattomasti ärsyttää tuntea toisen hengitys iholla. Vielä kun poikaystävä änkeää viereen kiinni ja laittaa päänsä jonnekin niskani seutuville. Se on jo jonkinlaista KIDUTUSTA. Olen miettinyt että poolokauluksellinen paita olisi kätevä. Kun se hengitys tuntuu juuri niskassa ja kaulalla, asennosta riippuen myös rintakehällä (paidankauluksesta sisään). Ihan kylmänväreet menee ajatellessakin asiaa. Toisekseen, minun onnekseni poikaystäväni vetäytyy jossain vaiheessa nukkumaan ns. omalle puolelleen. Eli kääntää selkänsä minulle. Silloin voi tulla kylmä. Useimmiten se peitto on vielä kasautunut minun kannaltani sängyn väärälle puolelle.

        Eli lyhykäisyydessään: syyt siihen, miksi pidän t-paitaa öisin, on tuo hengityksen tunteminen iholla ja kylmyys. Ei ehkä heinäkuun helteillä mutta näin talvipakkasilla. Meillä ei harrasteta seksiä pimeässä makkarissa kymppiuutisten jälkeen kun pitäisi mennä nukkumaan. Eli yöasun valintaan ei liity mitään seksintappajaa. Tarkennukseksi: meillä ei harrasteta seksiä nukkumaanmennessä eikä aamulla herätessä. Näin on aina ollut, eikä se ole kumpaakaan vielä haitannut missään vaiheessa.

        Voit nukkua alasti tai topin/t-paidan ja pikkuhousujen kanssa tai ihan miten itsestä hyvältä tuntuu.


    • Kaikki ruokainen

      Ihan mikä vaan on mun mielestä hyvä, kunhan ne on otettu pois siinä vaiheessa kun siirrytään makuuhuoneen puolelle.

    • Kakka-Aki XD

      vähän kakalle tuoksuvat pikkupöksysi, niitä on kiva nuuhkia takaapäin XD

    • your dream

      Minulla on niin liikkuvaiset bosat että jotkut pitsiset eivät pysyisi kunnolla ihossa kiinni.Siksi suosin vankempia materiaaleja,kuten Dividedin hihattomia toppeja ja hipstereitä.Vakiona tavallinen raitapyjama puuvillaisena.

    • eri12

      Itse olen aika estoinen, mutta nukun silti alasti.

      • KatiAnne

        Minä tykkään nukkua paita päällä.
        Minulle tulee helposti kylmä. Onneksi on tuo mies oleamssa, joka minua lämmittää.


    • I have a dick

      Täytyy kyllä sanoa että jokainen tyylillään, itseä ei ainakaan oo ikinä niinkään kiinnostanu se mitä naisella on päällä(vai onko mitään) vaan se mitä on alla, ja jos on ensimmäinen kerta kun nainen on mun luona yötä, useinkin baarista suoraan, niin harvemmalla ollu mitään pitsiunelmia päällä, enkä voi sanoo et olis hirveesti haitannu, tää menee kategoriaan naisen turha panikointi vaatteista, voin vannoa että noin 70% suomalaisista miehistä ei vois vähempää kiinnostaa mitä naisella on päällä :)... mulla ei oo ainakaan ikinä tullu vastaan sellasta vaatetusta naisella että tarviis sanoa että ovi on tuolla, ehkä sitten jos olis se kuuluisa keltanen raita edessä ja ruskea takana, sekin riippuis siitä kuin paljo panettaa, no ei vaiskaa silloin vois soittaa taksin ja sanoo et ovi aukee työntämällä :)... mut paras asu naisella on pyyhe ympärillä saunan jälkeen posket punaisina, ilman meikkiä, luonnon kaunis nainen on mun makuun...

      • Noona

        Mulla on jalassa stringit ja villasukat =D


      • ???

        No on kuitenkin hieman eri asia vakuinen parisuhde ja lähteä jonkun luokse yöksi suoraan baarista.

        Jos seurustellaa ja vietetään yötä jommankumman luona, niin sillon ei ole vain sattumalta tullut päädyttyä jonkun luokse yöksi. Sillon on jo tiennyt valmistautua ja voinut valita jonkun kivan yöasun, jotta voisi näyttää hyvälle kultansa silmissä. Kai mies jotain eroa huomaa siinä onko naisella päällä pitkiunelma tai joku kauhee, kulahtanut flanellipyjama? Mikäli ei huomaa, niin sitähän voi alkaa nukkumaan siinä kauheassa pyjämassa, niin ei ainakaan tula kylmä yöllä.


    • -ton

      Valikoitko muutkin vaatteet poikaystävän mieltymyksen mukaan? Jos luontainen yöasusi aiheuttaa hänelle painajaisia, niin ette ehkä sovi toisillenne.
      Voithan toki vaihtaa garderobisi miehen maun mukaiseksi, mutta älä sitten muutaman vuoden päästä lyö häntä laukulla päähän ja vaadi korvauksia "menetetyistä vuosista".
      Huomioi erotessanne, että sinä itse halusit olla se mukautuva osapuoli, joka ei ollut itseään ja tyyliään vielä löytänyt.

      • -ton

        mies voi kokea sinun petkuttaneen häntä, jos teeskentelet silkkiunelmiesi kanssa alkuajat, vaikka mielesi hamuaa flanelliyöpukujen perään. Tutustuttuanne toisiinne paremmin, siirryt takaisin flanelliin ja miehesi voi oikeutetusti ihmetellä, mihin se hehkeä neito katosi ja kuka on tuo mummo hiippapipossaan.
        Ole rehellinen itsellesi!


      • ???
        -ton kirjoitti:

        mies voi kokea sinun petkuttaneen häntä, jos teeskentelet silkkiunelmiesi kanssa alkuajat, vaikka mielesi hamuaa flanelliyöpukujen perään. Tutustuttuanne toisiinne paremmin, siirryt takaisin flanelliin ja miehesi voi oikeutetusti ihmetellä, mihin se hehkeä neito katosi ja kuka on tuo mummo hiippapipossaan.
        Ole rehellinen itsellesi!

        Mitä pahaa siinä on, jos nainen haluaa toisinaan vähän panostaa ulkonäköönsä kultansa takia? Kai sitä voi välillä pukeutua seksikkääseen pitsiunelmaan vaikka normaalisti ei ihan sellaisessa asussa nukkuisi?

        Vaikka ei varsinaisesti pukeutumiseensa erityisemmin panostaisi, niin vähemmän ulkonäköön panostettu tyyli selviää vasta suhteen hyöhemmässä vaiheessa. Kotona pukeudun urheilullisemmin ja rennommin kuin kaupungille, kavereille tai kouluun lähtiessä tai jos joku on tulossa kylään. Ja kotona ollessani en yleensä meikkaa ollenkaan, kun taas jonnekin lähtiessa tai jos joku on tulossa kylään teen luonnollisen meikin. Suhteen kestäessä pidempään, sitä vietetään enemmän aikaa yhdessä (tai viimeistään yhteen muutettaessa) se kotityylini tulisi miehelle tutuksi. Onko se miehelle järkytys ja suhde loppuu siihen?


      • -ton
        ??? kirjoitti:

        Mitä pahaa siinä on, jos nainen haluaa toisinaan vähän panostaa ulkonäköönsä kultansa takia? Kai sitä voi välillä pukeutua seksikkääseen pitsiunelmaan vaikka normaalisti ei ihan sellaisessa asussa nukkuisi?

        Vaikka ei varsinaisesti pukeutumiseensa erityisemmin panostaisi, niin vähemmän ulkonäköön panostettu tyyli selviää vasta suhteen hyöhemmässä vaiheessa. Kotona pukeudun urheilullisemmin ja rennommin kuin kaupungille, kavereille tai kouluun lähtiessä tai jos joku on tulossa kylään. Ja kotona ollessani en yleensä meikkaa ollenkaan, kun taas jonnekin lähtiessa tai jos joku on tulossa kylään teen luonnollisen meikin. Suhteen kestäessä pidempään, sitä vietetään enemmän aikaa yhdessä (tai viimeistään yhteen muutettaessa) se kotityylini tulisi miehelle tutuksi. Onko se miehelle järkytys ja suhde loppuu siihen?

        jos toisinaan ja rahavarojensa puitteissa, mutta toivottavasti tuo oma pukeutuminen ei perustu siihen, että saisi mieheltä hyväksytty-leiman.


      • ???
        -ton kirjoitti:

        jos toisinaan ja rahavarojensa puitteissa, mutta toivottavasti tuo oma pukeutuminen ei perustu siihen, että saisi mieheltä hyväksytty-leiman.

        En hae pukeutumisellani mieheltä mitään hyväksyntää. Kyllä miehen on kiinnostuttava muutakin, kuin pelkätä ulkokuoresta. Eikös se kuintenkin mee niin, että ulkonäköön ihastuu ja sisimpään rakastuu.


      • I have a dick
        ??? kirjoitti:

        En hae pukeutumisellani mieheltä mitään hyväksyntää. Kyllä miehen on kiinnostuttava muutakin, kuin pelkätä ulkokuoresta. Eikös se kuintenkin mee niin, että ulkonäköön ihastuu ja sisimpään rakastuu.

        kyllähän naiset vaan hakee vaatteilla hyväksyntää ja huomiota, joko miesten tai toisten naisten, oon kyllä nähnyt niin rakkosia ja haavasia jalkoja et oikee pahaa teki, että ei ainakaan kenkiä valittu mukavuuden mukaan, ja kerrottekos naiset että mikä muu kuin huomionhaku on siinä että pukeutuu toppiin jossa jää suurinpiirtein nännit piiloon, en oikeen usko että talvella tulee niin kuuma, ei se ainakaan voi mukavuutta olla... nainen tuntee itsensä hyväksi silloin kun häntä katsellaan ja ihaillaan :), ja ihan aikuisten oikeesti mua ei kiinnosta paskan vertaa mitä naisella on päällä, kunhan nyt jonkinlainen maalaisjärki on ettei lähde juhliin tyyliin paskaset haalarit päällä ja vaatteet on puhtaat, muuten saa kulkee vaikka kumihuppu päässä.


      • ???
        I have a dick kirjoitti:

        kyllähän naiset vaan hakee vaatteilla hyväksyntää ja huomiota, joko miesten tai toisten naisten, oon kyllä nähnyt niin rakkosia ja haavasia jalkoja et oikee pahaa teki, että ei ainakaan kenkiä valittu mukavuuden mukaan, ja kerrottekos naiset että mikä muu kuin huomionhaku on siinä että pukeutuu toppiin jossa jää suurinpiirtein nännit piiloon, en oikeen usko että talvella tulee niin kuuma, ei se ainakaan voi mukavuutta olla... nainen tuntee itsensä hyväksi silloin kun häntä katsellaan ja ihaillaan :), ja ihan aikuisten oikeesti mua ei kiinnosta paskan vertaa mitä naisella on päällä, kunhan nyt jonkinlainen maalaisjärki on ettei lähde juhliin tyyliin paskaset haalarit päällä ja vaatteet on puhtaat, muuten saa kulkee vaikka kumihuppu päässä.

        Mää valitsen aina sellaiset kengät, joilla voi kävellä. Korkokengissäkin löytyy sellaisia mitkä on hyviä jalkaan, eikä hierrä kauheita rakkoja. Enkä todellakaan käytä korkkareita joka päivä.

        En ikinä pukeudu niin avonaiseen toppiin, missä nännit jää juuri ja juuri piilon. En koe niin avonasia toppeja mukaviksi ja vaattehan olisi hyvä tuntua mukavalle päällä. Minkä ihmeen takia laittaa päälle sellaiset vaattee, jotka eivät tunnu hyvälle päällä?

        En usko sitä, ettei pukeutumisella ole miehen mielestä mitään merkitystä. Ihan varmasti sillä mitä naisella on päällä vaikuttaa siihen kuinka hyvälle nainen miehen silmissä näyttää.


    • zisel
      • kaikenlaisia pöh!

        Tais näillä bimboilla nyt unohtua tuo alkuperänen kysymys!!!!!! Onko pää täynnä pahvia!!


    • nurmilintu, kroooh

      Pidä AINA sellaisia yöasuja, joista ITSE pidät.
      Jos "88" viittaa syntymäaikaasi, yöasuksi sopii upeasti talvella flanelliasu. Seksikkyyttä sinun ei tuossa iässä tarvitse eikä pidäkään ylikorostaa - se vain on - usko pois! Kesällä mökillä isohko t-paita ja boxerit tai vastaavat "lahkeelliset" housut, kotona vaikkapa polviin saakka ulottuva paituli.
      Iäkkäämpänä, jos toinen puoli ei huomaa seksikkyyttäsi, lisää vähän paljastavuutta, röyhelöitä jne. Ole aina kuitenkin oma itsesi.

      • Jellu88

        Kyllä se 88 viittaa syntymävuoteen. Minkä takia, sun mielestä tässä iässä ei pidä ja tarvi korostaa seksikkyyttä? Missä iässä sun mielestä sitten pitää?


      • Noona
        Jellu88 kirjoitti:

        Kyllä se 88 viittaa syntymävuoteen. Minkä takia, sun mielestä tässä iässä ei pidä ja tarvi korostaa seksikkyyttä? Missä iässä sun mielestä sitten pitää?

        Ihmettelin kans tuota viestiä, nyt kun oot nuori ja kaunis, niin eikö nyt ole just sen alasti nukkumisen aika. Vanhempana, kun paikat on vähän rempallaan, niin niitä kannattaa sinne pitsien alle piilotella. Itse meinasin ainakin näin päin.


    • Jazuli

      sil asulla ole väliä..kunhan sisältö miellyttää..???..=o}

      vaatteet on VAAN vaatteita..

      • Petteri Alatalo

        Laitetaan simmottis mummuin peessin väriset laskuvarjot päällensä nii jo alkaa pojilla vipattaas.

        Petteri Alatalo


      • Jazuli
        Petteri Alatalo kirjoitti:

        Laitetaan simmottis mummuin peessin väriset laskuvarjot päällensä nii jo alkaa pojilla vipattaas.

        Petteri Alatalo

        ..mä oon aina luullu et miehet tunnistaa naisen niiku autonki vuosimallin ja muodot vaikka ois miten hyvin pressun alla..=o)

        oikiasti...ihminen on se mihkä mä ainakin kiinnitän huomiota vaatteita enemmän..toki vaatteet voi viellä korostaa jotakin jumalaista vartaloa..


      • Anonyymi
        Jazuli kirjoitti:

        ..mä oon aina luullu et miehet tunnistaa naisen niiku autonki vuosimallin ja muodot vaikka ois miten hyvin pressun alla..=o)

        oikiasti...ihminen on se mihkä mä ainakin kiinnitän huomiota vaatteita enemmän..toki vaatteet voi viellä korostaa jotakin jumalaista vartaloa..

        ihan on sama onko asuja vai ei tai kuukautiset tai ei.
        Sillon ku nvielä vaimollanin ne oli naitiin silti,ei kuukautiset estäny sitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe