Miten voi olla mahdollista SUOMI ja Helsinki valittiin desing- muotoilun pääkaupungiksi 2012, ja tänään Helsingin 'päättömät' hallintoelimet ja virkaporras sekä johto pikku-Jussi Pajunen etummaisena ovat häätämässä myös Harakan (saari) Hki, taiteilija-yhdyskunnan ''parempien tuottojen toivossa'', ja tuotteliaan ja räiskyvän Miina Äkkijyrkän 'luomulehmineen' ja eläimineen! (=Liina Lång)
Mihin tämä Helsingin ahneus päättyy, - luulisi että mm. Vuosaaressa olisi muitakin 'häädettäviä' - joista mainittakoon erityis-suojelussa ja täysihoidossa elävät somalit jen.!!!
Kuinka helvetissä niihin ja niitten elämiseen on kaupungilla varaa - ja suvaitsevuutta ylitsevuotavasti!
Suomalainen saa olla vaikka taivas-alla ja ilman asuntoa ja suojaa!
TOIVOTAAN koko ''desing'' utopia menee täysin päälaelleen... aivan sopimaton valinta joka olisi peruttava kiireesti - kun vielä ehtii! Mutta Miinalle on taattava elinolosuhteet jos on muillakin!
Mahdollisuus taiteen saralla myös työhön!
Hämmentävä Hki
0
847
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815