Miten voi olla mahdollista SUOMI ja Helsinki valittiin desing- muotoilun pääkaupungiksi 2012, ja tänään Helsingin 'päättömät' hallintoelimet ja virkaporras sekä johto pikku-Jussi Pajunen etummaisena ovat häätämässä myös Harakan (saari) Hki, taiteilija-yhdyskunnan ''parempien tuottojen toivossa'', ja tuotteliaan ja räiskyvän Miina Äkkijyrkän 'luomulehmineen' ja eläimineen! (=Liina Lång)
Mihin tämä Helsingin ahneus päättyy, - luulisi että mm. Vuosaaressa olisi muitakin 'häädettäviä' - joista mainittakoon erityis-suojelussa ja täysihoidossa elävät somalit jen.!!!
Kuinka helvetissä niihin ja niitten elämiseen on kaupungilla varaa - ja suvaitsevuutta ylitsevuotavasti!
Suomalainen saa olla vaikka taivas-alla ja ilman asuntoa ja suojaa!
TOIVOTAAN koko ''desing'' utopia menee täysin päälaelleen... aivan sopimaton valinta joka olisi peruttava kiireesti - kun vielä ehtii! Mutta Miinalle on taattava elinolosuhteet jos on muillakin!
Mahdollisuus taiteen saralla myös työhön!
Hämmentävä Hki
0
887
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t171847- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36521
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128507