Aseman tori kirppis

fnmhj,m

Onko kokemuksia miten tavara siellä kiertää? Kerran aikaisemmin myynti oli noin 40eur mutta nyt pöytä ollut kohta viikon ja näyttäs ettei mitään ole mennyt kaupaksi. Tavara on hyväkuntoista ja hintataso halpa muttei silti kauppa käy. Sais nyt edes sen kympin pöytävuokrarahan. Onko siellä asiakkaita ollenkaan? Entäs tietääkö kukaan miten Viikkotorilla kauppa käy? Se tosin on vuokraltaan hävyttömän kallis...

6

2658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satunnainen myyjä

kun ottaa huomioon, että kunnollinen, sopivanhintainen tavara menee siellä kaupaksi tosi hyvin.
      Vaatteet nyt ei tietenkään mene missään kaupaksi, joten niitä on turha sinnekään viedä - jollei sitten ihan eurolla kappale -hintoja laita.

Itse olen saanut Viikkotorilla voittoa 150 - 450 euroa viikossa. Kauempaa aikaa kerrallaan ei pöytää kannata pitää, toisella viikolla ei sitten menekään yhtään mitään. kun vakikävijät laskevat pöydän jo vakipöydäksi - ne tulee yleensä itselläkin ohitettua pikasilmäyksellä.

Kannattaa katsoa pöydän paikka tarkasti, siellä minne mennään portaat ylös on huonot paikat, samoin ihan Viikkotorin takaosassa, missä on niitä ihme rojuhyllyjä. Vakkaripöytien lähistöjä kannattaa muutenkin välttää, kun varattavaa pöytää miettii.

• *pepsi

Olen samoilla linjoilla, että Viikkotorilla pöydän sijainti on yksi merkittävimmistä asioista, mutta myös pöydän SIISTEYS. Olen vakiokävijä, enkä ala tonkia pöytää, mikä on aivan täynnä rojua ja vaatteet ovat pitkin poikin. Siispä pöytää kannattaa käydä siistimässä, että tavara menee kaupaksi. Tavaraa täytyy myös olla riittävästi, jotta saisi tuon pöytävuokran takaisin ja vähän enemmän kuvetta myös lompakkoon. Itselläni oli viimeksi pöytä silloin, kun Viikkotori oli entisellä paikallaan (eli kauan sitten), ja tuolloin kauppa kävi. Voittoa tuli reilusti, kun kävin aktiivisesti siistimässä ja pidin hinnat kurissa periaatteella "mitä ite maksaisin tästä?".

Aseman torilla ei todennäköisesti paljon käy asiakkaita. Sen sijainti on syrjässä ja eikä ole saanut markkinointua itseään Viikkotorin vertaiseksi.

• kirpparix

viikkotorilla ollut pöytä kans pariin otteeseen ja molemmilla kerroilla tuli semmoset 130 euroa viikossa. Tosiaan kohtuu hinnat ja ennenkaikkea ehjiä tavaroita. Ei risat romut mene kaupaksi, eikä ihan älyttömillä hinnoilla mene mikään kaupaksi.

• kuullut

Olen kuullut, että Viikkotori muuttaa vuoden vaihteen jälkeen entiseen Ollikaisen paikkaan keskustaan. Jos näin on niin paikka on sijainniltaan paljon parempi kuin nykyinen.

• tavara kaupan
        kuullut kirjoitti:

Olen kuullut, että Viikkotori muuttaa vuoden vaihteen jälkeen entiseen Ollikaisen paikkaan keskustaan. Jos näin on niin paikka on sijainniltaan paljon parempi kuin nykyinen.

olen saanut 2 viikossa yleensä 500-2500€...yleensä sellasen 1300€ kyllä siellä porukkaa käy.

• Asemantori paras

Kyllä se kaupanteon suhteen pätee kysynnän ja tarjonnan suhde ja tavaran kunto, joten jos ei käy kaupaksi, niin syynä on tavaran laatu-hintasuhde, mikä siis pielessä. Aseman torilla käy porukkaa paljon. Ainakin kun itse olen käynyt, niin saa ihan väistellä muita. Siellä on niin halpa vuokra, että kun pistää hintaa vähemmän, niin kyllä menee kaupaksi. Vika taitaa siis olla myyjässä, ei ostajissa tai paikassa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2439
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2264
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1269
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe