En ole täydellinen, lähinnä vartaloltani. Siksi siis en tule koskaan saamaan kunnon miestä. Olen vakuuttunut siitä nyt. Vapailla markkinoilla on niin paljon kauniimpia kuin minä. Liikaa virheitä kropassa, eihän miehet sellaiseen oikeasti voi rakastua!
En kelpaa miehille
21
240
Vastaukset
- Noona
ja katso minkänäköisiä pariskuntia siellä pyörii. Onko ne kaikki mallin mitoissa?
..koska kaikki muuthan naiset on tietenkin parempi vartaloisia kuin sinä...
Tyytyväinen?! ;)- monte34
no joo kyl tuommoinen itsesäälissä märehteminen vaatii potkun persuksiin
monte34 kirjoitti:
no joo kyl tuommoinen itsesäälissä märehteminen vaatii potkun persuksiin
Kyseinen kirjoittaja hakee vaan sääliä..
TheOne kirjoitti:
Kyseinen kirjoittaja hakee vaan sääliä..
Olen lukenut samansisältöisen viestin jo niin monta kertaa, että uskon sen olevan provo.
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen lukenut samansisältöisen viestin jo niin monta kertaa, että uskon sen olevan provo.
..lukeneeni vastaavia...
Ja se on joko provo tai joku nainen vaan hakee niitä "kyllä sä oot ihqu ja kelpaat"-komentteja.. X)TheOne kirjoitti:
..lukeneeni vastaavia...
Ja se on joko provo tai joku nainen vaan hakee niitä "kyllä sä oot ihqu ja kelpaat"-komentteja.. X)Mutta mitä se auttaa? Jos ei ole itsetuntoa, niin ei ole, vaikka olisi maailman kaunein. :-(
Ratikkakuski kirjoitti:
Mutta mitä se auttaa? Jos ei ole itsetuntoa, niin ei ole, vaikka olisi maailman kaunein. :-(
..joten voi tokasta ihan ykskantaan:
-joo et varmastikkaan tule ikinä/milloinkaan/missään olosuhteissa kelpaamaan yhdellekkään miehelle, ja nauraa räkäsesti päälle! X)
- täydellisiä?
Ei ole. Ja rakastat heitä silti :)
Naisethan eivät tietenkään vaadi täydellisyyttä vaan millainen suohirviö tahansa näyttää rakastuneen naisen silmissä maailman komeimmalta mieheltä. ;-)
Peli on pelattu. Syvimmät sympatiani ovat puolellasi.
- dayum
Vika näyttää olevan korvien välissä.
- öjöjöoihiuoh
Se on ihan tosiasia, että nykyään kukaan ok mies ei ajattele muuta kuin seksiä ja naisen ulkonäköä.
- dayum
öjöjöoihiuoh kirjoitti:
Se on ihan tosiasia, että nykyään kukaan ok mies ei ajattele muuta kuin seksiä ja naisen ulkonäköä.
Onko "vika" sitten niissä ok-miehissä, vai naisen miesmaussa? Vai naisen korvien välissä?
- Jazuli
ihmiset muita kaipaakkaan..nehän pärjää täydellisinä ittekseenki..=o)
- Jazuli
modelli kirjoitti:
tuo lausahdus vahinko, vai ?
huomattu tosiasia....ja myöskin sarkasmia..=o)
joka jokaisen mielestä on täydellinen ja minä näytän sinulle valehtelijan.
- dayum
kun mulla ei oo kuvaa näytillä...
Ihan varmasti löytyy mies joka sinustakin tykkää.
- tietää
ettei täydellistä ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275