Hyvän näköiset suomalaisnaiset

us.male

29

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bfds

mustalainen?

• erittäin fiksu, tietää mitä tahtoo ja tietää ettei menestys tule ilmaiseksi.

• grexs

jos käy tuuri.

• grexs kirjoitti:

jos käy tuuri.

jonkinasteinen luonnonlahjakkuus.

Puheiden mukaan Vesku Loiri ei ole tuntiakaan ottanut laulutunteja.
        Tosin siinä on avittanut muu julkisuus.

Ajatellaan, esim. kirjoja kirjoittaneet kansanedustajat. Ilman tuota kansanedustajan hommaa, heidän kirjojensa myynti olisi huomattavasti pienempi, mitä on.

• !

tiedetään x)

• Miksi minä moisesta itkupotkuraivarin saisin?

Ps. Oletko jo aloittanut sen sivarin?

• .-,..

No linkkisi nainen on kaunis. Mutta mitä muuta sinun kirjoittamaasi pitäisi sanoa? Palstan Ratikkakuski ainakin mun silmiini on aivan sadistisen sairaan oloinen palatakiusaaja tällä palstalla. Valitan, mutta tää on minun näkemykseni.

Maria oli hieno yhdessäkin Eurooppa Neljän kesäproduktiossa. Musta hän osaa eläytyä.

• "aivan sadistisen sairaan oloinen palatakiusaaja" Taidankin lisätä tuon galleria-sivulleni.

Ps. Varo jouluna syömästä itseäsi tajuttomaksi lanttulaatikolla.

• ...
        Ratikkakuski kirjoitti:

"aivan sadistisen sairaan oloinen palatakiusaaja" Taidankin lisätä tuon galleria-sivulleni.

...

• .-,..
        Ratikkakuski kirjoitti:

"aivan sadistisen sairaan oloinen palatakiusaaja" Taidankin lisätä tuon galleria-sivulleni.

Sulla noi fiksaatiot on sitä sorttia, ettei edes viitsi ottaa kantaa. Just toi, että esim. mua stalkkaat omituisilla puhutteluilla näillä palstoilla käydessäni - kertoisit nyt vaan rehellisesti kaikille, karvaturpa, että näin jopa joulunkin alla, sinä ja kaltaisesi - tavalliseen tapaanne- ahdistelette toisianne.

Vaatis varmaan normaalia älykkyyttä tajuta, että en ole puhuttelemasi.

• .-,.. kirjoitti:

Sulla noi fiksaatiot on sitä sorttia, ettei edes viitsi ottaa kantaa. Just toi, että esim. mua stalkkaat omituisilla puhutteluilla näillä palstoilla käydessäni - kertoisit nyt vaan rehellisesti kaikille, karvaturpa, että näin jopa joulunkin alla, sinä ja kaltaisesi - tavalliseen tapaanne- ahdistelette toisianne.

Vaatis varmaan normaalia älykkyyttä tajuta, että en ole puhuttelemasi.

Kumpikos meistä tälläkin kertaa aloitti?

Ps. Muista laksatiivit, ettet saa suolitukosta ja muutu niskapaskantajaksi. ;-)

• --,..
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kumpikos meistä tälläkin kertaa aloitti?

Ps. Muista laksatiivit, ettet saa suolitukosta ja muutu niskapaskantajaksi. ;-)

Saanko mitä nöyrimmin kysyä, että oletko aivan täydellisesti mielisairas, vai miksi juokset puhumassa mulle alapää-asioista? Toi ei ole sulla ensimmäinen kerta, joten oletko jotenkin aivan sairas? Itse kun en koskaan katsos ole suoliston toiminnoistani tavannut keskustella.

Minä tossa vältin syövän, eli laksatiiveja ei kato tartte vetää, kun solusalpaajat korvaa asian. Jos nyt et kuitenkaan ihan kauheasti ihmettele, niin voisin tässä sen verran korjata, että minä en tunne _mitään_ mielenkiintoa suolistotoiminnoista keskustelemiseen. Voitko v*ttu siis mennä ahdistelemaan vaikka joitakin aivan muita, noilla em. ko. mielenkiinnon kohteillasi, mikäli sinulla esiintyy pakottavaa tarvetta juuri suolistosta keskustelemiseen? Sopiiko tämä mitenkään sinulle ja muille kanssasi ilmeisen samanhenkisen oloisille kavereillesi?

• --,.. kirjoitti:

Saanko mitä nöyrimmin kysyä, että oletko aivan täydellisesti mielisairas, vai miksi juokset puhumassa mulle alapää-asioista? Toi ei ole sulla ensimmäinen kerta, joten oletko jotenkin aivan sairas? Itse kun en koskaan katsos ole suoliston toiminnoistani tavannut keskustella.

Minä tossa vältin syövän, eli laksatiiveja ei kato tartte vetää, kun solusalpaajat korvaa asian. Jos nyt et kuitenkaan ihan kauheasti ihmettele, niin voisin tässä sen verran korjata, että minä en tunne _mitään_ mielenkiintoa suolistotoiminnoista keskustelemiseen. Voitko v*ttu siis mennä ahdistelemaan vaikka joitakin aivan muita, noilla em. ko. mielenkiinnon kohteillasi, mikäli sinulla esiintyy pakottavaa tarvetta juuri suolistosta keskustelemiseen? Sopiiko tämä mitenkään sinulle ja muille kanssasi ilmeisen samanhenkisen oloisille kavereillesi?

Kumpiko tämän suunsoiton tänäänkin aloitti?

• --,..
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kumpiko tämän suunsoiton tänäänkin aloitti?

Mikäli et nyt aivan debiili tms. pääsi seinään lyönyt ole, ymmärrät, että ketjun aloitus ei ole minun laatimani. Ja et sitten tule sikamaisuuksillasi saastaaamaan todellisuutta, jooko?

Ketjun aloituksessa jokatapauksessa sivuttiin sinun persoonaasi tekstuaalisesti. Musta ainakin on aivan vamppi ilmaisu esim. toi "itkupotkuraivarit" ja suoraan sanottuna se veti jo itsessään ainakin oman verenpaineeni kattoon, koska minua tällä palstalla asiatta ahdistelleet ovat usein käyttäneet em. ko. vastenmielistä junttimaista ilmaisua ahdisteluviesteissään mulle. Oma rehellinen mielipiteeni sinusta kuitenkin on, että olet aivan sairas palsta-ahdistelija ja etenkin koska katsot näemmä jatkuvasti (oikeuttamatta) oikeudeksesi palstalla suoltaa täyttä todellisuudenvastaista sontaa kaltaisilleni sinua tuntemattomille palstakävijöille, en suoraan sanottuna - sä kun tollanen enemmän palstajulkkiskin vielä olet- ajatellut, etteikö mulla olisi sinusta - arvon Ratikkakuski - OMAA mielipidettäni ollut oikeutta ilmaista. Katsopas, kun toisin kuin sinä - sinä mulle arvon tuntematon- on mulla kunniantuntoa sikäli, että osaan kertoa mielipiteistäni puhumalla ainoastaan omasta mielipiteistäni. Mielipiteeni sinusta perustuu puhtaasti palstailmaisuusi minua kohtaan, enkä jorise sinulle sekavia siten, kuin nimimerkkisi usein on jorissut minulle.

En ole tänään keskustellut kanssasi missään muussa, kuin tässä ketjussa. Suunsoittoa ei tarvitse harjottaa, jos sinä ymmärrät esimrkiksi puhua alapäämieltymyksistäsi aivan muille, kuin minulle. En tahdo, että sinä tai kaltaisesti muutkaan hullut asiattomasti ahdistelevat minua kyseisenkaltaisella sairaalla tavalla. Kiitos.

• --,.. kirjoitti:

Mikäli et nyt aivan debiili tms. pääsi seinään lyönyt ole, ymmärrät, että ketjun aloitus ei ole minun laatimani. Ja et sitten tule sikamaisuuksillasi saastaaamaan todellisuutta, jooko?

Ketjun aloituksessa jokatapauksessa sivuttiin sinun persoonaasi tekstuaalisesti. Musta ainakin on aivan vamppi ilmaisu esim. toi "itkupotkuraivarit" ja suoraan sanottuna se veti jo itsessään ainakin oman verenpaineeni kattoon, koska minua tällä palstalla asiatta ahdistelleet ovat usein käyttäneet em. ko. vastenmielistä junttimaista ilmaisua ahdisteluviesteissään mulle. Oma rehellinen mielipiteeni sinusta kuitenkin on, että olet aivan sairas palsta-ahdistelija ja etenkin koska katsot näemmä jatkuvasti (oikeuttamatta) oikeudeksesi palstalla suoltaa täyttä todellisuudenvastaista sontaa kaltaisilleni sinua tuntemattomille palstakävijöille, en suoraan sanottuna - sä kun tollanen enemmän palstajulkkiskin vielä olet- ajatellut, etteikö mulla olisi sinusta - arvon Ratikkakuski - OMAA mielipidettäni ollut oikeutta ilmaista. Katsopas, kun toisin kuin sinä - sinä mulle arvon tuntematon- on mulla kunniantuntoa sikäli, että osaan kertoa mielipiteistäni puhumalla ainoastaan omasta mielipiteistäni. Mielipiteeni sinusta perustuu puhtaasti palstailmaisuusi minua kohtaan, enkä jorise sinulle sekavia siten, kuin nimimerkkisi usein on jorissut minulle.

En ole tänään keskustellut kanssasi missään muussa, kuin tässä ketjussa. Suunsoittoa ei tarvitse harjottaa, jos sinä ymmärrät esimrkiksi puhua alapäämieltymyksistäsi aivan muille, kuin minulle. En tahdo, että sinä tai kaltaisesti muutkaan hullut asiattomasti ahdistelevat minua kyseisenkaltaisella sairaalla tavalla. Kiitos.

Oletko sinä syntymätyhmä vai ottanut tunteja? Enhän minä ketjun aloittajaa kysynyt. Olen entistäkin vakuuttuneempi, että se on juurikin lanttulaatikko, mikä aivosi on pehmentänyt. ;-)

• --,..
        Ratikkakuski kirjoitti:

Oletko sinä syntymätyhmä vai ottanut tunteja? Enhän minä ketjun aloittajaa kysynyt. Olen entistäkin vakuuttuneempi, että se on juurikin lanttulaatikko, mikä aivosi on pehmentänyt. ;-)

En ole Eewari, enkä tiedä kuka tai mikä kyseinen on.

Sinun aivojesi pehmittämiseen tuskin on pelkkä lanttulaatikko riittänyt. Sen verran sairaita juttus on. Sä olet niinkuin joku tikkaria käteensä vinkuva, pelottava pikkukersa: mitä toi galleria-puheesikin on? Miksi änkeät mun kimppuuni puhumaan sellaisista? Iso mies?

Niin siis ihan oikeasti millaisten ihmisten kanssa minä oikeasti näillä palstoilla keskustelen?! Koskaan en erityisesti ole sitä asiaa vaivautunut miettimään, mutta kun vissiin pikkusen outoja teissä on ja aika paljon, niin vähän alkaa tässä ehkä kohta kelatakin *kiusallista*.

Kerran törmäsin netin kautta johonkin nettijuttuun, missä oli lähinnä joitakin kakskymppisiä, itseään erilaisiin kuvauksellisiin asentoihin vääntäneitä pikkupimatsuja ja karvanoppaelviksen näköisiä geelitukka-hauispullistelija-jannuja... Idoleita tais olla vissiin: auuuutoot, miehet ja tsiillii biletyst, niinq. Kyseisillä oli mukamas joku " Miehen Logiikka"- painotteinen yhteisökin ihan, vai mikä se nyt oli, mikä niillä oli. Voi itku. En kai mä ainakaan sellasten lasten kanssa tällä palstalla keskustele, enhän?

Ja sit mitä nää teidän tällä palstalla itseään esille tuovat vanhuksetkaan on?:D En tosiaankaan ole nuori itsekään, mutta ei joo musta mikään neljäkymppinen kovin vahvasti itseään arvosta, jos keskustelupalstalla mollistelee esim. tyyliin, että "hei tässä uutta kuvaa mun kätösistä, check out!" ( freaks...)

Syöhän jouluna tuhdisti lanttulaatikkoa ja viidettä suupalaa nauttiessasi muista fakta, että elämäsi on viime aikoina ollut siinä pisteessä, että kannustat jopa keskustelupalstalla muita syömään lanttua.

• --,..
        --,.. kirjoitti:

En ole Eewari, enkä tiedä kuka tai mikä kyseinen on.

Sinun aivojesi pehmittämiseen tuskin on pelkkä lanttulaatikko riittänyt. Sen verran sairaita juttus on. Sä olet niinkuin joku tikkaria käteensä vinkuva, pelottava pikkukersa: mitä toi galleria-puheesikin on? Miksi änkeät mun kimppuuni puhumaan sellaisista? Iso mies?

Niin siis ihan oikeasti millaisten ihmisten kanssa minä oikeasti näillä palstoilla keskustelen?! Koskaan en erityisesti ole sitä asiaa vaivautunut miettimään, mutta kun vissiin pikkusen outoja teissä on ja aika paljon, niin vähän alkaa tässä ehkä kohta kelatakin *kiusallista*.

Kerran törmäsin netin kautta johonkin nettijuttuun, missä oli lähinnä joitakin kakskymppisiä, itseään erilaisiin kuvauksellisiin asentoihin vääntäneitä pikkupimatsuja ja karvanoppaelviksen näköisiä geelitukka-hauispullistelija-jannuja... Idoleita tais olla vissiin: auuuutoot, miehet ja tsiillii biletyst, niinq. Kyseisillä oli mukamas joku " Miehen Logiikka"- painotteinen yhteisökin ihan, vai mikä se nyt oli, mikä niillä oli. Voi itku. En kai mä ainakaan sellasten lasten kanssa tällä palstalla keskustele, enhän?

Ja sit mitä nää teidän tällä palstalla itseään esille tuovat vanhuksetkaan on?:D En tosiaankaan ole nuori itsekään, mutta ei joo musta mikään neljäkymppinen kovin vahvasti itseään arvosta, jos keskustelupalstalla mollistelee esim. tyyliin, että "hei tässä uutta kuvaa mun kätösistä, check out!" ( freaks...)

Syöhän jouluna tuhdisti lanttulaatikkoa ja viidettä suupalaa nauttiessasi muista fakta, että elämäsi on viime aikoina ollut siinä pisteessä, että kannustat jopa keskustelupalstalla muita syömään lanttua.

Lisäys: Sori, sotkin yhdessä kohtaa edeltävässä viestissäni. Et joo tossa puhunutkaan gallerioista. Usein sinua ja kaltaisiasi vain kiinnostaa sellaisista puhuminen - kummallisesti kaltaisilleni tuntemattomillekin... Siitä se kommentti. Joku toinen tais vittuilla jotakin em. ko. tyyliin littyvän(?) tyyppisiä itsensä kavereilleen nostatuspuheita mulle tänään - käyn kohta tsekkaamassa, että missä ts., että mikä se pätkä oli. Pikkusen tässä ollut huomio välillä muuallakin.:)

• --,..
        --,.. kirjoitti:

Lisäys: Sori, sotkin yhdessä kohtaa edeltävässä viestissäni. Et joo tossa puhunutkaan gallerioista. Usein sinua ja kaltaisiasi vain kiinnostaa sellaisista puhuminen - kummallisesti kaltaisilleni tuntemattomillekin... Siitä se kommentti. Joku toinen tais vittuilla jotakin em. ko. tyyliin littyvän(?) tyyppisiä itsensä kavereilleen nostatuspuheita mulle tänään - käyn kohta tsekkaamassa, että missä ts., että mikä se pätkä oli. Pikkusen tässä ollut huomio välillä muuallakin.:)

Lisäys omaan kirjoittamaani: Joo niin minähän siis EN kuitenkaan ilmeisesti sotkenut tossa, vaikka edellä toisin väitin... Just toi omahyväinen Ratikkakuskihan todellakin - juurikin hän, mitä ilmeisimminkin - horisi lisäävänsä galleriaansa jotakin tässä ketjussa kirjoittamastani. Siis onks mitään(?!!) pahempaa stalkkausta tai kusipäisempää omahyväisyyttä mun kaltaistani tuntematonta keskusytelupalstalla kävijää kohtaan, kun toi selkeästi havaittu, että tää mulle tuntematon Ratikkakuski- jäpikkä ( vai mikä lie - mies kai toi kuitenkin sukupuoleltaan on, onko?) pätee v*ttu jossakin keskusteluyhteisössä esimerkiksi mun kustannuksella kavereilleen?!! Aivan sick käytöstä.

Toivois, että joku vaatis nimimerkki Ratikkakuskia syömään ainakin kilon lanttulaatikkoa jouluaterialla. Hyvää joulua hänellekin silti. Sen verran empatialla varustettu kai olen, etten usko, että kukaan palstaNNE Ratikkakuskin lantullakaan varustettu ansaitsisi onnettoman joulun.

• sykiatrii-dazzuu
        --,.. kirjoitti:

Lisäys omaan kirjoittamaani: Joo niin minähän siis EN kuitenkaan ilmeisesti sotkenut tossa, vaikka edellä toisin väitin... Just toi omahyväinen Ratikkakuskihan todellakin - juurikin hän, mitä ilmeisimminkin - horisi lisäävänsä galleriaansa jotakin tässä ketjussa kirjoittamastani. Siis onks mitään(?!!) pahempaa stalkkausta tai kusipäisempää omahyväisyyttä mun kaltaistani tuntematonta keskusytelupalstalla kävijää kohtaan, kun toi selkeästi havaittu, että tää mulle tuntematon Ratikkakuski- jäpikkä ( vai mikä lie - mies kai toi kuitenkin sukupuoleltaan on, onko?) pätee v*ttu jossakin keskusteluyhteisössä esimerkiksi mun kustannuksella kavereilleen?!! Aivan sick käytöstä.

Toivois, että joku vaatis nimimerkki Ratikkakuskia syömään ainakin kilon lanttulaatikkoa jouluaterialla. Hyvää joulua hänellekin silti. Sen verran empatialla varustettu kai olen, etten usko, että kukaan palstaNNE Ratikkakuskin lantullakaan varustettu ansaitsisi onnettoman joulun.

olen huomannut, että ko. henkilöllä on asennevamma.

• --,..
        sykiatrii-dazzuu kirjoitti:

olen huomannut, että ko. henkilöllä on asennevamma.

Ai silleen sulla? Mulle tuli ainoastaan mieleen, että missä tavataan käyttää tollasta "sykiatri"- ilmausta. Ihan oikeasti en koskaan ole pitänyt ammatti-statuksiin vetoamisesta, jos niillä pyritään osoittamaan oikeassa olemista, mitä ei itsessään ilman vetoamista ole.

Mä en tiedä, että kukaan säkään olet...

Toi Ratikkakuski on musta siten veemäisen oloinen, että se tyyppi ilmeisestikin ystävineen on jossakin vaiheessa alkanut ajatella hieman 'vähän' vinksvonks- juttuja esim. musta tällä palstalla käyvästä palstakävijästä, joka en häntä mitenkään tunne. En nyt suoraan sanottuna ole missään määrin pitänyt esimerkiksi noista "niskapaskantaja"- puheista ja muusta sonnasta, mitä mulle omiin kirjoittamiini liittymättömästi on jatkuvasti näillä palstoilla hourittu. En väitä, että mä välttis haluaisin mitään erityistä 'intellektuaalin kuvaakaan' itsestäni näillä palstoilla käydessäni luoda, mutta se mikä mua on loukannut aivan stanan pahasti on se, että sitä mitä mä kirjoitan, ei useimmitenkaan todella noteerata, vaan nää Ratikkakuskit ja kamunsa roikkuu kimpussani ( ja säkö kenties ehkä myös?) näemmä aina puhtaasti pelkillä kuvitelmillaan... Kohtuullisen pelottavaa ollut se, ettenkä sanoisi.

Ja jossakin vaiheessa alkaa sitten, pakostakin, jokseenkin jopa idiootteina pitää - näitä kenties(?) muuten varmaan muodollisesti ihan fiksujakin ihmisiä - jos eivät tosiaan käsitä, tai eivät edes halua käsittää normaalipuhetta tai yrityksiä korjata heidän hourujuttujaan kaltaistani tuntematonta kohtaan. Sit ja siinä vaiheessa käy mielessä myös intentionaalisuus - sekin, että onks nää j*auta ihan tosissaan(?!) niin idiootteja, että he jopa tahallaan ja ihan kenties vaikka silkasta ilostaankin(?), ovat roikkuneet vaikka mun kimpussani henkisellä väkivallalla, lähestulkoon aina mun täll' keskustelupalstalla käydessäni En haluais ajatella heistä ( teistä...) siten.

Ja en kehtaa nimimerkkejä - en tässä- mainita, mutta ihan oikeasti olis joitakin, jotka musta ei käy ihan täysillä - en nyt välttis puhu arvon Ratikkakuskeistanne tai muistakaan oudoista palstadominantti relaxed_eyes:sta tms. Papeeteista. Mulle esim. on hourittu tällä palstalla joskus aivan skitsojakin - esim. sellaiseenkin viittaavaa joskus, että mä mukamas tuntisin joitakin palstakävijöitä tai olisin mukamas lähesiemmissä kontakteisssa joidenkin kanssa. Well: en ole. Ja senkin olen sanonut ehkä tyyliin sata kertaa, etten kuulu yhteisöön. En ole rekattu foorumilla ( ainakaan omasta tahdostani, v*ttu, joskaan muusta tai ylipäätäänkään sisäpiireistänne en tiedä!).

Siis tietty se itkettää, että näkee, että täyspäisen oikeudenmukaisena pidetään jotakin sellaista, joka ei tosiaankaan ainakaan kaltaistani tuntematonta kohtaan ole osoittanut mitään normaalia käytöstä.

Mut: parhaiten oma verenpaineeni varmastikin pysyisi normaalilukemissa sillä, mitä vähemmän tälle palstalle kirjoitan... Jotenkin sitä aina kai vaan tälle palstalle tullessaan niin kauheasti toivoo, että koskapa olen joskus käynyt hienoja ja niin toisaalta valtavan hyvänkin mielen jättäneitä keskusteluita tuntemattomien kanssa ( palstan parasta antia on keskustella kaikkien teidän tuntemattomien kanssa ihmissuhdeasioista ja elämästä syvällisemmin), että ehkä joskus vielä tavoittaisin sen tatsin ts. että löytyisi sellaisia keskustelukumppaneilta palstalla. Siksi tälle palstalle olen palannut.

Ps. En tarkistanut kirjoitusvirheitä. Pahoittelut siitä.

• laskin väärin

Juu, kaunis on. Hänen musiikista en kyllä niin välitä.

• dazuli

vain tissejä

• Jazuli

mutta vain saitin naisten kierot silimät..=o/

se palvooki kuvia..ko tosimiehet on naisissa.. xo)

• kekekekeke
        Jazuli kirjoitti:

mutta vain saitin naisten kierot silimät..=o/

se palvooki kuvia..ko tosimiehet on naisissa.. xo)

parisuhteissa XD

• Puuttumatta kenenkään ulkonäköön, mielipiteeseen tai ruokailumieltymyksiin, tämä ketju herättää mielenkiintoni.

Jos ruotsalaiset ovat homoja vain suomalaisten mielestä, muualla maailmalla ruotsalaiset on isotissisiä blondeja.

Tämähän tiivistyy hyvin, kun laittaa esim. Googlen kuvahakuun hakusanaksi "Swedish" (ja vertailun vuoksi "Finnish")

http://images.google.com/images?q=swedish

http://images.google.com/images?q=finnish

• albiino+aerola

Dita von Teese ja Maria Lund mustuttavat toisiaan.Burlesque tarvitaan silloin kun ihmisyys epäilee rintoja,kun ne ovat vain kaksi läpyskää laitetaan tuet alle ja himmennetään valoja.Kaikki masentuvat omasta pienirintaisuudestaan,voih ja voih.

• sirpamaikkarilta

Ihan kamala! Mun mielestä ei yhtään kaunis!

• aiemmin pohdiskelin että oonko ainoa jonka silmissä näkyis tuolla näkyvän meikkivoiteen rajat? pisti ekana silmään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4479
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      159
      3368
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2687
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2594
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      135
      2537
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1731
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1600
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      39
      1297
    Aihe