Gripin laitto mailaan

miika13poka

Moro!
Mulla on vanhassa mailassa mennyt sählygrippi ihan pilalle, siinä ei ole enää pitoa ja se on surkeassa kunnossa. Nyt olen ostanut uuden canadiens-merkkisen gripin (maila sama). Ongelmana on vain se, etten ole ihan varma, miten se laitetaan. Voisiko joku (kokenut) kertoa minulle selkeästi, miten tämä grippi laitetaan?
Kiitos!

5

7283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenqqakahwa

1. Irrota eka vanha grippi mailast.

2. Ota uudesta gripistä liimapinnan suojanauha pois. VARO , ettei liima pinta (teippi) lähde suojanauhan mukaan.

3. Rullaa uusi grippi mailaan ja päätä se haluamaasi kohtaan. Laita teippiä päähän ette lähe irti

4. Kannattaa pestä kädet ennen pelaamista, että grippi pysyy kauemmin kuosissa

toivottavasti tost oli jotai apuu

• miika13poka

jkiitti

• rotta poika

tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti

• rtytyrysfasfg
        rotta poika kirjoitti:

tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti

Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.

ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska!

• -novittusaatana
        rtytyrysfasfg kirjoitti:

Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.

ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska!

Pidät sen gripin ihan vitun kireällä niin kyllä onnistuu itellä on ollu samoja ongelmia mutta onnistuu kun vetää sen kireälle ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3422
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2659
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      118
      1280
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1243
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1168
    Aihe