Moro!
Mulla on vanhassa mailassa mennyt sählygrippi ihan pilalle, siinä ei ole enää pitoa ja se on surkeassa kunnossa. Nyt olen ostanut uuden canadiens-merkkisen gripin (maila sama). Ongelmana on vain se, etten ole ihan varma, miten se laitetaan. Voisiko joku (kokenut) kertoa minulle selkeästi, miten tämä grippi laitetaan?
Kiitos!
Gripin laitto mailaan
5
6447
Vastaukset
- jenqqakahwa
1. Irrota eka vanha grippi mailast.
2. Ota uudesta gripistä liimapinnan suojanauha pois. VARO , ettei liima pinta (teippi) lähde suojanauhan mukaan.
3. Rullaa uusi grippi mailaan ja päätä se haluamaasi kohtaan. Laita teippiä päähän ette lähe irti
4. Kannattaa pestä kädet ennen pelaamista, että grippi pysyy kauemmin kuosissa
toivottavasti tost oli jotai apuu- miika13poka
jkiitti
- rotta poika
tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti
- rtytyrysfasfg
rotta poika kirjoitti:
tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti
Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.
ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska! - -novittusaatana
rtytyrysfasfg kirjoitti:
Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.
ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska!Pidät sen gripin ihan vitun kireällä niin kyllä onnistuu itellä on ollu samoja ongelmia mutta onnistuu kun vetää sen kireälle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812