Gripin laitto mailaan

miika13poka

Moro!
Mulla on vanhassa mailassa mennyt sählygrippi ihan pilalle, siinä ei ole enää pitoa ja se on surkeassa kunnossa. Nyt olen ostanut uuden canadiens-merkkisen gripin (maila sama). Ongelmana on vain se, etten ole ihan varma, miten se laitetaan. Voisiko joku (kokenut) kertoa minulle selkeästi, miten tämä grippi laitetaan?
Kiitos!

5

6710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenqqakahwa

1. Irrota eka vanha grippi mailast.

2. Ota uudesta gripistä liimapinnan suojanauha pois. VARO , ettei liima pinta (teippi) lähde suojanauhan mukaan.

3. Rullaa uusi grippi mailaan ja päätä se haluamaasi kohtaan. Laita teippiä päähän ette lähe irti

4. Kannattaa pestä kädet ennen pelaamista, että grippi pysyy kauemmin kuosissa

toivottavasti tost oli jotai apuu

• miika13poka

jkiitti

• rotta poika

tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti

• rtytyrysfasfg
        rotta poika kirjoitti:

tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti

Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.

ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska!

• -novittusaatana
        rtytyrysfasfg kirjoitti:

Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.

ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska!

Pidät sen gripin ihan vitun kireällä niin kyllä onnistuu itellä on ollu samoja ongelmia mutta onnistuu kun vetää sen kireälle ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2608
    2. 135
      1984
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1311
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1296
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1151
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      28
      1151
    7. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1133
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1132
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1099
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1068
    Aihe