Moro!
Mulla on vanhassa mailassa mennyt sählygrippi ihan pilalle, siinä ei ole enää pitoa ja se on surkeassa kunnossa. Nyt olen ostanut uuden canadiens-merkkisen gripin (maila sama). Ongelmana on vain se, etten ole ihan varma, miten se laitetaan. Voisiko joku (kokenut) kertoa minulle selkeästi, miten tämä grippi laitetaan?
Kiitos!
Gripin laitto mailaan
5
6784
Vastaukset
- jenqqakahwa
1. Irrota eka vanha grippi mailast.
2. Ota uudesta gripistä liimapinnan suojanauha pois. VARO , ettei liima pinta (teippi) lähde suojanauhan mukaan.
3. Rullaa uusi grippi mailaan ja päätä se haluamaasi kohtaan. Laita teippiä päähän ette lähe irti
4. Kannattaa pestä kädet ennen pelaamista, että grippi pysyy kauemmin kuosissa
toivottavasti tost oli jotai apuu- miika13poka
jkiitti
- rotta poika
tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti
- rtytyrysfasfg
rotta poika kirjoitti:
tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti
Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.
ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska! - -novittusaatana
rtytyrysfasfg kirjoitti:
Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.
ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska!Pidät sen gripin ihan vitun kireällä niin kyllä onnistuu itellä on ollu samoja ongelmia mutta onnistuu kun vetää sen kireälle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779