Gripin laitto mailaan

miika13poka

Moro!
Mulla on vanhassa mailassa mennyt sählygrippi ihan pilalle, siinä ei ole enää pitoa ja se on surkeassa kunnossa. Nyt olen ostanut uuden canadiens-merkkisen gripin (maila sama). Ongelmana on vain se, etten ole ihan varma, miten se laitetaan. Voisiko joku (kokenut) kertoa minulle selkeästi, miten tämä grippi laitetaan?
Kiitos!

5

5819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenqqakahwa

      1. Irrota eka vanha grippi mailast.

      2. Ota uudesta gripistä liimapinnan suojanauha pois. VARO , ettei liima pinta (teippi) lähde suojanauhan mukaan.

      3. Rullaa uusi grippi mailaan ja päätä se haluamaasi kohtaan. Laita teippiä päähän ette lähe irti

      4. Kannattaa pestä kädet ennen pelaamista, että grippi pysyy kauemmin kuosissa

      toivottavasti tost oli jotai apuu

      • miika13poka

        jkiitti


      • rotta poika

        tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti


      • rtytyrysfasfg
        rotta poika kirjoitti:

        tosta oli tosipaljon apuu kuulema mn kamut on kattonu kans täält kiitti

        Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.

        ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska!


      • -novittusaatana
        rtytyrysfasfg kirjoitti:

        Mites ku mä pistän tätä grippii, nii se menee iha persiillee ku se menee iha rypylle siin heti tupin jälkee. Olis se iha helppo ilma tuppii pistää, mut sit on iha perseest pelata.

        ELI: Miten te aloitatte ton gripin pistämisen?? Monta kierrosta tuppiin. Tai vittu vaik postatkaa jtn. videoo youtubeen et näkisin et miten vitussa se oikein menee... Alkaa jo kyrpii tää paska!

        Pidät sen gripin ihan vitun kireällä niin kyllä onnistuu itellä on ollu samoja ongelmia mutta onnistuu kun vetää sen kireälle ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe