Moro,
Grilliä ostamassa ja vaihtoehtona on kaksi eri weberiä, toinen valurauta ja toinen rosteri ritilällä.
Kumman ottaisitte ja miksi?
Onko ritlällä väliä
2
590
Vastaukset 2
- laadukkaampi
Valurauta, en paista uunissakaan rosteri kattilassa mitään, valurauta pannu on parempi ja sitä pitää useammin puhdistaa, muuten ruostuu.
- All
Itselläni on weberin hiiligrilli ja olen ajatellut hankkia siihen valurautaisen ritilän pihvien paistoa varten.
Tavallinen teräsritilä menettää esilämmitettynäkin (10min) lämpöenergiansa nopeasti. Tämä vaikeuttaa paistojälkien saamista lihaan ja kunnon paistopinnan syntymistä pihviin. Esim Entercote tulee kuumalla valurautapannulla paremman makuiseksi kuin grillissä, syntyneen paistopinnan ansiosta.
Tosin luulen, että hiiligrillissä valurautaritilä ei soveltuisi hyvin esim. kasvisten grillaukseen. Jos pinta kärähtää nopeasti ja sisältä jää kypsymättömäksi.
Itse hankkisin kaasugrilliin molemmat ritilät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531671
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5461442Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1591360Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "173877Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va247876- 58796
- 54716
- 56708
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26700- 52609