Aloittelen tässä nutrausta, tarkoitus vetää muutama viikko täysnutrausta ja sitten osittain.
Laktoosi-intoleranttina vaihtoehdot pussien ja tetrojen kanssa rajoitetut.
Sopivia Naturdietin jauheet päärynä ja ananas, Nutrilettin uudet tetrat hunger control ja sitten heidän keitoistaan se kasviskeitto, ja joskus se creamy chicken soup.
En jaksaisi noita pirtelöitä, vaan haluan ruokaisampaa syömistä.
Jostain palstakeskustelusta bongasin täytetyt jumboherkkusienet, täytteenä tuota creamy chickeniä ja kasviksia, aion kokeilla tänään. Täytettyjä paprikoita samalla periaatteella aion kokeilla myös.
Lukenut olen myös mahdollisuudesta tehdä prtelöistä sorbettia pakastimessa.
Olisiko täällä kellään lisää vinkkejä, tai tietoa jostain sivustosta, jossa näitä reseptejä olisi enemmänkin ?
Reseptejä Nutrilett ym VLCD ?
3
1016
Vastaukset
- Allévo
Hei!
Kevyitä reseptivinkkejä löydät esimerkiksi nettisivultamme
http://www.allevo.nu/Site/Templates/SubPage.aspx?id=136&epslanguage=FI.
Olemme laskeneet jokaista annosta kohden siitä saatavan energia-, hiilihydraatti-, proteiini-, rasva- ja kuitumäärän.
Jos olet muutenkin kiinnostunut ajankohtaisista painonhallinnan ja hyvän olon asioista, niin tule mukaan Facebook faniksemme. Olet tervetulllut kertomaan omia mielipiteitäsi resepteistä ja muustakin. www.facebook.com/allevo
Terveisin
Allévo - VierailijaX
Vähäenergisiä laihdutusvalmisteita (kiisseliä, keittoa) laktoosittomana löytyy Easy Diet -merkillä. Keittojen makuvaihtoehdot Thai Chicken, Tex Mex ja tomaattikeitto. Kiisseleissä Kuningatar, Aprikoosi, Vadelma ja Omena-kaneli. Keittojen kalorimäärä n. 177 kcal ja kiisseleiden 35-37 kcal.
Parhaiten omassa suussani maistuu tuo tomaattikeitto ja kiisselit. Tex Mex oli melkoinen pettymys. Eivät sisällä lihaa, vaan proteiini tulee soijasta. Viikon maistelun perusteella uskallan suositella. - testailtu on
Itse olen jo pari viikkoa ohjeiden vastaisesti tehnyt juomapirtelöt lämpimään veteen, eivät maistu niin teolliselle silloin. Ja Allevon peruna-purjokeitto rasvattomaan maitoon on oikeesti jo keiton makuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset4132316Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882150- 981852
- 4471796
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141463- 71454
- 2271066
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9956Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭78941Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41852