Näitä juttuja lukiessa alkaa tuntua siltä, että ainoa kunnon mieshiihtäjä Suomessa/koko maassa on MIKA MYLLYLÄ! Ja pakko se on myöntää, että ainoa ihminen, joka Suomen tästä paskasta voi kaiken jälkeen nostaa(edellyttäen tietysti ettei HÄNKIN ole käyttänyt dopingia) on vain ja ainoastaan Mika Myllylä... toivottavasti mies vielä jaksaisi jatkaa. Itseäni ei kyllä kiinnostaisi, sillä kehen hänkään voi enää luottaa?!
Myllylä on rautaa!!!
4
265
Vastaukset
- fdsdsf
MIKA!! ÄLÄ SINÄ PETÄ MEITÄ!!!!
Ei ihme, ettei hän enää olisi halunnutkaan hiihtää enää eilen. Ei minua ainakaan olisi kiinnostanut. - :(
keskiviikkona selviää loput typerykset, voi olla että sieltä myös myllylän nimi nousee ylös!!!
- Karpaasi is nro 1
Mä ainaki luotan Myllylää 110 %:sesti! Mika ei petä suomalaisia!!! Mikan usko Jumalaa on yleisesti tiedos eikä se kai tekis mitää mikä horjuttas sen uskottavuutta...Mikassa on rautaa, sisua, omaatuntoa, tahtoa ja vaikka mitä!
Älkää nyt luulko, et oon nii sinisilmäne, et aattelen, ettei uskovaiset ihmiset valehtele yms., koska tiedän, et sellasiakin uskovaisia on olemas, mut mul on vaa jotenkin sellanen kutina, et Mikan sanaan voi ja kannattaa luottaa!- as
Myllylä on yksi harvoista ellei ainoa ,joka on puhdas tässä sotkussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457