Näitä juttuja lukiessa alkaa tuntua siltä, että ainoa kunnon mieshiihtäjä Suomessa/koko maassa on MIKA MYLLYLÄ! Ja pakko se on myöntää, että ainoa ihminen, joka Suomen tästä paskasta voi kaiken jälkeen nostaa(edellyttäen tietysti ettei HÄNKIN ole käyttänyt dopingia) on vain ja ainoastaan Mika Myllylä... toivottavasti mies vielä jaksaisi jatkaa. Itseäni ei kyllä kiinnostaisi, sillä kehen hänkään voi enää luottaa?!
Myllylä on rautaa!!!
4
248
Vastaukset
- fdsdsf
MIKA!! ÄLÄ SINÄ PETÄ MEITÄ!!!!
Ei ihme, ettei hän enää olisi halunnutkaan hiihtää enää eilen. Ei minua ainakaan olisi kiinnostanut. - :(
keskiviikkona selviää loput typerykset, voi olla että sieltä myös myllylän nimi nousee ylös!!!
- Karpaasi is nro 1
Mä ainaki luotan Myllylää 110 %:sesti! Mika ei petä suomalaisia!!! Mikan usko Jumalaa on yleisesti tiedos eikä se kai tekis mitää mikä horjuttas sen uskottavuutta...Mikassa on rautaa, sisua, omaatuntoa, tahtoa ja vaikka mitä!
Älkää nyt luulko, et oon nii sinisilmäne, et aattelen, ettei uskovaiset ihmiset valehtele yms., koska tiedän, et sellasiakin uskovaisia on olemas, mut mul on vaa jotenkin sellanen kutina, et Mikan sanaan voi ja kannattaa luottaa!- as
Myllylä on yksi harvoista ellei ainoa ,joka on puhdas tässä sotkussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939