kysymys leijasta, toivottavasti joku osaa vastata minulle... minulla on 8m leija, leija nousee todella hyvin ilmaan korkealle, mutta tulee melkein yhtä nopeasti sieltä alas, menee tavallaan 'kasaan' yhtäkkiä, mistä moinen ilmiö johtuu?? eikä kyseiseen leijaan saa oikein vetoa edes 6m/s tuulessakaan leija on uusi... kiitos vastauksista!
leijahiihto
blondi,.
1
1593
Vastaukset
- nx
Hieman hankala vastata kun ei ole tarkempaa tietoa leijasta...onko se patjaleija vai pumpattava? Heikolla tuulella tuollaista saattaa sattua jos pidät puomia aivan navassa, jolloin leija sakkaa ylhäällä. Samoin tehon puute saattaa johtua siitä että vedät puomia liikaa itseäsi kohti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175