Kokeilkaa joskus hk:n sinistä näin: Tee lenkkiin viiltoja ja pursota valkosipulia viiltoihin. Peitä koko lenkki juustolla ja eikun uuniin. Perunamuusia lisukkeeksi ja syömään, on tosi hyvää :)
Uunimakkara
5
3022
Vastaukset
- tänään
ja oli ihan TÖRKEEN HYVÄÄ!! Siis mielettömän maukas,halpa ja helppo ruoka,nam.
- Titta
Minä laitan aina valkosipulia ja tavallista sipulia uunimakkaraan. Samoin juustoa ja joskus myös kinkkua.
Samaan vuokaan sopii vielä sipulin siivut ja valkosipulin kynsiä siivutettuna tai puristettuna ja tomaatin lohkoja tai puolikkaita pizzamausteella ryyditettynä.
Kuinka sinä muuten sen valkosipulin pursotat?- kuin
siis valkosipulin puristimesta puristettu tai pursotettu, sama kai. Joo,mä laitan myös tavallista sipulia ja toisinaan kaadan koko komeuden päälle tomaattimurska purkin ja siihen juustot, myös brie juusto sopii ja chevre tietty emmentalin sijasta.Tuore basilika on myös ok mut valkosipuli on ihan must,lurps:)
- YYZ
Leikkaa koko HK:n suuntaisesti vako ja koverra makkaraa ontoksi rikkomatta sitä. Tänne ensin valkosipulimurskaa ja haluttaessa chiliä sekä aurajuustoa. Lopputila täytetään juustoraasteella. Makkaraa kannattaa varmistella vaikka muutamalla hammastikuilla ettei se levähdä. Very basic. Very good.
- koklaa
kuola valuu kun ajatteleekin,naminami:p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553723- 312134
- 402034
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171711Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401522Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251472- 791423
- 1371154
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221113