Mistä agroluistimet???

Eräs

Tietäsikö joku, että mistä saisin agroluistimet?
Asun jyväskylässä ja olen käynyt kattomassa parit urheiluliikkeet läpit, mutta en ole löytänyt.

7

923

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdtgh

Mitä on agroluistimet?

• sincere

...aggroluistimia saa ainaki intersporteista kun vaa pyytää tilaamaan... mä ainaki marssin suoraan intersporttiin ja ne tilas mulle luistimet (K2) joltakin maahantuojalta...

• matonen

Mäkin olen hyvin kiinnostunut aggroluistimista. Paljonko maksoi kun tilasit Intersportin kautta?
        Ois hienoo viilettää rampeilla sellasilla, mutta innostusta vain laimentaa siellä pyörivät teinipojat. Ehkä yön pimeydessä sitten :)

• sincere
        matonen kirjoitti:

Mäkin olen hyvin kiinnostunut aggroluistimista. Paljonko maksoi kun tilasit Intersportin kautta?
        Ois hienoo viilettää rampeilla sellasilla, mutta innostusta vain laimentaa siellä pyörivät teinipojat. Ehkä yön pimeydessä sitten :)

...mun k2 merkkiset luistimet makso joku 255 €. eli ne oli edulliset! ja mitä välii teineistä sinne vaa sekaa. en mä ainakaa ajattele mitä muut kelaa tai sanoo sehän on vaa jonkun oma mielipide jos ymmärrät mitä haen takaa. tsemii! :)

• matonen
        sincere kirjoitti:

...mun k2 merkkiset luistimet makso joku 255 €. eli ne oli edulliset! ja mitä välii teineistä sinne vaa sekaa. en mä ainakaa ajattele mitä muut kelaa tai sanoo sehän on vaa jonkun oma mielipide jos ymmärrät mitä haen takaa. tsemii! :)

oli kyllä sitten aikas edulliset luistimet. niin, oot oikeessa, mitä niistä välittämään. saattaisin kyllä aiheuttaa muutamia vaaratilanteita kun poukkoilisin ympäriinsä.. ;)

• Tyytyväinen asiakas

Kunnollisia aggroluistimia, eli bleidejä, eli temppurullaluistimia, saa Suomessa swift2footista. Kyllä tosiaan jotkut urheiluliikkeetkin pystyy tilaamaan jotain yksittäisiä malleja, mutta swiftillä on ehdottomasti paras valikoima ja se on suomen ainoa lajiin erikoistunut kauppa. Kauppa on helsingin keskustassa, mutta postimyynti toimi hyvin myös tänne "muualle suomeen"..

Käykää katsastamassa http://www.swift2foot.com

• joll3

Elikkä ittekki oon ettimäs aggro rulliksii.. ja lopulta löysin sivun jossa myydään niitä!! ja ei oo ku 8€ postikulut!!! meinasin ostaa sellaset Razors cult 8 .. mut sit aattelin eka kipasta käymään UV (urheilu ja vapaa-aika) . ne sano että tilaa mulle k2 rullikset :DD ja sit ens viikolla selvitetään koot jne .. ja saan ne 1kk päästä .. no joka tapaukses !! ----> http://www.grindhouse.eu/srcontent/module/20/overview/category/30/all.html?sortby=price

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      2238
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      895
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      786
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      44
      711
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      681
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      634
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      616
    8. 50
      585
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      574
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      556
    Aihe