Löytyi tollanen käytetty neliraita-ministudio, missä on c-kasettipesä samassa "taskukoossa". Mä en muista merkkii ja laite on treenikämpillä. Käyttöohjeista ei hajuakaan eli kyseisen laitteen tekniikka vähän kokeilujen ja arvailujen varassa. Oisko kellään kokemusta moisesta tai yleistä käsitystä asiasta? Tai käyttöohjeita??? Joku 80-luvun malli varmaan...
Neliraituri
hc
5
577
Vastaukset
- rarararaituri
merkki ja mallikin olisi kiva tietää
- hc
Tascam porta 05 ministudio....
- hc
hc kirjoitti:
se sieltä kun vaan viitsi vähän vaivautua. Kaikille asiasta kiinnostuneille:http://audio.manualsonline.com/mdownloads/24d4f452-42be-6e24-0933-77a8d3297b4c.pdf
- rarararaiturii
hc kirjoitti:
itellä oli joskus sama raituri... melko helppo käyttöinen ilman ohjekirjaakin, itelläkään ei sellaista silloin löytynyt
- Anonyymi
Onko sulla vielä tämä? Myy mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537