Hei !!!
Olen muutaman vuoden kirjoitellut laulun sanoja ja olisi ihana saada niille sävellykset ja tietenkin päästä niitä myös laulamaan...eli jos sinä säveltäjä kaipaat laulun sanoja/laulajaa niin otappa yhteyttä...musiikki tyylillä ei väliä jos vaan saan sanotuksiani sovitettua...tai keksin uudet úudet laulun sanat... :D
Kaipaatko sanotuksia???
10
417
Vastaukset
- takapotku
MOI,
Mistä olet....
Olen bändiä kasaamassa ja laulajasta olisi pulaa....
voit laittaa postia [email protected]
Make - ssanoja
Haluaisin sanoituksen omaan lauluun bändille... Olisiko mähdollistä että teet pop-tyylisen sanoituksen ja ei mielellään mitään kuolema yms raakoja sanoja.?!?
- Sanoittaja tyttö
en mie tosta vaan kirjoitteli tai anna sanotuksiani...että jos bändinne on laulajaa ja SANOITTAJAA vailla niin siinä tapauksessa...
- Sanoittaja tyttö
Etsin yhteistyökumppaneita...säveltäjiä tai bändiä jossa itse olisin sanoittaja ja laulaja ( voi toki olla toinenkin laulaja)...en tee sanotuksia kenellekkään niin että vain pyytää...
- Hitto123
Moi! Mist päin oot? Ota yhteyttä [email protected]
- Hellurihei
Olen bändii kasaamas laulajast on pulaa? Kuinka vanha olet? Missäpäi asut? Jos olet hesan seudult ja 13-15v tyttö ota yhteyttä: [email protected]
- eda
Hei! sanoittaja tyttö..
Tarvisin pop/iskelmä tyyllisii sanoja, jotka kertoisi jotenkin rakkautteen. :)
yhteydenotto: [email protected]
Myös Japaniksi ja englanniks laulan, mut enemmän Suomeksi. :)- Sanoittaja tyttö
Joo eli en oo hesasta...mutta ei sillä paikka kunnalla niin väliä ole... voisinkin nyt mainita että ikää on jo 20... ja sulle eda lueppa nyt vähä tarkemmin noita aikasempia viestejä... en siis kirjoittele sanotuksia tosta noin vaan kun pyytää...:D
Mutta edelleen etsin yhteistyökumppaneita....säveltäjät ja musiikiin väsääjät voi edelleen yhteyttä ottaa...
- AksU````
Mielenkiintost. Olisko jtn vähä rock tyylisempää mielummin englanti kieli.. suomikin käy. minkä kielisiä suomi vai englanti?
- Aksuuu
Juu hei! Bändii kasaamas ja sanotukset on hakoses vähä vie :D Eli jos jollai on rock tyylist sanotuksii nii lähettäkää [email protected] ps Kiitos jo etukäteem ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520