Kaipaatko sanotuksia???

Sanoittaja tyttö

Hei !!!

Olen muutaman vuoden kirjoitellut laulun sanoja ja olisi ihana saada niille sävellykset ja tietenkin päästä niitä myös laulamaan...eli jos sinä säveltäjä kaipaat laulun sanoja/laulajaa niin otappa yhteyttä...musiikki tyylillä ei väliä jos vaan saan sanotuksiani sovitettua...tai keksin uudet úudet laulun sanat... :D

10

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takapotku

      MOI,

      Mistä olet....
      Olen bändiä kasaamassa ja laulajasta olisi pulaa....

      voit laittaa postia [email protected]

      Make

    • ssanoja

      Haluaisin sanoituksen omaan lauluun bändille... Olisiko mähdollistä että teet pop-tyylisen sanoituksen ja ei mielellään mitään kuolema yms raakoja sanoja.?!?

      • Sanoittaja tyttö

        en mie tosta vaan kirjoitteli tai anna sanotuksiani...että jos bändinne on laulajaa ja SANOITTAJAA vailla niin siinä tapauksessa...


    • Sanoittaja tyttö

      Etsin yhteistyökumppaneita...säveltäjiä tai bändiä jossa itse olisin sanoittaja ja laulaja ( voi toki olla toinenkin laulaja)...en tee sanotuksia kenellekkään niin että vain pyytää...

    • Hitto123
    • Hellurihei

      Olen bändii kasaamas laulajast on pulaa? Kuinka vanha olet? Missäpäi asut? Jos olet hesan seudult ja 13-15v tyttö ota yhteyttä: [email protected]

    • eda

      Hei! sanoittaja tyttö..

      Tarvisin pop/iskelmä tyyllisii sanoja, jotka kertoisi jotenkin rakkautteen. :)
      yhteydenotto: [email protected]

      Myös Japaniksi ja englanniks laulan, mut enemmän Suomeksi. :)

      • Sanoittaja tyttö

        Joo eli en oo hesasta...mutta ei sillä paikka kunnalla niin väliä ole... voisinkin nyt mainita että ikää on jo 20... ja sulle eda lueppa nyt vähä tarkemmin noita aikasempia viestejä... en siis kirjoittele sanotuksia tosta noin vaan kun pyytää...:D

        Mutta edelleen etsin yhteistyökumppaneita....säveltäjät ja musiikiin väsääjät voi edelleen yhteyttä ottaa...


    • AksU````

      Mielenkiintost. Olisko jtn vähä rock tyylisempää mielummin englanti kieli.. suomikin käy. minkä kielisiä suomi vai englanti?

    • Aksuuu

      Juu hei! Bändii kasaamas ja sanotukset on hakoses vähä vie :D Eli jos jollai on rock tyylist sanotuksii nii lähettäkää [email protected] ps Kiitos jo etukäteem ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe