Miten tuo rangingsysteemi Suomen biljardissa toimii? Kilpaileeko noissa divareissa yksilöt vai kilpailevatko siellä seurat? Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. Miten se kilpailuhomma käytännössä menee, jos haluaa alkaa kipuamaan listalla.
Kilpaileminen
4
861
Vastaukset
Pääsääntöisesti biljardi on yksilöpeli. Poikkeuksia toki on. :)
Ranking-listalla etenee kun osallistuu sellaisiin turnauksiin, jotka rankataan ja joihin pääsee. Nykyään taitaa olla ihan divarikin, jossa pitää ensin pärjätä. Villinä arvauksena sbil.fi voisi auttaa.- keppi567
Olen kyllä kahlannit sbil.fi:n sivut ja aika sekavat ovat kilpailemisen osalta. En saa selvää onko III-divaria länsi-Suomessa vai aloitetaanko länsi-Suomessa suoraan II-divarista. Käytännössä kilpaileminen alkaa tietty erillaisista viikkokisoista, jotka eivät liity biljardiliittoon. Kiinosti vain miten tuo ranging-systeemi toimii biljardissa ja miten siinä pääsee kiipeämään ylös :)
- 2-divarilainen
keppi567 kirjoitti:
Olen kyllä kahlannit sbil.fi:n sivut ja aika sekavat ovat kilpailemisen osalta. En saa selvää onko III-divaria länsi-Suomessa vai aloitetaanko länsi-Suomessa suoraan II-divarista. Käytännössä kilpaileminen alkaa tietty erillaisista viikkokisoista, jotka eivät liity biljardiliittoon. Kiinosti vain miten tuo ranging-systeemi toimii biljardissa ja miten siinä pääsee kiipeämään ylös :)
Kun kerran näytät asustelevan Länsi-Suomessa pitäisi sinun liittyä seuraan, joka on Sbil:n alainen. Seurat löytyvät Sbil:n aloitussivulta klikkaat tulospalvelu ja sitten seurat. Jos ja kun olet jonkun seuran jäsen tulee sinun tehdä oma tunnus kyseisellä sivustolla osiossa Pelaajasivut. Sieltä saat viitenumeron johon pitää sinun maksaa kausilisenssi, jos tällä kaudella haluaa vielä pelata divarikisoja. Poikkeuksena on kertalisenssi(oikeuttaa yhteen kisaan), joka maksetaan kilpailupaikalla osallistumismaksu luonnollisesti, mutta silti sinun on ensin täytynyt rekisteröityä pelaajasivuille. Tällä kaudella on enää yksi 2-divari osakilpailu (Hämeenlinna 8-pallo 20.2.) jäljellä sekä divarimestaruuskisat, jonka järjestävää salia ei ole päätetty vielä.
Jos jotain jäi epäselväksi, kysy pois. - harrasrelija
keppi567 kirjoitti:
Eteen päin pääsee pelaamalla hyvin omassa sarjassaan. Alemmasta aina pari parasta pääseee nousemaan ylempään sarjaan. Kysy vaikka noilta, jotka ovat jo sielää sm. sarjassa. Mutta vuosia, vuosia vie...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808