Siwasta ostetut

pähkinäpussi

Siwasta ostetussa pähkinäpussissa puutikkuja seassa joiden pituus 28mm ja 40mm. Lapsi oli tukehtua ensimmäiseen tikkuun.Ostos tehtiin 16.1.2010 josta ilmoitettiin ko. kauppaketjuun heti samana päivänä s-postitse. Eipä poistunut pähkinät myynnistä vielä eilen 19.1.2010 ainakaan, tänään en tiedä onko myynnissä.Kyseinen kauppaketju ei ole ottanut mitään vastuuta ko. tapauksesta tähän päivään mennessä.Edes pussin hintaa ei ole hyvitetty saatika pahotteluja. Että varotus vain muille lapsen vanhemmille tästä.

18

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-siwa asiakas

      Siwa kuuluu lähikauppa puulaakiin jonka toimitusjohtajalle laitettiin s-postia , eipä viitsi edes vastata viestiin.

      • saatu vaikka

        Ei edes rahoja saatu pähkinäpussista takasin vaikka kuitti lähetetty


      • että tutkinta alkoi
        saatu vaikka kirjoitti:

        Ei edes rahoja saatu pähkinäpussista takasin vaikka kuitti lähetetty

        Sain ilmoituksen s-postiin että pähkinöiden tutkinta on alkanut. Myöhäisen tutkimuksen syy on lomat yrityksessä. Odottelen edes sitä 3,11€ minkä pähkinöistä maksoin, maksaisivat edes sen takaisin minulle.Olen odottanut jo korvausta 1kk.


    • Älyhoi...

      ja heitä ne puutikut pois, pääset vähemmällä. Eikä tuollaisia asioita hoideta sähköpostilla, mene tekemään kirjallinen reglamaatio kauppaan. Ja sitä paitsi Toimitusjohtaja tuskin ottaa vastaan reklamaatio s-posteja saatikka ehtii sellaisia lukea.

      • Tj sai tiedon

        Johan hävisi pähkinät koko suomesta (se merkki). Ei se hento kaupantäti voi mitään muuta kun ottaa tikun käteensä ja sanoa että voi, voi,..
        Teirän mukula voi sittensyöprä rauhass pähkinöi jos lystöö mut meiän mukula ei syö jollei niitä seulota vaskolilla.


    • väärässäkö?

      minun tietääkseni siwa ei itse pakkaa myynnissä oleviaan tavaroita... korjaa jos olen väärässä...
      itse ainakin teen suoraan tuotteen valmistajalle/maahantuojalle reklamaation, siten saan helpommin korvauksen niin ja nopeammin. ja tuotteen valmistaja/maahantuoja hoitaa tuotteen poisvetämisen... korjaa taas jos olen väärässä...

      • pähkinäsyöppö

        maahantuoja ja pakkaaja ei meinannut reakoida mitenkään , käännyin ylemmän johdon puoleen


      • €€€€€€€€€€ sataa
        pähkinäsyöppö kirjoitti:

        maahantuoja ja pakkaaja ei meinannut reakoida mitenkään , käännyin ylemmän johdon puoleen

        Luvattiin lähettää lahjakortti 10€. Se siitä sitten jos sen arvo on vain ton kun lapsi säikähti perin pohjin "pähkinätikkua". Tuskin suostuu pähkinän syöntiin vähään aikaan.


    • kasvaa pensaassa

      miksi ihmeessä joku tunkee suuhunsa 3 ja 4 SENTTIÄ PITKIÄ tikkuja ???? - eikös noi nyt ihan sokea-reettakin näe ja osaa olla suuhunsa panematta.

      Pähkinä kasvaa pensaassa ja siksi ei ole mikään ihme, jos joskus pussiin asti pääsee pieniä "oksia".

      Etkä muka NOIN ISOJA tikkuja huomannut kun se pussin lapsellesi käteen lykkäsit.

      Ostitkohan muuten LINNUILLE tarkoitettuja halpoja pähkinöitä!!

      • lintujen pähkinöitä

        6-v lapset nopeita liikeissä, joten näin vain tapahtui. Eipä ole 10€ lahjakorttia näkynyt vieläkään :-(


      • pähkinä fan
        lintujen pähkinöitä kirjoitti:

        6-v lapset nopeita liikeissä, joten näin vain tapahtui. Eipä ole 10€ lahjakorttia näkynyt vieläkään :-(

        Tänään luvattiin taas lähettää lahjakortti kun kyselin tikkujen kohtalosta.


      • edes 3,11€
        pähkinä fan kirjoitti:

        Tänään luvattiin taas lähettää lahjakortti kun kyselin tikkujen kohtalosta.

        vaikka kuitti, kepit ja sisältö lähetetty


    • iskän pähkinäpussi

      keppejä löytynyt lisää, eikö edellisestä opittu mitään??

      • lempi pähkinöitäni

        Nyt niitä pähkinöitä on taas siwassa myynnissä. Parempia pähkinöitä saa etsiä :-)


    • sopiva korvaus

      Tänään tuli korvaus 5 euron lahjakortti!!!! Suur kiitokset

      • Lapsille kerrottava

        Kun puhuin miehelleni tästä tapauksesta, kuuli meirän Teemu jutun. Nyt hänkään ei suostu syömään pähkinöitä, kun pelkää että niissä on keppejä.


      • maik+++

        Reklamaatiot pitää aina tehdä tuotteen valmistajalle, jos jotain korvausta haluaa saada. Mukaan vielä huomautus ,että aikoo kertoa lehdille kuinka lapsi meinasi tukehtua firmanne tuotteisiin, niin johan alkaa korvausta tulla. Ostopaikalle ei siiws kannata ikinä tehdä reklamaatiota minkä tuotteetn kohdalla-


    • turha valittaa

      Mikset osta kovanrahan pähkinöitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2750
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1761
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1475
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      73
      837
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe