....sillänen fiilis, että tekis mieli lähteä baariin vähän irroittelemaan....
http://www.youtube.com/watch?v=N-yhGkvt9NQ&feature=related
Valitettavasti vaan ei ny pysty lähtee. Täytynee yrittää fiilistellä ihan vaan kotona.
Korkkais vaikka jonku botlen baarikaapista, lämmittäis saunan ja pistäis musan soimaan.
Pitkästä aikaa ois....
12
148
Vastaukset
Mäkin juon tässä muka sivistyneesti valkkaria, mut lorauttelen vähä väkevää siihen sekaan, baariin tekis kans mieli. Kummallinen päivä.
...pumkkupullo baarikaapissa 3-4 vuotta. Pari viikko sitten ajattelin juoda sen pois ja pistin jääkaappin vähäksi aikaa viilenemään. Siellä se on vieläkin :)
Onkohan toi mennyt pilalle vuosien saatossa ku oon säilyttänyt sitä pystyssä huoneen lämmössä ja siinä on ihan "korkki-korkki"? Toisaalta eipä sillä ole varmaan väliä onko se mennyt pilalle vaiko ei, en mä sitä kuitenkaan huomaa, ku en tiiä miltä sen pitäis maistua.
Vähän houkuttais korkaka Kalashnikov pullo....
- zisel
lähtee baariin. Se on luuserien touhuja. Voittajat istuu kotona dokaamassa jauhamassa paskaa netin foorumeilla.
- monte34
tää muistetaan:(
- monte34
mee vaan baariin hommaa jostain lastenhoitaja
Että lastenhoitaja hommais lastenhoitajan, en kyllä uskalla kokeilla, emäntä vetelis pitkin korvia aamulla. =D
En oo kyllä osaa sanoa mitä iloa kotona juomisesta on....ai niin velat muuttuu saataviksi jne...- monte34
Richartti kirjoitti:
Että lastenhoitaja hommais lastenhoitajan, en kyllä uskalla kokeilla, emäntä vetelis pitkin korvia aamulla. =D
En oo kyllä osaa sanoa mitä iloa kotona juomisesta on....ai niin velat muuttuu saataviksi jne...kysyykö se sulta lupaa kun lähtee kavereinensa iltaa viettämään? niin arvelinkin,eli nyt lähet ja vedät perseet olalle ja näytät kuka on herra talossa.
varaudu seksittömään kauteen kuitenkin monte34 kirjoitti:
kysyykö se sulta lupaa kun lähtee kavereinensa iltaa viettämään? niin arvelinkin,eli nyt lähet ja vedät perseet olalle ja näytät kuka on herra talossa.
varaudu seksittömään kauteen kuitenkinHemmetti pikemminkin tässä joutuis varautumaan jollain lailla, jos akka alkaiskin yhtäkkiä kiinnostuu seksistä.
Jos mä kuitenkin vielä tän illan istun himassa, seuraavat X viikkoa voin olla sit baarissa vaikka joka ilta jos siltä sattuu tuntumaan.
Miksi te ette elä halujenne mukaan? Mitä te saatte jatkuvasta nautinnoista kieltäytymisestä?
- monte34
ja homma alkaa luistamaan.
...pelkästään halujensa mukaan, eikös se yleensä ottaenkin oo vähän luontaisempaa naisille?
Sit on vielä se kun monet halut ovat keskenään ristiriidassa.
1. Haluaa lähteä baariin
2. Ei halua jättää lapsia yksin kotiin
3. Ei halua häiritä anoppi lauantai-iltana.
4. Ei halua ärsyttää vaimoa.
5. Haluaa nukkua sunnuntaiaamuna pitkään ja herätä vähemmän vihamieliseen ilmapiiriin.
6. Haluaa että työmatkalle lähtiessä, ei jäi kovin pahasti mitään eri mielisyyksiä kytemään.
7. Ei halua lähteä baariin ;)Richartti kirjoitti:
...pelkästään halujensa mukaan, eikös se yleensä ottaenkin oo vähän luontaisempaa naisille?
Sit on vielä se kun monet halut ovat keskenään ristiriidassa.
1. Haluaa lähteä baariin
2. Ei halua jättää lapsia yksin kotiin
3. Ei halua häiritä anoppi lauantai-iltana.
4. Ei halua ärsyttää vaimoa.
5. Haluaa nukkua sunnuntaiaamuna pitkään ja herätä vähemmän vihamieliseen ilmapiiriin.
6. Haluaa että työmatkalle lähtiessä, ei jäi kovin pahasti mitään eri mielisyyksiä kytemään.
7. Ei halua lähteä baariin ;)Saanen printata listasi, josko joskus alkaa kaduttaa, miksen nainut naapurin tyttöä, perustanut pesää ja alkanut lisääntyä kuin marsut konsanaan ja ottanut meille anoppia asumaan. ;-)
Ps. Deletoin kuitenkin viimeisen kohdan ennen printtausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462