Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

koulukiusaamista parhaimmillaan

noin 6

lapsille syötetään kevytruokia. mitä siitä tulee? iso sininen maha näin sano äiti vainaja kurrista. koska nytten on tullut esille notta animaalirasvat eivät lihoita ja eivätkä edes tuki verisuonia. olisi koululaisten ja lastenhoitopaikoissa lisätä raskaita tuotteita, voita täysmaitoa ja rasvaista lihaa. olis syytä jättää sellaiset sapuskat poikkeen jotka on tyhjää täynä.

muutama linkki näkemyksieni puolesta.
http://www.biovita.fi/uusi/news.php?lang=fi&id=1589

http://sundqvist.blogspot.com/2010/01/kevytmyrkyt-eivat-enaa-mene-kaupaksi.html

vihanneksia suositaan syötäväksi, mutta ne vitamiinit ovat rasvaliukoisia. eli vihannesten kumppaniksi rasvaa.

10

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 767676

        paskaa. Olen samaa mieltä kouluruuan huonosta laadusta, mutta kovat rasvat joihin lukeutuvat eläinrasvat ovat epäterveellisiä, ja pehmeät terveellisiä. Tämä on fakta.


      • äXyDee
        767676 kirjoitti:

        paskaa. Olen samaa mieltä kouluruuan huonosta laadusta, mutta kovat rasvat joihin lukeutuvat eläinrasvat ovat epäterveellisiä, ja pehmeät terveellisiä. Tämä on fakta.

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Yritäppä erottaa kovat ja pehmeät rasvat.


      • MAAILMA MUUTTUU
        767676 kirjoitti:

        paskaa. Olen samaa mieltä kouluruuan huonosta laadusta, mutta kovat rasvat joihin lukeutuvat eläinrasvat ovat epäterveellisiä, ja pehmeät terveellisiä. Tämä on fakta.

        niin puskaa kuin olla taitaa. KEVYTRASVAT TEKEE DIABETES KAKKOSEN.


      • kiiira
        767676 kirjoitti:

        paskaa. Olen samaa mieltä kouluruuan huonosta laadusta, mutta kovat rasvat joihin lukeutuvat eläinrasvat ovat epäterveellisiä, ja pehmeät terveellisiä. Tämä on fakta.

        "there is no significant evidence for concluding that dietary saturated fat is associated with an increased risk of CHD or CVD."

        http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/ajcn.2009.27725v1


      • 55
        767676 kirjoitti:

        paskaa. Olen samaa mieltä kouluruuan huonosta laadusta, mutta kovat rasvat joihin lukeutuvat eläinrasvat ovat epäterveellisiä, ja pehmeät terveellisiä. Tämä on fakta.

        Taas yksi joka ei seuraa aikaansa! Mulla on hauskaa väitteesi suhteen.


        "mutta kovat rasvat joihin lukeutuvat eläinrasvat ovat epäterveellisiä, ja pehmeät terveellisiä. "


      • jurpolukki
        767676 kirjoitti:

        paskaa. Olen samaa mieltä kouluruuan huonosta laadusta, mutta kovat rasvat joihin lukeutuvat eläinrasvat ovat epäterveellisiä, ja pehmeät terveellisiä. Tämä on fakta.

        Fakta sana suomennettun = emävale.
        Taas löytyi historiallinen muumio.
        Ei ole varmaan uutiset teille vielä ennättänyt pitkospuita pitkin. Kasvisrasvat eivät ole sen terveellisempiä kuin eläinrasvat.
        Niin vaan muuttuu maailma.


    • ytdkulhgfclku

      koulukiusaus on muuten kuten kinkkukiusaus, mutta ilman kinkkua.

      • äXyDee

        kyllä se on noin. vaimoni kokkaa mielellään kotikiusausta.


    • paskavaris

      Mutta raahelainen lääkäri on tätä mieltä: "Lääkäri määräsi voita
      Kristiina TuikkalaLähetä palautetta toimittajalle


      TERVEYS Raahen kaupunginvaltuustossa kuultiin perinteisestä terveyslinjauksesta radikaalisti poikkeava esitys. Suomen keskustaa edustava kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen puheenjohtaja ja siviiliammatiltaan lääkäri Pyry-Pekka Suonsivu esitti, että kaupungin kaupunki vaihtaa ruokahuollossaan teollisesti kovetetut kasvisrasvat voihin. Samaista reseptiä Suonsivu esittää myös neljän kunnan alueella toimivalle Raahen seudun hyvinvointikuntayhtymälle.

      – Voi on hyvää ja terveellistä suomalaisten perusruokaa, jonka terveellisyyttä tukee muun muassa ruotsalaisessa Lundin yliopistossa 5.2.2010 julkaistu tutkimus. Siinä todettiin voin nostavan veren rasva-arvoja vähemmän, kuin tähän saakka terveellisenä pidetyt oliiviöljy, rypsiöljy tai pellavaöljy, perusteli Suonsivu." http://www.raahenseutu.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=RSE_newssite/AMLayout&cid=1194637244615&p=1194615915250&pag...

      milloinka etelän varikset ottaa mallia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe