Moi!
Olisin etsimässä itselleni uutta mailaa. Olen 178cm pitkä 62kg ja 13 vuotta. Minulta varastettiin maila turnauksessa eikä kyseistä mailaa enään valmisteta. Pelaan pakkia ja tykkään lämää ja kovaa tutkaan menee 117.Mikä maila sopii minulle?
Kiitos jo etu käteen=)
Mikä maila minulle sopii?
Topi7
2
420
Vastaukset
- Säbämies
100 cm tai pari senttiä lyhyempi. Taipuvuus voisi olla 27-30. Hyviä lapoja lämäreihin (omasta mielestäni) on mm. Fat Pipeltä raw ja pure. Exeliltä megalomaniac sekä (luultavasti) pian tuleva x-blade. Unihocilta Player. Kaikissa noissa melko vähän käyryyttä, mutta voithan aina tehdä sen itse.
- random8
Taipuvuus vois kyl olla kyllä alle 26,, mutta toisaalta vois ostaa taipuisamman jonkun unihocin bubble/doublen,, 100cm, ois hyvä olla johonkin napaan asti sen mailan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624809- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481741