Kumpi parempi laihduttajan kannalta, siivu ruisleipää runsailla päällisillä vai riisikakku, samoilla runsailla päällisillä?
Vastaukset 3
- kiloklubilainen
ruisleipä on parempi, koska se runsaskuituisena pitää paremmin nälkää poissa. Lisäksi se on terveellisempi. Riisikakuissa ei ole juuri mitään ravintoaineita.
- Vanha Jojo
Lisäisin ympäristönäkökohdan: ruisleivän raaka-aine kasvaa lähempänä (vaikkei kotimainen rukiin tuotanto ihan riitäkään Suomen kulutukseen), riisi rahdataan toiselta puolen maapalloa.
Ei kannata tuijottaa pelkkiin kaloreihin, kannattaa ottaa huomioon myös ravinteet, jotka kalorimäärään sisältyvät. Siinä mielessä riisikakku on melkoisen tyhjää ravintoa.
- Suomen ihastunein
Millaisia ne päälliset sitten olisivat? Kurkkua, tomaattia, salaattia tai muita kasviksia, vaiko useita viipaleita juustoa ja/tai kinkkua/leikkeleitä tms? Muista myös valita sellainen ruisleipä, jossa on paljon rukiita (vaikka 100%) eikä mitään vehnäjauhoilla tms. jatkettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621588Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481237Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 54731
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87637
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193598- 52582