Kyrö on vain syntipukki

Samppa

Hiihtovalmentaja Kari-Pekka Kyrö taitaa olla vain syntipukki, jonka päälle on päätetty langettaa kaikki synnit.

Eihän koko hiihtoliittoa ja niiden pomoja voi samaan soppaan pistää, ettei näytä liikaa DDR:n touhulta. Jos kerran Hiihtopomot valehteli tiedotustilaisuudessa, ettei takavuosina käyetty dopingia, niin samallahan sitä voi valehdella, ettei käytetty nytkään.

Pikkupomosta tuli nyt iso paska, kun suurimmat syylliset jäävät jälleen kerran tuomitsematta.

Toivottavsti joku ryhdikäs hiihtäjä ketois oikeasti koko totuuden

42

6215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pupu pöksyssä

mitä menetettävää esim. vanhalla Harrilla enää on. Senkun vain kertoo mitä tietää, Klinga ei näköjään tiedä

• *hämmentynyt*

mielestäni on väärin kaataa koko homma yhden niskaan, joka suostuu kertomaan syyllisyytensä ja on valmis myös paljastamaan kaiken mitä tietää.

yksin ei kukaan voi olla syylinen tuollaisessa jupakassa, ja jokaisen hiihtäjän olisi syytä tuntea pistoa omassa rinnassaan jos tuollaiseen on kerta syylistynyt. jokainen vastatkoon omista teoistaan!

• iida

Olen samaa mieltä, että Kyrö on laitettu syntipukiksi (saanut varmaan valuuttaa). Varsinaiset syylliset peittelevät jälkiään.
        Ja omaan ansaansa suomalaiset astu;
        itse ehdottivat veriarvojen laskemista ja sitten tekevät näin tyhmiä. Luulevat ettei testata ja varmasti juuri siksi testit tehtiin suomalaisten mieliksi, kun aloitteen olivat tehneet!!

• Vai mitä!
        *hämmentynyt* kirjoitti:

mielestäni on väärin kaataa koko homma yhden niskaan, joka suostuu kertomaan syyllisyytensä ja on valmis myös paljastamaan kaiken mitä tietää.

yksin ei kukaan voi olla syylinen tuollaisessa jupakassa, ja jokaisen hiihtäjän olisi syytä tuntea pistoa omassa rinnassaan jos tuollaiseen on kerta syylistynyt. jokainen vastatkoon omista teoistaan!

tapahtui kyllä "tipoittain" veitsi
        kurkulla!

• Susan
        iida kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että Kyrö on laitettu syntipukiksi (saanut varmaan valuuttaa). Varsinaiset syylliset peittelevät jälkiään.
        Ja omaan ansaansa suomalaiset astu;
        itse ehdottivat veriarvojen laskemista ja sitten tekevät näin tyhmiä. Luulevat ettei testata ja varmasti juuri siksi testit tehtiin suomalaisten mieliksi, kun aloitteen olivat tehneet!!

Minulle K-P:n tunnustus oli maksuton. Mut ihminen havannoi ympäristöään samalla kaavalla kuin puhuu itsestään: "Kaikki käyttää" -teema kertoo siten myös kirjoittajasta, kuulun samaan 'kukaan ei ole rehellinen' -rinkiin

• Vasta 15.vee

Eihän tästä oo mitään järkeä nostaa näin isoa kohua, siis koko doping-hommasta. Useimmathan dopingia käyttää, ja ns. puhdas urheilu on harvinaista. Turha syyttää Kyröä tai ketään muutakaan, kun on urheilijan oma valinta käyttääkö vai ei! Kansa vaati mitaleja silloin kun niitä ei tullut, ja nyt kun tulee, ei kelpaa! UNOHDETAAN KOKO JUTTU!

• vanha kettu

Onhan kyrö osa syyllinen niin kuin urheilijatkin mutta miksi klinga ja kumppanit pääsevät kuin koirat veräjästä ja keräävät rahat ja ovat niin kuin ei mitään!!

• Realisti

Kirvesniemi sanoi eilen rehellisesti että kimpassa päätettiin valmentajan kanssa ainetta käyttää koska siitä ei pitäisi jäädä kiinni.Pojat otti riskin ja kärähti ei sen kummempaa.He ovat rangaistuksensa saaneet eikä siitä sen enempää.Turha luulla ettei aineita jatkossa käytettäsi.Ei siellä muuten pärjää koska aina jotkut jotain käyttävät.Kiellot ja testit laahaa vain aina jäljessä ja uusia poppaskonsteja keksitään, ei siitä mihinkään pääse.

• Jandepande =)

Onko sillä enää väliä kuka on syyllinen ja kuka ei, kun vahinko on jo tapahtunut.Syyttelyllä ei edetä kerrassaan mihikään!!! Nyt kannattaisi keskittyä vain tulevaisuuteen, miten nousta ylös täältä "suon" pohjasta ja parantaa tämä mustatun urheilulajin maine ja kunnia puhtaille jo oleville, että myös uusille tuleville hiihtäjille!

• hiihtäjä

En voi uskoa että kaikki olisi pelkästään Kari-pekka Kyrön syytä. Koko hiihtoliitto oli siinä mukana ja varmasti jokainen niistä tiesi että nämä urheilijat käyttivät dopingia. Ei voi syyttää pelkästään yhtä ihmistä! tietysti urheilijatkin olivat osa syyllisiä kun suostuivat käyttämään ja jäivät kiinni. Ei ihme että muut maat menesty nyt huonosti, ja suomalaiset pärjäsi.

• Veikko

Kovastippa (likainen)hiihtourheilu puhuttaa suomalaisia.Olen ihmetellyt miksi ei keskusteltaisi vaikka tulevan kesän maastojuoksujen MM:stä mitenköhän suomipoika tai -tyttö pärjää olikos niin että viime vuonna paras oli jossa 140 sijan tienoilla mahtaakohan olla parannusta tulossa vai meneekö ihan penkin alle Iltapäivälehdistö revittelee lööpessään jne ollaan aidosti kiinostuneita puhtaasta urheilusta eiks je..

• Rahan haaskausta

Tässä menee kaikki veronmaksajien rahat hukkaan. Panostetaan kuntoliikuntaan ja unohdetaan tulokset kokonaan. Olen äärimmäisen pettynyt huippu-urheilun etiikaan. t: Juha

• Pahempaakin on sattunut
        Rahan haaskausta kirjoitti:

Tässä menee kaikki veronmaksajien rahat hukkaan. Panostetaan kuntoliikuntaan ja unohdetaan tulokset kokonaan. Olen äärimmäisen pettynyt huippu-urheilun etiikaan. t: Juha

Rahat menee hukkaan. Mitenköhän mahtaa teidänkin perheestä mennä monta markkaa huippu-urheilulle kuukausittain. Millähän rahalla ne muut "puhtaat" hiihtäjät ja juniorit nyt treenaa ja tuottaa menestymisellään tulevaisuudessa mielihyvää tollasille luusereille jotka vastoinkäymisissä kääntää selkänsä ja on valmiit puukkotamaan löytyjä. Jätkät teki väärin ja jäi kiinni, ei siinä sen kummempaa, onhan se Juhantalokin uudestaan eduskunnassa ja muut huijarit ja siellä liikkuu suuremmat rahat.

• Veikko
        Rahan haaskausta kirjoitti:

Niin tarkkaan ottaen en ole huippu-urheilun lopetuksen kannalla,ei kai veromarkoista urheilun hyväksi mee kuin hyttysen paskan verran kaikkeen sossuiluun ja bolsevikeille yhteiskunnan rahat menöö.Tarkoitinkin lähinnä että kuinka jännittävää on seurata kansainvälisellä tasolla meidän omahyväisten paskiaisten puhdasta huippu-urheilua niin se on silloin jännäämistä sijoista 140 ja eteenpäin.

• Truth
        Pahempaakin on sattunut kirjoitti:

Rahat menee hukkaan. Mitenköhän mahtaa teidänkin perheestä mennä monta markkaa huippu-urheilulle kuukausittain. Millähän rahalla ne muut "puhtaat" hiihtäjät ja juniorit nyt treenaa ja tuottaa menestymisellään tulevaisuudessa mielihyvää tollasille luusereille jotka vastoinkäymisissä kääntää selkänsä ja on valmiit puukkotamaan löytyjä. Jätkät teki väärin ja jäi kiinni, ei siinä sen kummempaa, onhan se Juhantalokin uudestaan eduskunnassa ja muut huijarit ja siellä liikkuu suuremmat rahat.

Niinkauan kun tälläistä toimintaa tuetaan verorahoilla, on se väärin. Tehköön ammattilaiset omilla sponsoreillaan niinkuin haluavat.Ja siitä takinkäännöstä: minä olen kauan ollut jo huippu-urheilun mädännäisyyttä vastaan. Sairas maailma.

• Truth
        Veikko kirjoitti:

Niin tarkkaan ottaen en ole huippu-urheilun lopetuksen kannalla,ei kai veromarkoista urheilun hyväksi mee kuin hyttysen paskan verran kaikkeen sossuiluun ja bolsevikeille yhteiskunnan rahat menöö.Tarkoitinkin lähinnä että kuinka jännittävää on seurata kansainvälisellä tasolla meidän omahyväisten paskiaisten puhdasta huippu-urheilua niin se on silloin jännäämistä sijoista 140 ja eteenpäin.

Oikeastaan totuus on juuri noin, toisaalta, voiko olla uuvuttavampaa kuin seurata päivästä toiseen urheilulähetystä. Hauskempaa on kuitenkin (ja hyödyllisempää) oma liikkuminen. Se on kyllä totta että jos omia äijiä ei ole käressä, niin kyllähän se kiinnostus pienenee. Eniten mua rassaa tuo myllylän yms tekopyhyys, hohhoijaa mitä touhua

• pete

Kyrö on tainnut tehdä ovelan vedon ja myynyt sielunsa hiihtoliiton paholaiselle. Kyrö on suostunut ottamaan kaiken paskan niskoilleen koko sotkusta ja rahastaa tästä hyvästä muilta syyllisiltä sievoisen summan kipurahaa. Tämähän on ihan selvä juttu. Aluksi Kyrö ei tiennyt mistään mitään ja yht'äkkiä hän myöntää tehneensä kaiken, hoitaneen piikitykset, lääkärilukut, kaiken mahdollisen. Ensi viimolla Kyrö pakkaa syntisen habituksensa ja muuttaa kipurahoillaan etelän aurinkoon vesihiihtämään.

• Mie ite

Myydään koko hiihtoliitto ja lopetetaan koko lajin harrastus. Jos ei osaa urheillu puhtaasti, voi sen kerralla jättää pois. Katsotaan vaikka parinkymmen vuoden päästä uudestaan, jos joiltakin toisilta löytyisi jotain järkeä tähän hommaan. Luuleeko joku vielä tosissaan ettei koko Suomen joukkue ollut touhuissa mukana? Ja mitenpä muitten maitten hiihtäjät pysyivät Suomen perässä, jos eivät itse käyttäneet muka dopingia..? Think 'bout that.

• Nana

Kenelle aioit Hiihtoliiton myydä?

• Oikeus

Niin juuri Kyrön päälle kaadetaan kaikki ja se ottaa ihan liikkaa vastuuta tästä. Lääkäreiden ja erityisesti hiihtäjien pitäisi tulla julkisuuteen eikä olla kuin pikku-poikia jotka ovat jääneet tupakasta kiinni ja lähettää sähkeitä jostain kaukaa!

• esa

kyröstä tulisi varmasti hyvä poliitikko .Mies osaa hyvin puhua ja esiintyä .toivon kyrölle parempaa jatkoa, hian tosissaan.

• Kyrö fani
        esa kirjoitti:

kyröstä tulisi varmasti hyvä poliitikko .Mies osaa hyvin puhua ja esiintyä .toivon kyrölle parempaa jatkoa, hian tosissaan.

mitä väärää Kyrö on tehnyt kun kaikki tai siis jotkut haukkuu sitä?
        se on sentään ainut joka osaa myöntää tehneensä virheitä.
        Ei syytettäs Kyröä tästä koko hommasta! Tietysti kaikki on tehny joskus jotain väärää mutta koitettas nyt vaan löytää ne loputkin syylliset.
        Miksei kukaan pane Petäjää ja Klingaa ahtaille kyselemällä niiltäkin niin kauan että myöntäisivät.
        Ja Klingakin voisi itse vastailla hänelle esitettyihin kysymyksiin eikä aina sanoa jollekkin muulle että vastaa sinä niinkun näyttää olevan tapana.

ONNEA JA MENESTYSTÄ KYRÖLLE!!! JA KAIKILLE HIIHTÄJILLE!!!!! ; )

• hemohes

Mika Myllylä on perseestä, kaveri oli järkyttynyt Isometsän käryn jälkeen ja sanoi että ei hyväksy tekoa ja se oli maastohiihdolle kauheaa. Myllylän kesä harjoittelusta tuli televisiosta oiken tunnin ohjelma missä kerrottiin kuinka hän suolla juoksemalla hakee kuntoa ja siinäkin ohjelmassa hän käytti itsestään KARPAASI nimitystä jonka he Isometsän kanssa ovat itselleen antaneet VOI mitä JEESUSTELUA.

• Doping Piikki

Myllyläkin on vain pelkkä mediapelle ja aivan oikein että kärys dopingista, laskeutuupahan sekin jätkä takasi maan pinnalle!!!

• Sodassa tommoset ammuttiin
        Doping Piikki kirjoitti:

Myllyläkin on vain pelkkä mediapelle ja aivan oikein että kärys dopingista, laskeutuupahan sekin jätkä takasi maan pinnalle!!!

Hyvä on toista arvostella, jos matkalla jääkaapille hengästyy...
        Vedä itte koko kesä suota ympäri ja sitten kun tulee ne kisat sairastut ja yrität vetää jotain nestepalutusta, joka ei välttämättä paranna suoritusta ollenkaan...
        Luuletko tosiaan että 10 kilsaa menee tolla vauhdilla ilman harjoittelua pelkällä Hessillä...Norjalainen sanoi viestin jälkeen että ton jäniksen perässä ei pysy ei millään ja
        silloin ei Hessiä suonissa ollut...
        Mika ei ole voinut käytää mitään vahvempia. koska maailman parhaana hiihtäjänä testataan koko ajan...
        No ei Suomen hiihto nouse muuta kun sitten kun joku toinen lähtee koluamann soita...tai Mika jatkaa Miedeon lailla....
        Vitun työttömät 80-luvun Bemarilla ajavat paskat...

• Kyrön kannattaja

Kyrö on tehnyt mahtavan eleen olemalla rehellinen, jokainen ymmärtää että Isometsän jälkeen tälläinen tapaus ei saa paljastua muiden hiihtäjien kohdalla.Se on hyvä, että paljastuminen kuitenkin tuli ilmi, koska tuskin he enää tekevät mitään niin typerää.Heitähän suoraansanottuna KUSETETTIIN hemohes aineen kiinnijäämisen kanssa.Pääpaskoja tässä jutussa ovat Petäjä ja luultavasti Klinga, jotka YRITTÄVÄT päästä pälkähästä Kyrön selän takana. Langettaa nyt kaikki syy kiltin ja tässä asiassa paljastumisen jälkeen olevan rehellisen Kyrön niskaan??Muutenkin tämä on älytöntä syyttelyä Kyröä kohtaam.Syyhän se on hänessäkin, mutta VASTUU on URHEILIJALLA ITSELLÄÄN!!!Miettikää sitä!

• rokrok

Kyllä, nyt tuli fiksua tekstiä! Olen TÄYSIN samaa mieltä *kyrön kannattajan* kanssa. Mua suututtaa niin suunnattomasti se Klinga ja Petäjä. Erityisesti Petäjä. Ollaan sitä nyt niin mahtavaa ja polleeta! v***u. Eikös Petäjää epäilty jostain petoksesta tms? Eikös hän ollu joku Jyväskylän herra joskus, joka erosi virastaan. En tiedä ko. tapauksesta sen erityisemmin, mutta hämärältä hepulta se Pave "Doppinki" Petäjä tuntuu! Ja suurin syy langetetaan Kyrön niskaan. Opettelis Klingakin laskemaan ja myös esiintymään! Tiedotustilaisuus oli tästä hyvä esimerkki.
        Joka tapauksessa, koko hiihtoliiton johto on vaihdettava tulevaisuutta ajatellen.

• pertsa
        rokrok kirjoitti:

Kyllä, nyt tuli fiksua tekstiä! Olen TÄYSIN samaa mieltä *kyrön kannattajan* kanssa. Mua suututtaa niin suunnattomasti se Klinga ja Petäjä. Erityisesti Petäjä. Ollaan sitä nyt niin mahtavaa ja polleeta! v***u. Eikös Petäjää epäilty jostain petoksesta tms? Eikös hän ollu joku Jyväskylän herra joskus, joka erosi virastaan. En tiedä ko. tapauksesta sen erityisemmin, mutta hämärältä hepulta se Pave "Doppinki" Petäjä tuntuu! Ja suurin syy langetetaan Kyrön niskaan. Opettelis Klingakin laskemaan ja myös esiintymään! Tiedotustilaisuus oli tästä hyvä esimerkki.
        Joka tapauksessa, koko hiihtoliiton johto on vaihdettava tulevaisuutta ajatellen.

nun mielestä Kyrö on aivan hermoromahduksen partaalla hän jos kuka on saanut kantaa kaiken lian päälään .miehestä näkee kuinka hän on yrittänyt saada selkoo koko paskaan mutta ylin johto on vain tietämätöntä
        koko asiasta .toivoisin että Kyrö jätettäisiin rauhaan viittaan Kyrön tv
        haastattelussa hänen sanontaan kuulan kalloon ampumisesta että joku tekee sen tai rivien välistä ehkä hän
        mies on tehnyt hyvää duunia mutta amatöörimaisesti ryssät meni souliin oman laivan kanssa jossa oli laborotorio ja koko joukkue oli hommassa mukana . se oli tehty siististi jos tehdään vilppiä niin tehdään se kunnolla eikä hutiloiden

• Euru

Kuka käyttäjä muuten puuttuu joukosta ? Siis Otepäässä olleessa laukussa oli kuusi pussia, ja Myllylä ei ollut mukana, joten ainakin yksi koira on päässyt livahtamaan veräjästä !

• .

olihan myllylä mukana kisoissa mutta ei vaan osallistunut!

• tytteli

Viime kädessä vastuu on aina urheilijalla, joka suostuu dopingia käyttämään. Tuskin Suomen kaltaisessa maassa sentään ketää pakkopaitaan laiteta ja samantien hemohessiä suoneen. Milla Jauhokin voisi alkaa käyttäytyä hieman ammattimaisemmin, jos kerran leikkiin on mukaan ryhtynyt.

• Kyllästynyt koko juttuun

Olen samaa mieltä, kyllä vastuu on sillä joka ottaa vastaan ja sallii kiellettyjen aineiden käytön omalla kohdallaan. Mikä on totuus koko kohussa sitä ei tiedä kukaan muu kuin ao henkilöt. Medialle ja meille voi syöttää vaikka mitä potaskaa tahansa kunhan kohu vain laantuu. Koko totuus tässäkin jutussa jää varmasti paljastumatta. Sääliä näitä ko. urheilijoita ei voi, eivätkä he sitä kaipaa. Oma vikansa kärsiköön nahoissaan.

• hiihtäjä
        Kyllästynyt koko juttuun kirjoitti:

Olen samaa mieltä, kyllä vastuu on sillä joka ottaa vastaan ja sallii kiellettyjen aineiden käytön omalla kohdallaan. Mikä on totuus koko kohussa sitä ei tiedä kukaan muu kuin ao henkilöt. Medialle ja meille voi syöttää vaikka mitä potaskaa tahansa kunhan kohu vain laantuu. Koko totuus tässäkin jutussa jää varmasti paljastumatta. Sääliä näitä ko. urheilijoita ei voi, eivätkä he sitä kaipaa. Oma vikansa kärsiköön nahoissaan.

tietenki vastuu on urheilijalla viimekädessä itellään.. mutta jos minä oisin kokeillu kyseistä ainetta ja mulla ois siitä hyviä kokemuksia ja jos ois vielä kovat kotikisa paineet.. ja sanottas että sitä ei testattas.. kyllä mä sitä ainaki harkittisin! kyrö nyt ottaa kaiken syyn niskoilleen.. tietenki.. mitä muuta nyt ois voinu oottaa ku että yks ottaa syyt niskoilleen.. eniten tässä nyt säälittää ne jotka ei oikeesti käytä mitää.. ja sitähän nyt taas ei tiiä että ketkä.. mutta hiiholta on nyt aikalailla menny tulevaisuus.. ei tuu enää nuoria lupauksia ilman rahaa.. hiihto on kalleimpia lajeja ja siinä tarvitaan rahaa. mutta se on totta, että huipulla kaikki käyttää.. esim yks norjalainen seiso yhen mäen päällä 10sekkaa.. siellä missä ei ollu kameroita.. mistähän seki kertoo.. ne on kaikki käyttäneet sitä uutta ainetta... ja epoa.. ja myös esim isometsä ja nämä.. uskosin.. että ovat käyttäneet epoa.. tästäki nyt on koko aiheesta kyllä monta mielipiettä.. mutta miten esim myllylä ois yhtäkkiä sairauen jälkeen pystyny hiihtään nii hyvin viestissä!? ja harri on käyttäny kauemmi.. ei se muuten ois niin vanhaksi asti jaksanu hiihtää.. ja kuitunen ja jauho yrittää nyt aika epätoivosesti selittää.. kyllähän ne nyt on tienny.. ja suola-sokeri liuos palautumis keinona on myös kielletty.. vaikkei sitä näykkään missään.. mutta ei tästä jutusta tulla ikinä kertomaan totuutta.. ja sitä ei sitte myöskään tiiä että miten on salonen ja viljanmaa.. niitä ku ei testattu ollenkaan.. mutta totuutta ei saaha koskaan tietää..

• muusikko
        hiihtäjä kirjoitti:

tietenki vastuu on urheilijalla viimekädessä itellään.. mutta jos minä oisin kokeillu kyseistä ainetta ja mulla ois siitä hyviä kokemuksia ja jos ois vielä kovat kotikisa paineet.. ja sanottas että sitä ei testattas.. kyllä mä sitä ainaki harkittisin! kyrö nyt ottaa kaiken syyn niskoilleen.. tietenki.. mitä muuta nyt ois voinu oottaa ku että yks ottaa syyt niskoilleen.. eniten tässä nyt säälittää ne jotka ei oikeesti käytä mitää.. ja sitähän nyt taas ei tiiä että ketkä.. mutta hiiholta on nyt aikalailla menny tulevaisuus.. ei tuu enää nuoria lupauksia ilman rahaa.. hiihto on kalleimpia lajeja ja siinä tarvitaan rahaa. mutta se on totta, että huipulla kaikki käyttää.. esim yks norjalainen seiso yhen mäen päällä 10sekkaa.. siellä missä ei ollu kameroita.. mistähän seki kertoo.. ne on kaikki käyttäneet sitä uutta ainetta... ja epoa.. ja myös esim isometsä ja nämä.. uskosin.. että ovat käyttäneet epoa.. tästäki nyt on koko aiheesta kyllä monta mielipiettä.. mutta miten esim myllylä ois yhtäkkiä sairauen jälkeen pystyny hiihtään nii hyvin viestissä!? ja harri on käyttäny kauemmi.. ei se muuten ois niin vanhaksi asti jaksanu hiihtää.. ja kuitunen ja jauho yrittää nyt aika epätoivosesti selittää.. kyllähän ne nyt on tienny.. ja suola-sokeri liuos palautumis keinona on myös kielletty.. vaikkei sitä näykkään missään.. mutta ei tästä jutusta tulla ikinä kertomaan totuutta.. ja sitä ei sitte myöskään tiiä että miten on salonen ja viljanmaa.. niitä ku ei testattu ollenkaan.. mutta totuutta ei saaha koskaan tietää..

Enpä antaisi laittaa suoneeni mitään ylimääräistä, ellei henkeni siitä riippuisi. Minkälaista elämää mahtaa olla sellainen, kun milloin kukakin ilmoittaa, mitä suorituskyvyn parantamiseksi tänään elimistöllesi tehdään. Luulisi, että ainakin naiset olisivat vähän tarkempia, jos vaikka kilpauran ohella perheenperustaminen joskus olisi ajankohtaista. Tarvitaan varmaan aika kovaa henkilökohtaista vakaumusta ylimääräisestä lääkinnästä kieltäytymiseen, jos joku muistuttaa koko ajan siitä, että ilman tätä et pärjää ja kaikki muutkin käyttää. Olisi hienoa, jos kaikki kielletyt aineet todellakin voitaisiin tutkia ja havaita jälkeenpäin, ettei niiden käyttö olisi niin houkuttelevaa.

• girl 14v

Kari-Pekka Kyröä on rääkätty ja revitty ympäri tv- ja radioasemia 24h vuorokaudessa!
      Hän on komea ja rehti, jokainen tekee erehdyksiä!! I love you! t. girl 14v

• ihastunut

ooon samaa mieltä sun 14v girlin kaa, et kyrö on komee ja turhaan rääkätty rehti mies!!
        armahtakaa kyröä?

• Nana

Minua ärsyttää se että miksi pitää aina olla syntipukki?
      Aivan kuin Kyrö sanoi MTV 3:sen 45minuuttia-ohjelmassa kenenkään suoneen ei väkisin pistetty mitään, eikö hiihtäjilläkin ole vastuuta?

Minua pelotti Kyrön rauhallisuus ja määrätietoisuus äsken mainitussa ohjelmassa. En yhtää ihmettelesi jos tämä on päättänyt itsemurhastaan..

• Iida 85

Mun mielestä syy on kaikkien ei AINOASTAAN Kyrön vaan myös Petäjän ja tietysti koko hiihtoliiton johdon ja hiihtäjien.

On aivan turhaa alkaa syytteleen vaan yhtä ihmistä kun kerta kaikki tiedämme että syy on kaikkien!
        Kyrö on ainut rehellinen mun mielestä tästä koko hiihtoliitonjohdosta.

Koita Kyrö jaksaa ja selvitä äläkä ota turhaan kaikkea syytä itsellesi!
        :) koita pärjäillä...

• rakastunut, kai
        Iida 85 kirjoitti:

Mun mielestä syy on kaikkien ei AINOASTAAN Kyrön vaan myös Petäjän ja tietysti koko hiihtoliiton johdon ja hiihtäjien.

On aivan turhaa alkaa syytteleen vaan yhtä ihmistä kun kerta kaikki tiedämme että syy on kaikkien!
        Kyrö on ainut rehellinen mun mielestä tästä koko hiihtoliitonjohdosta.

Koita Kyrö jaksaa ja selvitä äläkä ota turhaan kaikkea syytä itsellesi!
        :) koita pärjäillä...

musta tää juttu ei oo sun syy pelkästään.
        toivotan sulle hyvää jatkoo!
        oot muuten aika komeeee...

• no limits for doping

ja kaikki asiat lienee sovittu hiihtoliitossa hyvin tarkasti. Mitään muuta ei myönnetä, kuin se, josta jäädään kiinni. Tämä koskee kaikkia osallisia. Kun Isometsä jäi kiinni, niin nekin, jotka myöhemmin kärysivät, olivat ihan tietämättömiä, eivt mitenkään voineet uskoa, että tämmöistä voisi tapahtua. Kyllä jäljet johtavat sylttytehtaalle.

• Väärin tehnyt ja "armon saanut

On häpeä olla suomalainen. Ei
      dopingin takia - vaikka väärin ilmanmuuta sekin - vaan yleisen
      lynkkausmielialan takia. Oli todella
      masentavaan katsoa ja kuunnella
      HL:n suoraa tiedotustilaisuutta.
      Toimittajien (ja kait yleensäkin
      suomalaisten) hyeenalauma
      kävi kurkkuun eikä armoa tunnettu.
      Ja sama poppoo irvii kun ei menestystä
      tule (vrt Ramsau ja naisten hiihto).
      Väärät keinot tietysti on väärin - ja
      senhän Kyrö ja kumppanit tunnnustivat.
      Mutta hyeeenalaumalle ei kelpaa
      kuin köysi kaulaan ja tuoli alta.
      Aivan niinkuin se porukka (ja me
      kaikkia muut) oltaisiin jotenkin
      parempia. Päitä kaivattiin. Ja mitähän se auttaisi. Olo on kuin olisi vieraissa
      käyty - vituttaa, tottahan se, mutta
      on niitä hyviäkin hetkiä ollut. Joten,
      tsemmpiä kaikki kärähtäneet - väärin teitte, mutta eipä me taideta olla parempia.

• Räsänen

Puhdas huippu-urheilu kuoli, kun ammattilaisuus sallittiin. Mukaan tuli raha ja sitäkautta menestyksen tavoittelu keinoja kaihtamatta.

Toki on ihme, että näin moni jäi kiinni, mutta sitä että käyttävätkö he aineita vai eivät en ole koskaan epäillyt...

Ei niistä "suojuoksuista" kukaan palaudu yhdessä yössä vitamiineilla ja kaurapuurolla. Harjoituskaudella kaikki menestyvät käyttää.

Tottahan tämä oli noloa, mutta turha meidän on urheilijoita syyttää. Se oli organisaation työtapaturma.

Itseäni harmittaa eniten se, että kilpailevat maat saavat nyt vetää "marttyyrirooliaan" aina seuraaviin kisoihin asti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      190
      6738
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      155
      1943
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1648
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1360
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      52
      1149
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1041
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1002
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe