talleja joensuusta?

hevoshullu...

olen 14 vuotias hevoshullu ja etsin tallia jostain reijolan läheltä...mutta voin käydä ihan joensuussakin se ei ole ongelma.. kysymyksiä ja vastauksia pian??

15

4277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ei nimimerkkiä"

Itse olen ainakin käynyt Jokirannan Ratsastuskoululla ( http://www.nic.fi/~humma/ ) sekä Joensuun Ratsastusopistolla ( www.joensuunratsastusopisto.net/ ). Molemmat tallit ovat SRL:n hyväksymiä ja kokemukseni mukaan ihan hyviä vaihtoehtoja.

Joensuun alueelta löytyy varmasti muutama muukin ratsastustalli. Netistä vaan googlettamaan ja katselemaan. Kannattaa rohkeasti soittaa ja varata (irto)tunti ja näin päästä itse katsomaan ja kokeilemaan mikä talleista tuntuu omimmalta!

Onnea etsintään!

• ha

kuka tietää missä on kopralan tilan netti sivut

• jj

El Caballo Feliz on kiva pikku harrastetalli Sotkumassa, melko lähellä joensuuta (mielestäni) Todella kiva paikka, suosittelen. Osoite : www.elcaballofeliz.com

• "Shettis"
      • mäännn

minusta aika hyvä!opetus ja hepat hyvii,suosittelen!

• Jenu hepofani 9V

On yks talli jonka tiiän. Se on Kopralan tila. (ei kotisivuja kait) Kopralan tilalla yks tunti on 18e. Tunti hevosia on paljon. esim Urho :russponi Kingi: yks poni lehmän kirjava (Venla vuokraa sitä). Vintiö, Turre, Pikku Late. Varsa: Lilli

• Kopralan Tila

Kopralan Tilan nettisivut löytyvät osoitteesta www.koprala.net

Kopralan tilan toiminnasta kiinnostuneet, vastaan mielelläni kysymyksiinne esim. sähköpostitse. Yst.terv. Vilma

• Szsz

Hei onko kopralaa enää ees olemassa?

• Jennyyh _99

Tässä on talleja :

www.kantelesarkka.com

www.elcaballofeliz.com

www.kopralantila.net

www.joensuunratsastusopisto.net

• HEPPATYTTÖ02

Satulantalli on paras!

• pampula on paras<3

satulantalli on alottelijoille, suosittelen jos olet aloittelija:)

• heppatyttö<3

Mä olen käynyt nyt vuoden joensuun ratsastusopistolla :) se on kulhossa....ihania heppoja ja hyvät tunnit

• Heppostelija

Olen käynyt Jokirannantallilla ja olen miettimässä onko Hepokankaantallilla hyvä ratsastaa?
      Täytyisi löytää ja varata tunti..?

• Hyvii

Kantelesärkkä ja Hepokankaan tila!
      Kaks parasta tallia Joensuussa (mun mielipide) Molemmissa kilttejä hevosia ja todella hyvä opetus! Tallit saattavat näyttää ensi silmäyksellä hieman "epä puhtailta" mutta kun tutustuu huomaa oikeasti kuinka hyviä talleja nämä ovat! Satulantalli on hyvä aloittelioille mutta kokemuksella seillä ei kehity ravista eteenpäin!

• Anonyymi

Oon tyttö Joensuusta etsin HALPAA tallia Joensuusta! Mieluiten menisin hevosella mutta yli 130cm käy myös! Tunnin pitäisi olla halpa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      414
      9156
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3760
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2228
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1393
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      114
      1148
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1145
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      80
      1116
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55