talleja joensuusta?

hevoshullu...

olen 14 vuotias hevoshullu ja etsin tallia jostain reijolan läheltä...mutta voin käydä ihan joensuussakin se ei ole ongelma.. kysymyksiä ja vastauksia pian??

15

3864

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ei nimimerkkiä"

      Itse olen ainakin käynyt Jokirannan Ratsastuskoululla ( http://www.nic.fi/~humma/ ) sekä Joensuun Ratsastusopistolla ( www.joensuunratsastusopisto.net/ ). Molemmat tallit ovat SRL:n hyväksymiä ja kokemukseni mukaan ihan hyviä vaihtoehtoja.

      Joensuun alueelta löytyy varmasti muutama muukin ratsastustalli. Netistä vaan googlettamaan ja katselemaan. Kannattaa rohkeasti soittaa ja varata (irto)tunti ja näin päästä itse katsomaan ja kokeilemaan mikä talleista tuntuu omimmalta!

      Onnea etsintään!

      • ha

        kuka tietää missä on kopralan tilan netti sivut


    • jj

      El Caballo Feliz on kiva pikku harrastetalli Sotkumassa, melko lähellä joensuuta (mielestäni) Todella kiva paikka, suosittelen. Osoite : www.elcaballofeliz.com

    • "Shettis"
      • mäännn

        minusta aika hyvä!opetus ja hepat hyvii,suosittelen!


    • Jenu hepofani 9V

      On yks talli jonka tiiän. Se on Kopralan tila. (ei kotisivuja kait) Kopralan tilalla yks tunti on 18e. Tunti hevosia on paljon. esim Urho :russponi Kingi: yks poni lehmän kirjava (Venla vuokraa sitä). Vintiö, Turre, Pikku Late. Varsa: Lilli

    • Kopralan Tila

      Kopralan Tilan nettisivut löytyvät osoitteesta www.koprala.net

      Kopralan tilan toiminnasta kiinnostuneet, vastaan mielelläni kysymyksiinne esim. sähköpostitse. Yst.terv. Vilma

      • Szsz

        Hei onko kopralaa enää ees olemassa?


    • Jennyyh _99

      Tässä on talleja :

      www.kantelesarkka.com

      www.elcaballofeliz.com

      www.kopralantila.net

      www.joensuunratsastusopisto.net

    • HEPPATYTTÖ02

      Satulantalli on paras!

      • pampula on paras<3

        satulantalli on alottelijoille, suosittelen jos olet aloittelija:)


    • heppatyttö<3

      Mä olen käynyt nyt vuoden joensuun ratsastusopistolla :) se on kulhossa....ihania heppoja ja hyvät tunnit

    • Heppostelija

      Olen käynyt Jokirannantallilla ja olen miettimässä onko Hepokankaantallilla hyvä ratsastaa?
      Täytyisi löytää ja varata tunti..?

    • Hyvii

      Kantelesärkkä ja Hepokankaan tila!
      Kaks parasta tallia Joensuussa (mun mielipide) Molemmissa kilttejä hevosia ja todella hyvä opetus! Tallit saattavat näyttää ensi silmäyksellä hieman "epä puhtailta" mutta kun tutustuu huomaa oikeasti kuinka hyviä talleja nämä ovat! Satulantalli on hyvä aloittelioille mutta kokemuksella seillä ei kehity ravista eteenpäin!

    • Anonyymi

      Oon tyttö Joensuusta etsin HALPAA tallia Joensuusta! Mieluiten menisin hevosella mutta yli 130cm käy myös! Tunnin pitäisi olla halpa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      281
      3104
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2674
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1841
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      20
      1833
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      112
      1588
    6. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1514
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1360
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1133
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1103
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1063
    Aihe