Olen muutaman kuukauden omistanut koneen jossa Win7 ja kertaakaan en ole nähnyt näytönsäästäjän menevän päälle, vaikka olen määritellyt kuplakuviot 3 minuuttiin.
Netissä joku saitti sanoi että joskus näytönsäästäjät voivat asentua väärään kansioon, kun niiden pitäisi olla kansiossa System32. Tästä ei näemmä ole kyse, sillä kyllä ne näytönsäästäjät löytyivät sieltä.
Myöskään netistä imuttamani merenpohjassa retkottava kello -näytönsäästäjä ei mene itsestään päälle. Pitääkö ne itse käydä klikkaamassa päälle nykyään VAI?! =(
Näytönsäästäjä ei mene päälle
5
2304
Vastaukset
- bBb
Itsellä oli sama ongelma.
Vika johtui siitä, että käytän langatonta näppäimistöä ja hiirtä (jotka estävät näytönsäästäjän päällekytkeytymisen, ainakin jos käytössä on MIcrosoftin näppäimistö ja hiiri).
Oma ongelmani poistui yksinkertaisesti sillä, että Windows Update -sivustolta latasin/asensin Valinnaiset päivitykset.- Kummaa
Itselläni on langaton Mikkisoftan hiiri, näppis on langallinen ja muuta merkkiä. Mutta häätyypä käväistä tuolla mainitsemassasi paikassa, kiitos!
- bBb
Kummaa kirjoitti:
Itselläni on langaton Mikkisoftan hiiri, näppis on langallinen ja muuta merkkiä. Mutta häätyypä käväistä tuolla mainitsemassasi paikassa, kiitos!
Mikkisoftan langaton hiiri oli syypää siihen ettei näytönsäästäjä mennyt päälle.
Ja jos en ihan väärin muista niin jokin tälläinen
Microsoft driver update for HID Non-User Input Data Filter
pitäisi löytyä/ladata sieltä valinnaisista päivityksistä
- Tänks
Suurkiitos tästä vinkistä!
Meinasi jo lähteä hiuksia päästä, kun syypää onkin Microsoftin langaton hiiri. - Pate
Oli sama ongelma. Poistin näytönsäästäjän ja myös kaikki virransäästöarvot. Käynnistin koneen uudelleen ja palautin kaikki arvot. Nyt toimii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853577
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813240Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683072On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651812
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271769- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658