Vertailin huvin vuoksi nuudelipaketteja vaikka en kovin usein nuudeleita syökkää. Silmiin pisti vaan semmonen juttu, että miten noissa pirkka nuudeleissa on niin paljon vähemmän kaloreita ku muissa nuudeleissa? Muistaakseni pirkan nuudelipussissa oli jotai 120 kcal (ei siis minkään keiton kalorit vaa ihan pelkän nuudeli pussillisen) mut muissa nuudeleissa näkyy olevan ainaki se 200 kcal, reilusti enemmänkin. Mistä johtuu vai katoinko väärin? Vai onko ne vaan sitte kevyempiä, et on käytetty vähemmän rasvaa jne.
Taas nuudeli kysymys
tähhhääh
2
699
Vastaukset
- minä
moikka!
ihmettelin samaa ja kysyin sitä palautteella. sanoivat että se olisi valmista eittoa kohden eli yksi pussi painaa valmiina n.250g eli esim.lihanmakuisessa nuudelissa on n.450 kcal. on kuulemma tulossa muutos pussien tuoteselosteeseen.- pirkka on....
Eihän siinä pussissa sanota että se on keiton ravintosisältö, ei todellakaa. Mitä ne valehtelee, jotenki on koko pirkka semmonen ettei luota koko tuotesarjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205