Ruislastut-erinomainen herkku

herkkusuu...

Ruislastut erinomaisia ja vähäkalorisia herkkuja ja myös terveellisiä. Loistavia dipattuna tai levitteen kanssa ,jos oikein haluaa herkutella :) tuossa nettisivut tuotteesta http://www.kultainendelfiini.fi/

6

1222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 + 3

Varmaan älyttömän hyvää kun sipaisee kunnolla voita päälle tai töppää paistinliemeen.
      Täälä on kuule mainostaminen kielletty jos et tiennyt.

• dnhksahpidhse

Netissä lukee, että naturel lastuissa olisi n.250 kcal / 100g mutta kaupasta ostetuissa paketeissani 165 kcal / 100g. Miksiköhän väärä tieto........... Jopatapauksessa en syö, koska himo tulee koko pakettiin ja se menee kerralla. Eli 500 kcal humpsis vaan.

• xl-nainen:

Parempi dipata vihanneksia. Nuo on kyllä just semmosia ahmimista lisääviä ruokia ja hiilihydraattipommeja nuo ruislastut. toki varmaan ihan terveellisiä, mut itteni tunnen sen verran hyvin, että parempi jättää mussuttamista aiheuttavat ruoat pois.

• Valmista

Tarkistin kotisivun ja reseptin tiedot. Kotisivulla on oikeat arvot. Samoin rasiassa Naturalin kohdalla 1033 kj, mutta tuo kalorimäärä rasiassa on väärin. Oikea kalorimäärä tuosta edellisestä arvosta 247 kcal. Uudet rasiat ovat juuri oikoluvussa ja satuin huomaamaan tämän kirjoituksen juuri sopivasti.

• JaanaLevo

Eivät ole erinomaisia herkkuja! Kaloreita 100 grammassa VAIN n. 100 vähemmän kuin sipseissä, rasvaa sentään 20 grammaa vähemmän, hyviä kuituja sentään reilusti!

Nyt ovat juuri tulleet uudet pakkaukset kauppoihin, pienempi koko (150gr), samalla (kilo)hinta vaan nousi reilusti, joten huijauksen maku tuli suuhun!
      Isosta (200gr) paketista riitti kahdelle hyvin, nyt pikkupaketti vai suututtaa ja jätin sen kauppaan. Tilalle tulee kilpailijoiden tuote tai kaupan oma merkki jatkossa!

Linkosuon ahneus vain tuo kilpailijoille myyntiä, juuri kun ovat itse saaneet oman tuotteen hyvin asiakkeiden suuhun?

• Anonyymi

Olet oikeassa, eivät ole mitään "terveyskamaa" ruissipsitkään. Suolaa ja kaloreita paljon, no rasva ja kuitu tasapainossa.
        JA TAAS Linkosuo meni ja muutti pakkauksiaan, että kun edelliset paketit alkoi tunnistaa, on hyllyissä taas uudet epäselvät pakkaukset? Miksi helvetissä ne pelleilee noiden pakkauksien kanssa?

Niillä oli mm. ruislastuissa hienot violetti ja punainen selvillä tuotekuvilla ja fonteilla, vaan kun tuote oli silloin menekkikamaa. muutettiin pakkaukset ja kukaan ei enää tunnistanut vanhoja tuotteita? Ja nyt meni taas uusiksi, toki itse löytänyt kauppojen omista merkeistä tehdyt samat ja halvemmat lastut perheellemme.
        Joten Linkosuo pitäköön sipsinsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3919
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2648
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1618
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1134
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1110
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe