ERITTÄIN HUONO TYÖPAIKKA : PYYNIKIN TENNISKENTTIEN KIOSKI

JÄRKYTTYNYT

En suosittele kenellekkään Pyynikin tenniskenttien kahvilan ylläpitoa työpaikkana!!
Tästä työstä löytyy niin paljon huonoja puolia että aion luetella niistä tässä:

- ei sunnuntailisää palkassa
- ei iltalisää palkassa
- suuri vastuu annetaan heti ekana päivänä (opettele hinnat ja kassakoneen käyttö 10min)
- Rosendahlin rannassa toimivassa kioskissa ei ilmastointia
- kioskin siisteydestä ei ole huolehdittu hyvin
- työntekijöiden asennetta voisi parantaa
- työhön kutsutaan vain aurinkoisina päivinä
- yksin työskentely -> aurinkoisina päivinä kova kiire
- työntekijöille ei ole pukukaappeja, kunnon ruokataukoja

tässä nyt osa niistä huonoista puolista. Enkä varmasti työskentele tuossa paikassa enään ikinä! Käy ihan sääliksi jotka sinne ensi kesänä menevät!!!

EN SUOSITTELE!

12

5448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työ kunniaan!

      kertoi ilmeisistikin joku löysä teinivätys, jonka pitäisi saada kaikki ilmaiseksi ja heti?

      • Tennis + olut

        Tuosta paikasta saisi todella viihtyisän muutaman olusen ottopaikan tai viinerin ja kahvin nautiskelupaikan ... mutta sellaista siitä ei ole tehty, vessat räjähtäneet ja terassi kulahtanut.

        Ottaisi nyt joku asiakseen pistää tämä paikka kuntoon!


      • c

        Tes:ta alempi palkaus ja puutuvat lisät eivät ainakaan mulle kerro siitä, että työantaja arvostaisi työntekijää. Ensimmäinen vastaajahan voi sitten mennä sinne töihin, jos palkka houkuttelee...


      • Kerro kaikille
        c kirjoitti:

        Tes:ta alempi palkaus ja puutuvat lisät eivät ainakaan mulle kerro siitä, että työantaja arvostaisi työntekijää. Ensimmäinen vastaajahan voi sitten mennä sinne töihin, jos palkka houkuttelee...

        Ensimmäinen vastaaja luullakseni omistaa paikan.


    • olisiko kannattanut VAATIA lisät jälkikäteen työnantajalta??

    • nippelitieto

      Lisäänpä tähän parin vuoden jälkeen. Tosiaan.. sain potkut, koska pyysin kirjallista työsopimusta. Ne nuoret ketkä sinne menevät OTTAKAA selvää oikeuksistanne. Suuri helpotus, että en itse astunut tähän ansaan.

      • ikävä työ

        Itsekin olin kyseisessä paikassa töissä ja uudestaan en ole menossa... Ei ihme, että joka vuosi hakevat uusia työntekijöitä. En ihmeellisempää toimintaa monesti ole nähnyt.


    • ei nim

      Jos sait potkut, koska pyysit työtodistusta,niin miksi et haastanut työnantajaa oikeuteen? Työnantaja olisi myös joutunut maksamaan sunnuntaikorvaukset korkoineen, jos olisit vaatinut ne.

      • nippelitieto

        Tarkoitin TyöSOPIMUSTA. kävin paikkaan tutustumassa ennen suullisesti sovittua työnalkamispäivää, ja pyysin sopimuksen kirjallisena, mutta ei irronnut. Ilmoitin PAMiin ja pistivät merkinnän yrityksen tietoihin. Olisin voinut haastaa oikeuteen jos olisin välttämättä halunnut mennä sinne takaisin, mutta ei kiitos. Jonkin verran itsesuojeluvaistoa kuitenkin..


    • työtön

      Itse olin yhden päivän töissä ja olisin kyllä jatkanut, mutta eivät halunneet kirjoittaa sopimusta. Silti voin kyllä siinä mielessä suositella, että ihan mukava päivä oli ja päivän palkka käteen. Eli jos on äkillinen rahantarve niin sinne vaan!

    • Kastrullen

      Tollaset rahanpesijät pitäis laittaa kuriin, käytetään hyväksi nuoria, ei takuulla maksa veroja, sosiaalimaksuja, eläkemaksuja, Antaa rahan käteen, näistä on koko kevät varoitettu TV mainosissa. Olkaa nuoret tiukkana.

    • Moona K.

      Tahtoisin tuoda omat kokemukseni mukaan keskusteluun, jos tätä viestiketjua joku ensi kesän työnhakija päätyy lukemaan.

      Olin koko viime kesän (touko-elokuun) Pyynikin tenniskentän kahvilassa kesätyöläisenä ja viihdyin hyvin. Paikassa pärjää, kun on oma-aloitteinen, aktiivinen ja joustava. Pitää tykätä asiakaspalvelusta ja sietää kiirettä. Töitä on silloin, kun on asiakkaita. Hyvällä säällä täytyy joskus venyä, sadekelillä töitä ei välttämättä ole lainkaan - tilannehan on sama esimerkiksi jäätelökioskeissa.

      Kaikki käytännön asiat hoituivat osaltani ja huolehdin myös itse oikeuksistani. Minulla oli kirjallinen työsopimus, palkat maksettiin TESin mukaan ajallaan - asianmukaiset lisät mukaan lukien. Töiden päätteeksi sain kirjallisen työtodistuksen sekä lomakorvaukset.

      Homma on vastuullista, mutta myös hyvin vapaata. Toisinsanoen juuri niin kivaa tai epämiellyttävää kuin siitä itselleen tekee. Sanoisin, että paljon on omasta asenteesta ja motivaatiosta kiinni. Työkaverit Pyynikillä olivat ihania ja tekivät kiirepäivistäkin mukavia. Hyvän hengen ja työympäristön luominen on paitsi pomon, myös työntekijöiden vastuulla.

      Tämä nyt siis toisenlaisena näkemyksenä paikasta ja vastapainona kaikelle negatiiviselle kommentoinnille. Jos omaa alaa vastaavia töitä ei ensi kesäksi löydy, harkitsen jatkoa tenniskahvilassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe