Jos ikäraja on nuorille ravintolaan niin pitäisi olla vanhemmillekin.
Olen lopen kyllästynyt ainakin Helsingin ravintoloissa ikä(äntyvä)ilmiöön. Olen 35-vuotias ja käyn mielelläni ravintoloissa, joissa on ikäistäni porukkaa. Jos löydän paikan, jossa käy 25-45v ihmisiä ja siitä ravintolasta tulee (juuri sen takia) suosittu ikäisteni joukossa niin ei mene kuin puolivuotta niin ne 50 v molemmin puolin elävät miehet rantautuvat noihin paikkoihin. Yht'äkkiä sitä huomaa istuvansa jälleen niiden samannäköisten keski-ikäisten äijien seassa, johon ikäiseni hukkuvat. Niillä ei näytä olevan muuta virkaa ravintolassa, kuin tarjoilla naisille drinksuja ja seurata tanssilavan vieressä kun naiset tanssivat.
Jos sinne lavan reunalle tulette tuijottamaan puku päällä riistaa niin antaa vetää toiseen baariin tai sitten itse sulautuu tanssimaan! Te olette silmissäni vain säälitttävän näköisiä, puutteessa eläviä ja nuoruutensa hukuttaneita ällötyksiä!
Eikö Helsingissä ole noille miespuolisille Puumille sellaista ravintolaa, joka tarjoaa niille ikäistään seuraa? Estääkö laki laittamasta ravintoloille yläikärajaa? Missä on Sedu silloin kun sitä tarvitaan? Esim. Belge oli yksi suosikkini, mutta viimeviikolla siitä tuli entinen paikka. Miesten keski-ikä oli valehtelematta 46.
Ravintolat ja ikä
25-45v
2
343
Vastaukset
- Äiti ei suosittele
IKÄRASISTI
- Muumimammoja pakoon
Taidat olla ton ikärajan ylittänyt? Mietippä hetki. Onko sekin ikärasismia, että ravintoloissa on ikärajana vaikka 20v, kuten aika monessa niin on? Ja ihan siks, ettei nuoriso leiriydy sellaisiin mestoihin. Olen alkuperäisen kanssa samaa mieltä, vaikka mies olenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492