LPG-hoito

jenkkis111

Olen harkinnut meneväni LPG-hoitoon, kun minulla on jo monen vuoden ajan pakkautunut rasva ainoastaan jenkkakahvoihin.

180/66 ovat mittani. Minulla on jalat hyvässä kunnossa, samoin kädet, selkä (muilta osin kuin lantiosta), takamus on hyvä jne. ja Lihaksia (ja kiinteyttä) näkyy selkeästi
kuntosaliharjoittelun vuoksi mukavasti joka paikassa, paitsi lantionseudulla, johon on rasvaa kertynyt todella paljon. Rintoja minulla ei lähestulkoon edes ole :/

Rasvaa ei voi urheilulla polttaa paikallisesti, mutta mitä sitten, kun rasvaa ei ole muualla kuin lantiossa?

Vyötärönympärys minulla on 72 ja lantio jenkkakahvojen kohdalta 88 cm.. Tämä on todella iso ero ja vaikka olen pitkä, niin nuo epämuodostumat näkyy
Selkeästi.

Mitä mieltä olette, olisiko LPG:stä minulle apua ja kuinka kauan se kestää, jos otan esim 3x 60 minuutin hoitoa, että tilanne palaa ennalleen?

Olen nyt menossa kokeilemaan hoitoa 8.2, se kerta kestää 30 minuuttia. Voin laittaa teille siitä onko jo siitä apua. Laitan hoitokertojen jälkeen tuloksista
Tietoa.

23

17336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkuperäinen1234

      Olen nyt käynyt 2 kertaa LPG muokkaus hoidossa ja se tuntuu todella mukavalta ja rentouttavalta. Tykkään kovasti itse hoidosta ja sen jälkeen on mukavan kevyt olo. Ainut inhottavuus on tunkea sukkapuku päälle.. se on hankalaa :/

      Tulosta ei 2x30 minuutin hoitokerrat ole minulle vielä tuoneet ollenkaan (pientä mustelmaa lukuunottamatta). Aioin kuitenkin jatkaa vielä 4 kertaa ja toivon todella, että se alkaa näkyä. Kallista tämä ei minulle ole, koska 30 minuuttia maksaa 20 euroa, enkä pidä sitä pahana hintana.

      • ^zip^

        Mä olen käynyt 6x20 min hoidossa ja molemmista reisistä on lähtenyt 2 cm. :-) Lisäksi lihakset ovat rentoutuneet mukavasti. Jatkan sarjahoitoa vielä muutaman kerran ja sitten jatkossa käyn kerran kuukaudessa 40 min.


      • jenkkis1111
        ^zip^ kirjoitti:

        Mä olen käynyt 6x20 min hoidossa ja molemmista reisistä on lähtenyt 2 cm. :-) Lisäksi lihakset ovat rentoutuneet mukavasti. Jatkan sarjahoitoa vielä muutaman kerran ja sitten jatkossa käyn kerran kuukaudessa 40 min.

        2 cm reisistä! hienoa!

        Mä en ole mitannut ollenkaan nyt ja olen 3 x 30 minuuttia ollut jenkkis hoidossa. Näkyvää tulosta ei vielä ole, mutta toiveet silti katossa. Minulla on vielä 2 x 30 minuuttia 1 x 90 minuuttia. Jos näiden jälkeen tulee tulosta, niin jatkan hoidossa 1 - 2 kertaa kuukaudessa.

        5 x 30 minuuttia 1 x 90 minuuttia tulee kerralla maksettuna minulle maksamaan 140 euroa. ei paha ja ihanaa lukea, että se on toiminut noinkin hyvin, 2 cm reisistä on tosi paljon!


    • jenkkis111

      Olen pettynyt :( 4x30 minuuttia LPG:tä vatsan ja selänalueelle takana ja tuloksia ei ole tullut yhtään. Jenkkikset olla möllöttää sivuilla ja alaselkä on edelleen turvoksissa.. Vatsa ei koskaan ole ollut minulla ongelma. Ongelma on lähinnä selkä ja siinä oleva rasva kyljissä olevat pahkurat.

      Harmittaa.. mutta onhan tässä jälkellä nyt 1x30 minuuttia 1x90 minuuttia.

      • ^zip^

        Olethan muistanut juoda paljon tuon hoidon aikana? Mä olen itse koittanut juoda sen 2 litraa päivässä tehostaakseni nesteiden liikkumista. Olen kyllä muutenkin tarkkaillut ruokavaliotani, joka on varmasti edesauttanut noiden reisien kaventumista. :-)

        Oletko muuten kokeillut Zumbaamista? Siinä tuo yläkroppa/lantio saa hyvin liikettä ;-)


      • Jenkkis111
        ^zip^ kirjoitti:

        Olethan muistanut juoda paljon tuon hoidon aikana? Mä olen itse koittanut juoda sen 2 litraa päivässä tehostaakseni nesteiden liikkumista. Olen kyllä muutenkin tarkkaillut ruokavaliotani, joka on varmasti edesauttanut noiden reisien kaventumista. :-)

        Oletko muuten kokeillut Zumbaamista? Siinä tuo yläkroppa/lantio saa hyvin liikettä ;-)

        Olen juonut vettä ja ananasmehua reilusti koko tämän ajan.. enemmän tietenki vettä ja pari lasillista ananasmehua päivässä vihreäteekapseleita lisäksi.

        Zumbaamisesta en tykkää, kun itsellä on 2 vasenta jalkaa ja 2 vasenta puolta.. harvoin löytyy oikea :)

        Pilateksessa olen käynyt nyt säännöllisemmin ja crossarilla puhkinut 30 minuuttia päivässä.

        LPG-hoidon tekijä on myös vähän ihmetellyt, kun ei tuloksia tule ja sanonut, että minulla se neste/sellu painottuu alaselkään.


    • Laihdusta ja elämää

      Olen kokeillut vaikka ja mitä LPG:tä yms yms.
      Pistänyt rahaani menemään jos kuinka...ja tuloksia en juurikaan ole saanut,
      Yritän liikkua ja elää terveellisesti.
      Olen 27 vuotias.

      Vimppana "oljenkortena" reisiini ja jenkkakahvoihini löysin HYPOXI hoidot!!
      Ystäväni oli käynyt ko.kuurin ja saanut uskomattomia tuloksia.

      Hypoxi on luonnollinen metodi, jolla voit kohdennetusti polttaa rasvaa ( peppu, reidet, ja vatsa), sekä hoitaa selluliittiongelmaa ja ihon kimmoisuutta!

      12 x tehokuurin jälkeen ( 3 x viikossa 50min )
      kiloja tippui 4,5 ja keskikroppa-peppu-reidet osiosta olin pienentynyt -24cm.
      Ihossani oli myös sellarijäljet tasoittuneet ja ihoni tuntui uskomattoman pehmeältä.
      Voin todellakin lämpimästi suositella kaikille.
      Hypoxin sivut on www.hypoxi.fi

      :)

    • lolooloool

      Voi jumalauta, vuoden suurin kusetus tuo Hypoxi. Miten joku voi niellä tollasta soopaa. Sukelluspuku päällä hölkätään juoksumatolla a 50€. Menkää ihmiset ulos lenkille, ei maksa mitään ja taatusti yhtä tehokasta(jos haluat/kehtaat voit vetää märkäpuvun päällesi). Rasvaa ei pysty polttamaan paikallisesti, se on fakta. Toisilla rasva ei lähde ongelmakohdista liikunnalla/ruokavaliolla, silloin ainoa vaihtoehto on rasvaimu/laserlipo/wal -ja mitä näitä nyt on. Niillä saa melkein samaan hintaan ainakin pysyvän tuloksen. Älkää hyvät ihmiset antako kaikenmaailman humpuukimaakareiden kusettaa itseänne.

    • jejej

      Yleensä rasva lähtee just sieltä minne sitä helpoiten tuleekin. Geenit määrittelevät ihmisen "päärasvavarastot". Nähin varastoihin se läski siis varastoituu ensimmäisenä ja lähtee viimeisimpänä.
      Jotkut eivät saa vyötärömakkaroita pois, toisia piinaavat jenkkakahvat ja kolmannella on läskiä reisissä.
      Suosittelen rankkaa aerobista treeniä. Itse suosin zumbaa ja hiihtoa.

    • todellakin toimii

      Suosittelen myös HYPOXi hoitoja. Itseltänikin lähti yhteensä melkein -25cm yhteensä vartalosta. Ja se nimenomaan polttaa kohdistetusti onglmakohista.
      Harrasta tavallista hikiliikuntaa vaikka 30minuuttia ja huomaat kuinka ne paikat kehossasi missä on ylimäärästä ovat kylmiä ja veri ei kierrä, ei rasvakaan pala. HYPOXIn jälkeen paikat käyvät kuumana ja veri kiertää!

    • AINO.

      Mäkin olen käynyt Hypoxi kuurin! Laihduin kk-4kg:tä ja senttejäkin lähti roimasti!
      Oli todellakin rahansa väärti!

      lolooloool nimimerkille : Ota faktat selvää, ennekuin alat huudella!
      Normaalilla liikunnallahan ET voi päättää mistä kohtaa kropasta poltat rasvaa!
      Hypoxi on KOHDENNETTUA RASVANPOLTTOA!

      olen 25 vuotias.

      • EMMA.

        Ystäväni lopetti juuri hypoxi rasvanpolttokuurin!
        Hän laihtui melkeen 5kg:tä! En muista senttejä, mutta niitäkin oli lähtenyt
        'hurjastin. Kuuri ei vaatinut mitään poppakonstidieettejä, vaan terveellistä syömistä, terveellisin rajoin!
        Olen niiin kade :D


      • Siiri
        EMMA. kirjoitti:

        Ystäväni lopetti juuri hypoxi rasvanpolttokuurin!
        Hän laihtui melkeen 5kg:tä! En muista senttejä, mutta niitäkin oli lähtenyt
        'hurjastin. Kuuri ei vaatinut mitään poppakonstidieettejä, vaan terveellistä syömistä, terveellisin rajoin!
        Olen niiin kade :D

        Hei, tässä omat kokemukseni Hypoxi-hoidosta. Minulle ei Hypoxista ollut mitään hyötyä, ei minkäänlaista muutosta missään mitoissa. Tästä voi todeta, että nähtävästi erilaiset hoidot vaikuttavat saajiinsa todella yksilöllisesti.


      • PT 4 ever
        Siiri kirjoitti:

        Hei, tässä omat kokemukseni Hypoxi-hoidosta. Minulle ei Hypoxista ollut mitään hyötyä, ei minkäänlaista muutosta missään mitoissa. Tästä voi todeta, että nähtävästi erilaiset hoidot vaikuttavat saajiinsa todella yksilöllisesti.

        Söitkö oikein vai fuskasitko ?

        Olen itse PT ja valitettavasti olen huomannut, että monet asiakkaani väittävät syövänsä terveellisesti ja "oikein", mutta totuus onkin sitten aina toista ! ;)

        Tsemppiä kaikille liikkujille ! Nyt on ihana aika lähteä reippailemaan kevät aurinkoon. :)


    • jenkkis222

      Itellä sama ongelma kuin jenkkis111:llä. Ei sitä vissiin voi tietää kelle se toimii ja kelle ei tämän viestiketjun perusteella. plaah..

    • Jo laihduttanut

      Hei.
      Missä päin Suomen noita Hypoxi hoitoja saa? Onko Kuopiossa?

      • Läskit lähtee

        minäkin laihduttanut

        ja kokeilisin hypoxia heti kun sellainen tulee Kuopioon, toivottavasti pian. Tällä hetkellä laitteet löytyvät etelästä, Hki, Espoo, Tre, Kotka ja Porvoo.


    • Hypo-hypoxi

      Ja nyt tulee Joensuuhunkin kesällä!!! Heti sinne konsultaatioon ja hoitoihin. Ihanaa! Vatsalla oleva pelastusrengas ja reisien löllöt saavat toivottavasti kyytiä! Ruokavaliolla ja treenillä on vaan lähtenyt kaikki yläkropasta ja läskit vaan löystyneet. Siksi odotan Hypoxilta paljon. Kerron sitten tuloksista syssymmällä.

    • MHC1111

      Kävin Hypoxissa ja senttejä lähti yhteensä 19cm ja kiloja 3. Varmaan olis viel lähteny enemmänki jos olis ehtiny noudattaa ohjeita orjallisesti vaikka pääsääntöisesti elää terveellisesti. Kiireinen työ esti jonkin verran ruokavalion noudattamista kun ei vain ehtiny 3h välein syömään. Veden juonti aina yhtä tärkeää tekee sit mitä vain.
      Jos Hypox olis lähempänä kävisin jatkossakin....nyt ei aika anna periks.
      Iho tuli todella pehmeäksi mut selluliittia ei lähteny niin paljon ku odotin mut onhan tätä ikää koht 50v ni ovat sellut vähän jämähtäneet.....ei yhdellä kuurilla lähde.

    • Kaikkea sitä kuulee

      Saa ne rahat kulumaa tuollakin tavalla! Täyttä humpuukia!
      Liikunta on ainoa tapa jolla läskit lähtee!

    • plaahjaplääh

      Jos tehoaa vain oikealla syömisellä, voisi kokeilla josko pelkkä oikea syöminen auttaisi.... Tulee paljon halvemmaksi.

    • mie11

      LPG-hoito on luonnollista rasvasolujen ja ihon solujen aktivointia, jolloin rasvasolun aineenvaihdunta paranee ja ihonsolujen aktiivisuus kasvaa-> kollageeni ja elastiinin tuotanto kiihtyy.
      3 tai 4 hoitoa ei ole vielä mikään ratkaisu...vaan sarjan määrä on usein 10-20x, 2-3x/vko. ylläpito on 1x/kk.
      Hoitojakso on noin kahden kuukauden jakso. Tätä voisi verrata esimerkiksi kunnon kohottamiseen. Riittävän usein toistuva ja riittävän intensiivinen liikunta kahden kuukauden jaksolla parantaa fyysistä kuntoasi....ei 2-4 lenkillä kovin paljon muutoksia fyysiseen kuntoon ole odotettavissa.

      www.lpgsystems.fi sivuilla infoa suomeksi
      www.lpgsystems.com valmistajan sivut

    • gunel

      Hei, kyllä hypoxilla lähtee ja kun muistaa muutenkin liikkua niin tulee tulosta. Itseltäni lähti viimeisen kuurin aikana 25,4 centtiä ja neljä kiloa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe