Hei. Minulla on tällä hetkellä reilun vuoden ollut yalen joku 5 jalkainen pöytä jonka pöytälevy on vääntynyt niin että pallot eivät reunoilla kulje suoraan vaan kaartavat voimakkaasti keskelle. Pöytä painaa vain 27kg joten olen mennyt ostamaan ihan suden pöydän, mutta en silloin tiennyt pöydistä mitään.
Etsin nyt uutta 6 jalkaista pöytää osamaksulla ja mielessä on ollut hobby hallin proway pöytä (15mm lastulevyä) ja aconin 18mm mdf levyä olevat pöydät ja lisäksi aconin 19mm kivilaatta pöytä.
Ensinnäkin kysyisin, että onko lastulevyllä ja mdf levyllä eroa? Toiseksi, te joilla kokemusta on niin kestääkö esim. tuollainen 18mm mdf levy kuinka kauan suorana tai vähintään siedettävän suorana? Nykyisen pöytäni levy on ties mitä 10 millistä lastulevyä...
Pro pelaajat kommentoisivat tähän että kivipöytä tietenkin mutta sen osittaisena esteenä on hinta enkä etsi nyt mitään pro pöytää vaan sellaista jolla on mukava lätkiä kun aloitellaan ennen baari-iltaa..
Uutta pöytää hankkimassa
4
1437
Vastaukset
- bilistelijä
Itseasiassa tän hetkinen pöytä on jotain 9mm levyä kun mittasin :'( eli ymmärrettävää että menee vuodessa ihan kieroon mutta miten tosiaan mahtais kestää esim toi hobby hallin 15mm lastulevy proway pöytä, kuinka paljon paremmin kun tää nykyinen?
- Keppi
Hyvin on ainakin minulla kestänyt HB:n pöytä. Ihan hintansa arvoinen, jos ei ole ammattilainen.
- biljardikko
Oon itekki ostamassa hobby hallin pöytää ja näyttäs kyll hyvältä mut mikä kannattas oikeesti ostaa
- bilisff
Vanha ketju, mutta kysytään uudelleen tuosta hobbyhallin bilispöydästä.
Eli tästä kyse https://www.hobbyhall.fi/urheilu-ja-vapaa-aika/musiikki-ja-pelit/pelit/proway-kipattava-biljardipoyta-183-x-99-cm
Onko kokemuksia? Aika ohkanen on vaneri, mutta pelailisiko tuolla omaksi huvikseen kotosalla?
Hinta ja koko rajoittaa noiden parempien pöytien ostamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523466Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512432- 1171231
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721