Uutta pöytää hankkimassa

Bilistelijä

Hei. Minulla on tällä hetkellä reilun vuoden ollut yalen joku 5 jalkainen pöytä jonka pöytälevy on vääntynyt niin että pallot eivät reunoilla kulje suoraan vaan kaartavat voimakkaasti keskelle. Pöytä painaa vain 27kg joten olen mennyt ostamaan ihan suden pöydän, mutta en silloin tiennyt pöydistä mitään.

Etsin nyt uutta 6 jalkaista pöytää osamaksulla ja mielessä on ollut hobby hallin proway pöytä (15mm lastulevyä) ja aconin 18mm mdf levyä olevat pöydät ja lisäksi aconin 19mm kivilaatta pöytä.

Ensinnäkin kysyisin, että onko lastulevyllä ja mdf levyllä eroa? Toiseksi, te joilla kokemusta on niin kestääkö esim. tuollainen 18mm mdf levy kuinka kauan suorana tai vähintään siedettävän suorana? Nykyisen pöytäni levy on ties mitä 10 millistä lastulevyä...

Pro pelaajat kommentoisivat tähän että kivipöytä tietenkin mutta sen osittaisena esteenä on hinta enkä etsi nyt mitään pro pöytää vaan sellaista jolla on mukava lätkiä kun aloitellaan ennen baari-iltaa..

4

1478

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bilistelijä

Itseasiassa tän hetkinen pöytä on jotain 9mm levyä kun mittasin :'( eli ymmärrettävää että menee vuodessa ihan kieroon mutta miten tosiaan mahtais kestää esim toi hobby hallin 15mm lastulevy proway pöytä, kuinka paljon paremmin kun tää nykyinen?

• Keppi

Hyvin on ainakin minulla kestänyt HB:n pöytä. Ihan hintansa arvoinen, jos ei ole ammattilainen.

• biljardikko

Oon itekki ostamassa hobby hallin pöytää ja näyttäs kyll hyvältä mut mikä kannattas oikeesti ostaa

• bilisff

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe