liikkeellä Kemissä
TV-lupatarkastajat
13
619
Vastaukset
- lokikirja
Toivottavasti kaikki luvattomat jää kiinni.
- meikä poika
syväkangas alueella .
- 52"
mitä sitte vaikka jääkin kiini?joka kerta aukasen oven tarkastajalle ja teemme uuden tv sopimuksen joka sitte perutaan parin kuukauden päästä kun en maksa
- 12
52" kirjoitti:
mitä sitte vaikka jääkin kiini?joka kerta aukasen oven tarkastajalle ja teemme uuden tv sopimuksen joka sitte perutaan parin kuukauden päästä kun en maksa
oven takana käydään. Eli, jos sulla on lupa ok, ei sun ovea kolkutella...
- MCRaakaPee
12 kirjoitti:
oven takana käydään. Eli, jos sulla on lupa ok, ei sun ovea kolkutella...
No shit Sherlok!!!
- WSSOP
MCRaakaPee kirjoitti:
No shit Sherlok!!!
neuvo teille. Ei tarvitse päästää sisälle, eikä äijä riepu voi mitään. Soittavat jonkun ajan kuluttua ja kyselevät onko töllöä, mutta ei tarvi sanoa mitään. Tarkastajat ei saa virka apua, joten jos et päästä sisälle niin eivät voi mitään.
Tämän asian puhun kokemuksesta ja tiedän varmaksi. - toosi vihanenn
WSSOP kirjoitti:
neuvo teille. Ei tarvitse päästää sisälle, eikä äijä riepu voi mitään. Soittavat jonkun ajan kuluttua ja kyselevät onko töllöä, mutta ei tarvi sanoa mitään. Tarkastajat ei saa virka apua, joten jos et päästä sisälle niin eivät voi mitään.
Tämän asian puhun kokemuksesta ja tiedän varmaksi.kuulin että käyvät myös myöhäsellä illallakin...?
voi himputti! ovisilmä se täytyy heti laittaa... - otan aina suihin
toosi vihanenn kirjoitti:
kuulin että käyvät myös myöhäsellä illallakin...?
voi himputti! ovisilmä se täytyy heti laittaa...kunnon panolla voi saada 1-2 vuoden luvan ilmaiseksi :)
- lskdflkdjieöi
otan aina suihin kirjoitti:
kunnon panolla voi saada 1-2 vuoden luvan ilmaiseksi :)
itellä on kokemusta että kun antaa ilman yninöitä panna rasselireikään, niin saa vuoden luvan ilmaiseksi ja SONYN 42" plasmatelkkarin. Telkun kotiinkannosta joutuu luonnollisesti raottaan rasselireikää virlä kertaalleen....
- qsxzazz22z
lskdflkdjieöi kirjoitti:
itellä on kokemusta että kun antaa ilman yninöitä panna rasselireikään, niin saa vuoden luvan ilmaiseksi ja SONYN 42" plasmatelkkarin. Telkun kotiinkannosta joutuu luonnollisesti raottaan rasselireikää virlä kertaalleen....
vi vi vi vi vi virlä!
- myydään plasmatelkku
qsxzazz22z kirjoitti:
vi vi vi vi vi virlä!
vielä liikaa, ethän poloinen poliisi-tarkastaja tiedä missä ees asun, joten anna vaan tulla kouran silmään näin alkuviikon kunniaksi.
- TV-Luvantarkastaja
Katson aina ilta hämärällä ikkunasta ennen kuin rämpytän ovikelloa, saatan joskus tirkistellä kauankin teidän ikkunastanne jos televisiota ei meinaa heti löytyä, varsinkin makuuhuoneen ikkunoiden ääressä menee usein aikaa. Olen hankkinut korkeat tikkaat joilla pääsen tirkisteleen myös kerrostalojen ikkunoihin. Ikkunat kylläkin tuppaa jäämään aika sotkuisiksi, mutta mitäpä me emme uhraisi hyvän asian vuoksi. Pyytäisinkin teitä avaamaan verhonne jo valmiiksi ikkunoiden edestä, heti kun saatte tv-lupa tarkastus ilmoituksen postitse.
Jos teitä kuitenkin jäi häiritsemään ne ikkunoihinne jääneet nenän jäljet ja muut tahrat, niin voitte lähettää ikkunoidenne siivouksesta aiheutuneen laskun yleisradioon.- tosikko..,
no mutta, sehän tässä hauskaa onkin ku vähän tän tyylisiä juttuja kuulee tarkastajista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402