TV-lupatarkastajat

teeveetön

liikkeellä Kemissä

13

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokikirja

      Toivottavasti kaikki luvattomat jää kiinni.

    • meikä poika

      syväkangas alueella .

      • 52"

        mitä sitte vaikka jääkin kiini?joka kerta aukasen oven tarkastajalle ja teemme uuden tv sopimuksen joka sitte perutaan parin kuukauden päästä kun en maksa


      • 12
        52" kirjoitti:

        mitä sitte vaikka jääkin kiini?joka kerta aukasen oven tarkastajalle ja teemme uuden tv sopimuksen joka sitte perutaan parin kuukauden päästä kun en maksa

        oven takana käydään. Eli, jos sulla on lupa ok, ei sun ovea kolkutella...


      • MCRaakaPee
        12 kirjoitti:

        oven takana käydään. Eli, jos sulla on lupa ok, ei sun ovea kolkutella...

        No shit Sherlok!!!


      • WSSOP
        MCRaakaPee kirjoitti:

        No shit Sherlok!!!

        neuvo teille. Ei tarvitse päästää sisälle, eikä äijä riepu voi mitään. Soittavat jonkun ajan kuluttua ja kyselevät onko töllöä, mutta ei tarvi sanoa mitään. Tarkastajat ei saa virka apua, joten jos et päästä sisälle niin eivät voi mitään.
        Tämän asian puhun kokemuksesta ja tiedän varmaksi.


      • toosi vihanenn
        WSSOP kirjoitti:

        neuvo teille. Ei tarvitse päästää sisälle, eikä äijä riepu voi mitään. Soittavat jonkun ajan kuluttua ja kyselevät onko töllöä, mutta ei tarvi sanoa mitään. Tarkastajat ei saa virka apua, joten jos et päästä sisälle niin eivät voi mitään.
        Tämän asian puhun kokemuksesta ja tiedän varmaksi.

        kuulin että käyvät myös myöhäsellä illallakin...?
        voi himputti! ovisilmä se täytyy heti laittaa...


      • otan aina suihin
        toosi vihanenn kirjoitti:

        kuulin että käyvät myös myöhäsellä illallakin...?
        voi himputti! ovisilmä se täytyy heti laittaa...

        kunnon panolla voi saada 1-2 vuoden luvan ilmaiseksi :)


      • lskdflkdjieöi
        otan aina suihin kirjoitti:

        kunnon panolla voi saada 1-2 vuoden luvan ilmaiseksi :)

        itellä on kokemusta että kun antaa ilman yninöitä panna rasselireikään, niin saa vuoden luvan ilmaiseksi ja SONYN 42" plasmatelkkarin. Telkun kotiinkannosta joutuu luonnollisesti raottaan rasselireikää virlä kertaalleen....


      • qsxzazz22z
        lskdflkdjieöi kirjoitti:

        itellä on kokemusta että kun antaa ilman yninöitä panna rasselireikään, niin saa vuoden luvan ilmaiseksi ja SONYN 42" plasmatelkkarin. Telkun kotiinkannosta joutuu luonnollisesti raottaan rasselireikää virlä kertaalleen....

        vi vi vi vi vi virlä!


      • myydään plasmatelkku
        qsxzazz22z kirjoitti:

        vi vi vi vi vi virlä!

        vielä liikaa, ethän poloinen poliisi-tarkastaja tiedä missä ees asun, joten anna vaan tulla kouran silmään näin alkuviikon kunniaksi.


    • TV-Luvantarkastaja

      Katson aina ilta hämärällä ikkunasta ennen kuin rämpytän ovikelloa, saatan joskus tirkistellä kauankin teidän ikkunastanne jos televisiota ei meinaa heti löytyä, varsinkin makuuhuoneen ikkunoiden ääressä menee usein aikaa. Olen hankkinut korkeat tikkaat joilla pääsen tirkisteleen myös kerrostalojen ikkunoihin. Ikkunat kylläkin tuppaa jäämään aika sotkuisiksi, mutta mitäpä me emme uhraisi hyvän asian vuoksi. Pyytäisinkin teitä avaamaan verhonne jo valmiiksi ikkunoiden edestä, heti kun saatte tv-lupa tarkastus ilmoituksen postitse.
      Jos teitä kuitenkin jäi häiritsemään ne ikkunoihinne jääneet nenän jäljet ja muut tahrat, niin voitte lähettää ikkunoidenne siivouksesta aiheutuneen laskun yleisradioon.

      • tosikko..,

        no mutta, sehän tässä hauskaa onkin ku vähän tän tyylisiä juttuja kuulee tarkastajista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe