Tietääkö kukaan löytyyky Helsingistä yhtään running sushi ravintolaa? Eli buffet-tyyppinen ravintola jossa sushit ja muut japanilaiset ruuat kiertävät "liukuhihnalla" ympäri ravintolaa pöytien ympärillä.
Vastaukset 4
- sellaista kaipaava
ilmeisesti oli eatzissä joku vastaavan tyyppinen kokeilu, ei tullut itse käytyä kun kuuli niin paljon huonoa sushista jota sieltä sai...
- branca äf
eatzissä oli vuosia sitten. onneksi ennätin kokeilla.
vaan eipä olleet sushit hääppöisiä. ja sushien mukana pyöri myös minttuviina ja campari -minipulloja. "asiakkaamme haluavat tällaisia"
- Anonyymi
Mä olin tälläisessa asuttuani Itävallassa, ihan kauheen hyvä idea ja sushit ym mitä tarjolla maukasta.. olisi ihana juttu jos Suomeen näitä avattaisi lisää, tulis kyl käytyy usein!
- Anonyymi
Eastonissa oli aikoinaan, mutta enää ei ole enää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411927Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021086
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13538Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537- 78511