Ratsastushousut isolle ihmiselle

isokokoinen

Hei
mistä ihmeestä löytäisin tarpeeksi isot ratsastushousut. Toivottavasti näitä kiloja karisee, mutta olisi kiva jos jo nyt olisi kunnon housut, joten vinkkiä kehiin, kiitos!

14

5571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Friisirakas

Mikä koko pitäisi olla? :> Itsekin olen isokokoisemman puoleinen...

• isokokoinen

Nyt on 46 ja ovat kyllä tiukat varsinkin näin talvella, eli näin talvella jopa 50 olis varmaan paras (jotta mahtuu paremmin alle vaatetta) saisi olla. Tuntuu että vaan kaikki loppuu tuohon 46 numeroon :-(

• Satulajakaviot
        isokokoinen kirjoitti:

Nyt on 46 ja ovat kyllä tiukat varsinkin näin talvella, eli näin talvella jopa 50 olis varmaan paras (jotta mahtuu paremmin alle vaatetta) saisi olla. Tuntuu että vaan kaikki loppuu tuohon 46 numeroon :-(

mistään ei löydy sopivia (46) mutta ratsastushousuissa on niin eri mitoitus kuin normaaleissa pöksyissä että tuo koko ei ole varsinkaan lantion kohdalta sopiva, eräs myyjä yritti ehdottaa miesten malleja...ei tuu kesää.
        Harmittaa kun vaikka onkin isokokoinen niin ratsastus on mulle se oikea laji, mutta onneks verkkareissakin voi harrastaa.

• caspary

Kyllä 48 housuja löytyy ainakin Prohorsen joistain malleista, itse tilasin just uudet itelleni. Toistaseks ollut käytössä Fuller Fillies-merkkiset housut jotka alkaa nyt olemaan löysän puoleiset, niitä maahantoi ainakin Tampereella oleva ratsutarvikeliike, mutta on sittemmin lopettanut. En tiedä saisko netin kautta jostain tilattua, Ruotsissa taitaa olla lähin maahantuoja?

• 123**
    • IINOINPJ

http://www.ma-nu.fi/

Tekee ratsastushousuja mittatilaustyönä.

• toivottavasti olet jo löytänyt,minullekin on kertyny kiloja ja sain hyvät housut Idän ratsusta ja sit täytyi uusia vielä saappaat,ne löytyi sitten Hööksistä.On totta,että isokokoisille on liian vähän tarjolla varusteita

• koko50

Itsekin etsin. Idän ratsuhan on lakannut kaupanteon, joten housuja vailla. Vinkkejä!

• fullfill1

Onko kukaan kokeillu tilata Fuller Fillies -sivustolta? Miten maksaminen paypalilla onnistu?

• Rosoner

Olen kanssa melko isokokonen ratsastaja. Katoin viimeks kaikki Hööksin housut läpi, eikä yhtetkään tuntunu sopivat. No, suuntasin joskus viimevuonna Agrimarkettiin, ja sieltä löyty helposti mulle vielä tänäpäivänäkin sopivat housut.
      Käyppäs Agrimarketissa kattomassa. :)

• tyytyväinen asiakas

Nitima tekee ratsastushousuja myös mittatilauksena eli varmasti sopivat housut.
        Terveisin : palveluun erittäin tyytyväinen asiakas

• syksyn.sateeseen

Miksi pitää ratsastushosujen alle tunkea aluskerrastoa toisensa päälle? Eikö olisi helpompi hankkia hyvät talvi-/topparatsarit?

Itse olen isoimmillani ollut 103kg, pituutta 174cm, vy tuolloin 115cm, ja kesäaikana oli TuffRiderin joustavat polvipaikkaiset 46-koon housut parhaat ja talvella tuollaiset ihan tavan merkittömän kokopaikkaiset talviratsikset, kokoa XL, eli vastaa jotain 44-46. Saattaisin olla jopa valmis luopumaan niistä parin kympin hintaan nyt kun olen kutistunut vähän enkä käy kovin säännöllisesti talleilemassa.
      Jos tämä harrastaminen säännöllistyy, on hankittava sopivamman kaliiperin talvihousutkin.

Kesäkoko on nyt 42 ja no talviratsarit on vähän isot, kyllä ne hepan selässä ollessa päällä pysyy vaan kävellessä on vähän ikävän väljät, henkselit olis hankittava. ;)

• Isokas

Parahimmat ratsastajat. Löysin uuden verkkokaupan plus-kokoisille ratsastajille. Mainio yksilöllinen palvelu ja hinnatkaan ei täällä ole tähtitieteellisiä. www.bootyriders.com

• hevosellesi

Ratsastushousuja kokoon 52 asti hevosellesi.fi , esim mallit MH All Ride , MH Equestria Leaves... jne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      205
      6468
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      96
      2161
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1432
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      387
      1256
    Aihe