Söin sen kolmannen kerran elämässäni. Ja viimeisen.
Täyttä sontaa.
Ja rosso oli Malmilla. PohjoisHesassa.
ROSSON "PITSA"
3
1096
Vastaukset
- yksikaksikolme
uskonut että se on pahaa?
- pizza_
Puolivalmistepohja, Muttin valmistomaattikastike, rasvaista juustoa ja jotain täytteitä. Ei sillä kuuhun mennä, mutta samaa scheissea ja vielä huonompaa tarjoaa 99,9 prosenttia suomalaisia pitserioista. Kunnon pizzaa et oikeastaan saa missään Suomessa. Joo onhan noita italialaisia ravintoloita mutta yleensä hinta on aivan järkyttävä ja tuote on vähän sinnepäin, kun suomalaiset eivät osaa vaatia.
- Nimimerkkki
pizza_ kirjoitti:
Puolivalmistepohja, Muttin valmistomaattikastike, rasvaista juustoa ja jotain täytteitä. Ei sillä kuuhun mennä, mutta samaa scheissea ja vielä huonompaa tarjoaa 99,9 prosenttia suomalaisia pitserioista. Kunnon pizzaa et oikeastaan saa missään Suomessa. Joo onhan noita italialaisia ravintoloita mutta yleensä hinta on aivan järkyttävä ja tuote on vähän sinnepäin, kun suomalaiset eivät osaa vaatia.
Itse asiassa täällä päin paras pizza eräässä ymmärtääkseni turkkilaisten omistamassa paikassa. ja sanoisin ketjujen ulkopuoliset parhaita yleisesti ottaen aika varma olen. ps.syömäni rosso ei ole heikoin esitys mutta sanoisin melkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864