Mikä näistä on paras vartalotyyppi miehelle?

vena88

67

4996

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihastakin vähän

      swimmer ja builtfatin yhdistelmä.

      • kes110

        eli varmaan tuo ripped/athletic?


      • kjhkjhkhjk

        Oloiko tyypillinen naisen vastaus? Oliko?


    • GIRLLLLLL92

      IIIIHANANA NAMUUUU

    • ujgug

      Skinnyfat tai jotain swimmerin ja skinnyfatin välistä ois mun ihanne, toki monen muunlaisetkin käy, kunhan ei liian lihavia tai lihaksikkaita ole. Chubby fat alkaa olemaan siinä rajoilla, onko liian lihava ja ripped/athletic on jo ehdottomasti liian lihaksikas.
      Pidän pitkistä ja hoikista miehistä, ja erityisesti, jos näillä on vielä pitkät hiukset:)
      (ja olen itse laiha, piiitkätukkanen ja suht pitkä parikymppinen nainen)

    • tuhr

      built

    • n19...

      paras,sitten athletic.

      • XYZA

        Swimmer on paras, toiseksi paras se mikä on sen vieressä oikealla (mut se on mun makuun ehkä vähän liian treenattu)


    • n_31_

      Minun makuun on mies, jolla on lihaksia jonkin verran, mutta ei niin näkyvästi kuin rippedillä. Siis jotain rippedin ja chubbyfatin väliltä.

    • lkjhgoiuytrtyuio

      Swimmer ja Ripped !!

    • heidina

      strongfat eli karhumuoto on mun lemppari. ainakin tossa kuvassa on tosi söpö ja kuuma ;)

    • Windy star

      Jonkunlainen yhdistelmä ripped- ja built- vartaloita, kallistuen ehkä enemmän tonne built-vartalon puoleen. Ripped on vähän turhan rasvaton mun makuuni, tosin onhan tuo built myös aika tiukassa kunnossa.

    • neity20v

      Toi 2kuva oli melkein just sellanen mun unelmamiehen kroppa, ja 3kuvakin todella hyvä,ja se aivan viiminenkin kuva oli hyvä ja miehekäs ;).

    • Joopa joo

      Ei normaalivartaloita sitten ollenkaan taas.

      Vähän kuin naisilla olisi vain joko malleja tai xl-malleja valittavana.

      • aeeeaeae

        chubbyfat ja skinnyfat on normaalivartalot


    • builtfat

      Tuo ripped taitaa olla lihaksikkainta mihin normaalimies kovasti treenaamalla ja diettaamalla paasee. Tuota isommat lihakset alkavat sitten vaatia jo hormoonien kayttoa.

      • jyu

        Hahahaha oivoi

        Tietyllä ruokavaliolla ja tietynlaisella treenauksella voi rippedin saada helposti jo vuodessakin... Et vain osaa.

        T: 19v Painonnostaja


    • mä-ä-ä-ää

      Ehkä jotain swimmerin ja skinnyfatin välimaastoa olisi se minun ihanteeni, lähempänä kuitenkin skinnyfatia. Kaikki riippuu kuitenkin niin ihmisestä, minusta nimittäin noista kuvista chubbyfat näytti paljon kivemmalta kuin builtfat, vaikka olikin olevinaan pulskempi ja vaikka minulla nyt ei mitään erityisiä intohimoja pulskia kohtaan olekaan.

      Skinny oli selvästikin anorektikko, ja obesefat taas sairaalloisen lihava. Ja loput taas olivat iljettäviä lihaskimppuja, jotkä eivät olleet ollenkaan ihmisen muotoisia.

    • uikkjll

      Tää on kyllä joku ihan ääripäistä reväisty taulukko. Skinny on keksitysleirivangin näköinen anorektikko, eikä sellainen laiheliini, jota näkee arkielämässä. Sitten tuosta puuttuu kokonaan treenaamaton hoikka. Fat-adjektiivin ymppääminen skinnyfatin ja built/fatin yhteyteen on hullua: ei noita voi läskeiksi kuvata. Chubbyfatkin on lähempänä normaalia/vantteraa kuin läskiä, ei tursua. Kuka lie kuvan koostanut on muutenkin tuijottanut ylikorostuneesti vain yläkropan bodausastetta, esim. pyöräilijöistä ja juoksijoista löytyy tyyppejä, joilla lihaksisto on vahvimmillaan jaloissa, eikä yläkroppaa ole tuolla lailla pumpattu kuin noissa "non-fat" esimerkeissä.

      Parempi lista:
      http://www.aamulehti.fi/vastaa/vartalo/

      • N19v

        Tuosta valikoimasta menee kaikki paitsi 4 ja 7.


      • afafgdfhdhdfh

        Itse olen tällä hetkellä 1. ja 5. välillä, lähempänä painijaa. Vähän vähemmän massaa on tällä hetkellä. Tavoitte kroppa on vähän 1. tyylinen, tosin oma kroppani on enemmän v-muotoinen, koska olkapäät on aika kehittyneet. Toivottavasti kyseiset menestyvät äänestyksessä, kun ei tällä naamalla ainakaan naisia kaadeta...


      • jyu

        On kyllä harvinaisen älyvajaa valikko kun kaikilta kysytään paljon menee penkistä.


    • N19v

      Mulla menee swimmer, ripped, skinnyfat, builtfat ja chubbyfat :)
      Parasta en osaa valita..

    • ffffff

      En oo nainen, mutta lähimpänä omaa makuani on builtfat.

    • tyttö_87

      Ärsyttää vähän myöntää, mutta kyllä noista mut sais todennäköisimmin makkariinsa tuo ripped/athletic.

      • ??

        En tajua, mistä se ärsyyntyminen tulee.


      • tyttö_87
        ?? kirjoitti:

        En tajua, mistä se ärsyyntyminen tulee.

        Olisi kivaa olla niin syvällinen ja hieno ihminen, että kropalla ei olisi mun makkarikäyttäytymiseen noin suurta vaikutusta.


    • Tekiskö joku muu

      Tekisin vastaavan koosteen naisten vartalotyypeistä "fat"-luokituksineen, jos osaisin tietsikalla räpeltämistä vähän paremmin ja viitsisin. Arvaan millainen sota siitä vaan syntyisi...

      • YEahrightt

        Siitä vaan.


    • nainen235326

      No onpa aika ääripäitä. Ei mikään noista. Yhdistelmiä on vaikea kuvitella.

      Ihannevartalo olisi harteikas, ei kalja/läskimahaa (eli vatsa saisi olla suht. litteä)mutta ei myöskään mitään typeriä hormoonilihaksia! Sikspäkkejä sunmuita inhoan. Mutta läskiäkään ei mielellään ainakaan kauheesti. Eli sellanen aika perusvartalo joista mikään noista ei ollut. Kunhan on hartiat

      • ??

        Eikö noista suurimmalla osalla sitten ollut hartioita?


      • sdfgdfghdfh
        ?? kirjoitti:

        Eikö noista suurimmalla osalla sitten ollut hartioita?

        ja miten voi olla leveät hartiota, jos olkapäistä ei löydy "hormonilihaksia"?!?!


    • pätkä89__

      Itse olen ehkä tuon rippedin ja builtfatin välistä, vähän on päässyt lipsumaan reenin kanssa :D
      ripped olisi kuitenkin se ihanteeni mihin itseäni pyrin ;P

      • 18 vee tytsy

        builtfat ja chubbyfat. Myös tuo strongfat voisi mennä ;)


    • naispuolinenn

      Kuvat on kyllä vähän ääripäistä. Hyvä vartalo on kun on hartiat, käsivarret, ei liian läski eikä laiha ja maha on normaaleissa mitoissa. Eli sopusuhtainen.

    • maijaleenaminttu

      Ehdottomasti noista parhaimman näköinen on ripped/athelic mutta en minä silti haluaisi sellaisen kansa elää. Mutta menee uimarannalla silmänruokana.

    • iuythjkl

      1. ripped/athletic
      2. buildfat
      3. swimmer

    • Swimmer->RippedAth

      Hei c'mon "skinnyfat" on universaali termi kuvaamaan meitä synnynnäisesti hoikkia poikia jotka ei trenaa!

      Itse olin sellainen myös nuorempana, ei kiva näky peilistä vaikkei se mimmejä haitannut. Eli tarkoittaa että raajat on tikut, niin kuin kaikki muukin, mutta sitten tuollainen pieni fläsä kertyy vyötärölle. Hemmetin vaikee tosta alkaa kehittämään tiedän kokemuksesta, mutta onnistuu kyllä.

      Se on kuitenkin terminä sellainen jota meikäläiset käyttää itsestään silloin kun haluaa alkaa tekemään muutoksen. Ei niinkään muiden käyttämä lihavuushaukkuma, muillehan me ollaan vain tosi hoikkia.

      Swimmeri itseasiassa on hyvin sukulaisvaratalo, se on vaan kovasti, ja selvästi jatkuvasti treenattu, mutta lihaskasvua ei ole juuri tullut (johtuen siis synnynnäisestä hoikkuudesta ja kalori/kulutus suhteesta)

      Mut älkää pojat sotkeko tyttöjen kommentteja, nimittäin tää on todella antoisaa :=)

      Ja hauskaa on tietysti se vanha totuus, että poikien ja tyttöjen ihanne käsitykset miehen vartalosta on niin erilaiset!

      Toi Built on saanut jopa yllättävän vähän huomiota, vaikka mun silmään se olis kovin! Rispect!

      Ja kaikki Fat-jutut on just ärsyttäviä, yleensä ovat olevinaan jotain, vaikka niiden "isot lihakset" johtuu vaan siitä että rasvaa menee niitten pienten lihaksen alle, vähän kuin isoilla tytöillä rintojen kanssa......skinnytkin ennemmin!

      Ja Bear tyyppejä en voi sietää, varmaan joku miehinen kilpailuongelma...;=)

      Yks juttu vielä, olkaa tytöt ystävällisiä ja kertokaa jotain myös itsestänne! esim. ikänne noin suunnilleen, väitän että voi tulla eroja....

      • laura

        Tässä vois sanoa että sä vaikutat tosi kirjoituksen perusteella tosi söpöltä, fiksulta ja perusmyönteiseltä tyypiltä. Tän kirjoituksen perusteella, jos pyytäisit ulos, menisin.

        There's not so many guys like you out there; be proud.


    • okei??

      Paras tyyppi on se, jolla on kestävä 19cm/4,5cm kovana ja pilkettä silmäkulmassa... ja äo vähintään 130.

      • Löysin 19cm/4.5 äijä

        Eli toi "chubbyfat"? ;D


      • male19v

        itsellä on vain 17cm/4,5 cm ja Mensan valvotussa testissä saatu äo on >135 (suurempia lukemia ei tolla uudella testillä voi saada), kelpaankohan?


    • clovers

      Builtfat!
      Kauhian näköinen tuo luikero,
      lihakset inhottavan kovia,
      tuollaiset 'skinnyfatit' on yleensä nörttejä,
      ''chubbyfat'' ok, mutta noille karvoille voisi tehä jotain...
      Kerran tuollaista raskaana olevan näköistä miestä kokeilin ja voin sanoa että maha oli kokoajan ilkiästi tiellä.
      Ja sitten nämä strongfatit ovat minun kokemukseni mukaan aika heikkohermoisia...

    • jdfisgdzshfozd

      Skinnyfat tai swimmer. Ripped saattaa käydä pahimmassa tapauksessa.

      Sen voi vielä sanoa, että parempi on joko äärilihaksikas tai äärilihava, mutta en voi sietää sellaisia builtfat tai strongfat -tyyppisiä paksukaisia.

    • jkghjfghf

      builtfat ja chubbyfat

    • prinsessaneito20

      chubbyfat :) EI MUITA!

    • gg788og8

      Mä sanoisin että beefcake tai cheesecake. Plussaa on tietysti se, jos nainen ajelee itse partansa, eikä lainaa parranajokonetta mieheltä.

    • pisterivi12345

      2,3 ja 7. Näistä 7 mieluiten :)

    • miehelle..

      No ei kyllä kiihota mikään, jollekkin homolle kelpaisi ehkä.

    • vl

      swimmer mieluiten. Tai sitten athletic.

    • athletic <3

      Athletic. Swimmerissä ei ole sitä "massaa" tarpeeksi :) Built taas on ehkä vähän liian lihaksikas...

    • Sweet18

      Jos athletic tulisi paidattomana kadulla vastaan, mulla ainakin menisi pasmat ihan sekaisin.

    • bnvhb

      Swimmer

    • lifemocker

      itse äänestäisin builtfattia

    • chick28

      Paras olisi varmaankin jotain swimmerin ja chubbyfatin välistä. Tai vaihtoehtoisesti ripped/athleticin ja builtfatin välistä. Joillekin voi sopia luuviulutyyli, joillekin taas pikkusen muhkumpi. Olennaista on se, ettei ole kauheaa kaljamahaa. Ja ääripäät ovat tietenkin aina huonoja (skinny, obesefat).

      Nuo kuvat eivät kyllä ole keskenään ollenkaan vertailukelpoisia, koska chubbyfatin nassu on liian söpö, mikä vääristää tulosta chubbyfatiin päin. Nassu kun nyt kuitenkin on ulkonäöllisesti se kaikkein tärkein osa.

      Olen 28-v. nainen (kun joku kaipaili ikätietoja).

      • rurur

        "koska chubbyfatin nassu on liian söpö, mikä vääristää tulosta chubbyfatiin päin."

        Tää oli ihana :DD mut se on kyl totta. Se oli söpö.


    • rurur

      Ou gad... Swimmer, totally!!!! Ei välttämättä tarvitse olla noin treenattu (vaik toi on kyl ihana), tykkään kuitenkin pikemminkin hoikista kuin lihaksikkaista. Miks mua iskee aina tuollaset builderit? :(

      21v nainen

      (EI TARVII OLLA REENATTU MUT HOIKKA JA SÖPÖ PLEASE, JUMALA, SAA OLLA NÖRTTI)

    • juulianne1

      STRONGFAT naminami ;)

    • kinkkkuliini

      Builtfat

    • 6 + 11

      Mä tykkään tosta obesefatista. Kivan muhku ja murea.

      Mutta voi olla, että noi viikset tekee siitä vaan niin ihqun.

    • aito mies

      Mä oon varmaan jossain ripped ja built fatin välimaastossa. Käsivarret ja rinta ripped ja keskikeho builtfat.

      Kelle kelpaa?

    • eyk,rgm

      toi swimmer ei kyllä näytä ees uimarilta, on meinaa hemmetin kapeet hartiat jos oikeesti on uimari

      • Anonyymi

        Aivan, ei mitään laajaa rintakehää, ei keuhkoille tilaa. Fitness-aerobiccaaja ehkä.


    • hhhhhhhhhhhh

      Ihana Strongfat ;))

    • hihiohoiho

      Skinnyn ja swimmerin välistä, tai sit jompikumpi :D Hyvännäkönen builtfat on kans aika hot :3

    • Anonyymi

      Obesefat, strongfat tai builtfat tai joku mix niistä

    • Anonyymi

      Tuo "built" nyt on ihan keinotekoinen vartalotyyppi, melkoinen bodybuilder on siinäselvästi käsivarsiaan pullistelemassa.

      Oikealla sitten tosi hardcore bodybuilder.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe