vakavsti kaakkiin asiantuntija immeisen neuvot
mie oun semmonen juntti jotta paista läskii syön voita punasta maitoo aj juon kauheesti kahvvii
sehän tässä on se paha puol kun talavella ei palele
en ou ollut lunsassa monniin vuossii ja liäkärin mielestä ukko ikäsekseen on hyvässä kunnossa
ja ei oo ressii
no ikkee ei vielä tietenkää oo kun 60
mutta siltihhii
että sairaaks piässöö silleen kun näätä vouhottajjii kuuntelloo ja tuhlovvaa rahasa terveysruokka
jotta paskat sanon mie
kyllä ehtottomasti
2
213
Vastaukset
- J.T. Suursavosta
Tiejonhalluinen jotta mistee päen savvoo kirijuuttja mahtannee oekein laenkaa ollakkaa, meinaten tuota
kieljassuus ku jäen peäasiissa pohtimmaa- paloihan mie
en osanna savvoo enkä ossoo oikeinkirjuutusta.
Mutta menehän kauppaan ja ota käteen voipaketti
kyljessä lukee aito luonnontuote, ota margariinipaketti "paskaa täynnä" koko puketti.
Sitä vaan olin sanomassa, että on se vaan kauheaa kun ihmispoloo rahastetaan näillä kevyt paskoilla.
Ja muutenkin ihmettelen tätä nykyistä ruokakulttuuria tai onko sitä olemassakaan.
Olen valmistunut kokiksi v.1977 ja tehnyt ruokaa ammatikseni 11 vuotta ja en tänä päivänäkään levitä leivän pälle "kissanrasvaa, vaan aitoa voita ja syön rasvaa, juon punaista maito ja lenkkeilen 10 km päivässä, että siinä sitä.
Anteeks vuan kauhiasti kirjootusvirheitä ja murresanoja,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181409
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!421281Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka501029- 102898
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84813Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77733Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59645