Kokemuksia Rollseista?

callexx

Itse olen pariin kertaan käynyt ja täytyy sanoa että kyllä ensijaisesti menisin mieluummin heseen tai mäkkiin. Itse hampurilaisissa ei ole suurehkoja eroja, mutta muissa sitten on. Ensiksi tuo hinta: nyt Rolls on vielä nostanut hintojaan tammikuun aikana, juustoburgeri vaivaiset 3,10e SIIS 3,10!!! Tuplajuustoa en muista mutta jotain päälle 4 euroa sekin. Pieni juoma 1,85, jäätelö 2,15, kahvi sentään on reilunhintainen vain 1e.

Toiseksi Rollsseista kestää aina, erittäin harvoin mitään valmiina, usein vielä joutuu odottamaan hampurilaisen lisäksi myös ranskalaisia. Sitten kun hampurilainen tulee se ei ole ehtinyt lämmetä tarpeeksi niin ettei juustokaan ole sulanut vielä. Ruokien odottamisen lisäksi usein joutuu myös ensin odottamaan kauan kassajonossa, työntekijöitä ei ole montaa. Parin kerran kun olen käynyt on töissä ollut vain yksi työntekijä!! Siis jos jonoon sattuu tulemaan kaksi henkilöä samanaikaisesti, ensin tuo ensiksi tullut otetaan, sitten työntekijä menee tekemään tilausta jossa saattaa helposti mennä useampi minuutti, sitten tulee ottamaan toisen asiakkaan ja sanomattakin selvää että tämän jälkeen joutuu menemään pöytään odottamaan kaikkia ruokia, juomia lukuunottamatta. Just joo, nykyään en hirveästi katsele Rollsin suuntaan, sinänsä harmi kun olisi niin lähellä...

Minkälaisia kokemuksia muilla on Rollsseista? Täytyy tässä nyt vielä sanoa että työntekijöitä en moiti. Palvelu on aina ollut ystävällistä ja eihän se heidän vikansa ole, en vain viitsisi maksaa turhan takia liikaa, kun pienemmällä rahalla saa nopeampaa palvelua.

3

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep jep

      Olen laittanut heille palautettakin kun mitään ei ole koskaan valmiina ja muutamasta muustakin epäkohdasta (vrt. Hese/McDonalds) eivätkä vaivautuneet vastaamaan sähköpostiini millään tavalla.

      • paparolls

        täytyy kyllä sanoa ettei viitsi käydä syömässä hesessä/mäcissä jos läheltä löytyy rolls. ja juuri niistä syistä joista aloittaja ei halua käydä rolssissa. en itse ainakaan halua koskaan syödä valmiiksi tehtyjä vettyneitä paskoja(toisaalta ovat tietenkin lämpimiä). rollsissa perunatkin sentään maistuu perunalle eikä kanalle/kalalle kuten hesessä. haluan ruokani juuri valmistettuna. se on kieltämättä ikävää jos tuote ei kerkeä lämmetä tunnelissa riittävästi ennen tarjoilua. enkä halua lilluvaa mojoneesi mössöä jota nykyään hesessä hampurilaisena tarjotaan kyllä maku pitäisi muutenkin saada esiin. rollsin annokset on huomattavan isompia kuin kilpailijoiden. hinnat voi rollssissa olla karkaamassa mutta tuskimpa yrittäjät voivat niihin paljon vaikuttaa. veikkaisin että emo yhtiössä on ahneus iskenyt.

        nelostietä pohjoiseen mennessäkin hirvaskankaalla on hese ja rolls samassa tienhaarassa. kyllä rollssissa saa paremman palvelun ja ruokansakin riittävän nopeasti (lämpöisenä) vaikka väkee on toissä vähän. kerran porukka hajaantui kahtia osa meni abc heseen ja osa spekri:n rolssiin. olimme syömässä jo kun hesessä porukka vielä jonotti. otettiin niillekin eväät rollssista niin söivät bussissa.


    • pet_e

      Tässä teille asiaa suoraan Rollsin kotisivuilta:

      "Rolls-hampurilaisia, aterioita, ranskalaisia, pikkupaloja ja jälkiruokia yhdistää yksi sana: reilumpi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita vain yhtä asiaa. Rollsin reilumpi tarkoittaa, että tuotteemme tehdään korkealaatuisista raaka-aineista kotimaista suosien ja annoksemme tarjoavat reilun vastineen rahalle. Ja ennen kaikkea hampurilaisemme ovat reilua, hyvää ruokaa, jossa ravintoarvot ovat kohdallaan. Tervetuloa maistamaan."

      Sitten jos onnistuisivat vielä jotenkin suoriutumaan tosta käytännössä. Rolls on pelkkä vitsi, hinnatkin sen kertoo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe