Itse olen pariin kertaan käynyt ja täytyy sanoa että kyllä ensijaisesti menisin mieluummin heseen tai mäkkiin. Itse hampurilaisissa ei ole suurehkoja eroja, mutta muissa sitten on. Ensiksi tuo hinta: nyt Rolls on vielä nostanut hintojaan tammikuun aikana, juustoburgeri vaivaiset 3,10e SIIS 3,10!!! Tuplajuustoa en muista mutta jotain päälle 4 euroa sekin. Pieni juoma 1,85, jäätelö 2,15, kahvi sentään on reilunhintainen vain 1e.
Toiseksi Rollsseista kestää aina, erittäin harvoin mitään valmiina, usein vielä joutuu odottamaan hampurilaisen lisäksi myös ranskalaisia. Sitten kun hampurilainen tulee se ei ole ehtinyt lämmetä tarpeeksi niin ettei juustokaan ole sulanut vielä. Ruokien odottamisen lisäksi usein joutuu myös ensin odottamaan kauan kassajonossa, työntekijöitä ei ole montaa. Parin kerran kun olen käynyt on töissä ollut vain yksi työntekijä!! Siis jos jonoon sattuu tulemaan kaksi henkilöä samanaikaisesti, ensin tuo ensiksi tullut otetaan, sitten työntekijä menee tekemään tilausta jossa saattaa helposti mennä useampi minuutti, sitten tulee ottamaan toisen asiakkaan ja sanomattakin selvää että tämän jälkeen joutuu menemään pöytään odottamaan kaikkia ruokia, juomia lukuunottamatta. Just joo, nykyään en hirveästi katsele Rollsin suuntaan, sinänsä harmi kun olisi niin lähellä...
Minkälaisia kokemuksia muilla on Rollsseista? Täytyy tässä nyt vielä sanoa että työntekijöitä en moiti. Palvelu on aina ollut ystävällistä ja eihän se heidän vikansa ole, en vain viitsisi maksaa turhan takia liikaa, kun pienemmällä rahalla saa nopeampaa palvelua.
Kokemuksia Rollseista?
3
411
Vastaukset
- jep jep
Olen laittanut heille palautettakin kun mitään ei ole koskaan valmiina ja muutamasta muustakin epäkohdasta (vrt. Hese/McDonalds) eivätkä vaivautuneet vastaamaan sähköpostiini millään tavalla.
- paparolls
täytyy kyllä sanoa ettei viitsi käydä syömässä hesessä/mäcissä jos läheltä löytyy rolls. ja juuri niistä syistä joista aloittaja ei halua käydä rolssissa. en itse ainakaan halua koskaan syödä valmiiksi tehtyjä vettyneitä paskoja(toisaalta ovat tietenkin lämpimiä). rollsissa perunatkin sentään maistuu perunalle eikä kanalle/kalalle kuten hesessä. haluan ruokani juuri valmistettuna. se on kieltämättä ikävää jos tuote ei kerkeä lämmetä tunnelissa riittävästi ennen tarjoilua. enkä halua lilluvaa mojoneesi mössöä jota nykyään hesessä hampurilaisena tarjotaan kyllä maku pitäisi muutenkin saada esiin. rollsin annokset on huomattavan isompia kuin kilpailijoiden. hinnat voi rollssissa olla karkaamassa mutta tuskimpa yrittäjät voivat niihin paljon vaikuttaa. veikkaisin että emo yhtiössä on ahneus iskenyt.
nelostietä pohjoiseen mennessäkin hirvaskankaalla on hese ja rolls samassa tienhaarassa. kyllä rollssissa saa paremman palvelun ja ruokansakin riittävän nopeasti (lämpöisenä) vaikka väkee on toissä vähän. kerran porukka hajaantui kahtia osa meni abc heseen ja osa spekri:n rolssiin. olimme syömässä jo kun hesessä porukka vielä jonotti. otettiin niillekin eväät rollssista niin söivät bussissa.
- pet_e
Tässä teille asiaa suoraan Rollsin kotisivuilta:
"Rolls-hampurilaisia, aterioita, ranskalaisia, pikkupaloja ja jälkiruokia yhdistää yksi sana: reilumpi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita vain yhtä asiaa. Rollsin reilumpi tarkoittaa, että tuotteemme tehdään korkealaatuisista raaka-aineista kotimaista suosien ja annoksemme tarjoavat reilun vastineen rahalle. Ja ennen kaikkea hampurilaisemme ovat reilua, hyvää ruokaa, jossa ravintoarvot ovat kohdallaan. Tervetuloa maistamaan."
Sitten jos onnistuisivat vielä jotenkin suoriutumaan tosta käytännössä. Rolls on pelkkä vitsi, hinnatkin sen kertoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418