aamulla kävin lähi k-kaupassa, kauppias oli kyllä erittäin töykeä. olin ainut asiakas joten ei jäänyt epäselväksi että minun rahat ei heille kelpaa.
tv ssä mainostivat eilen appelsiineja 0,69 € kilo. eipä näkynyt missään taitaa tulla joskus iltapäivällä jos silloinkaan.
k-kauppa on kallis ja kerta ei rahani kelpaa niin vien ne sitten lidliin 10 km päähän.
k-kaupan palvelu huonoa =/
42
2123
Vastaukset
- on sitten
sinun ongelmasi. Meidän nurkilla on K-kaupoissa vain asiallista ja ystävällistä palvelua.
Muuten - sitä saa, mitä tilaa. Kuinka itse käyttäydyt? Kirjoituksistasi päätellen tosi sikamaisesti.- elliivo
Enpä olis heti arvannutkaan että tarjoushintaisten appelsiinien puuttuminen johtuu asiakkaan huonosta käytöksestä :/
Heh! No leikki leikkinä mutta kaupan henkilökunta on palveluammatissa ja asiakas on aina oikeassa.
Sellainen kauppa ei tule menestymään jossa kiukutellaan maksaville asiakkaille. Saavat kohta kiukutella ihan keskenään siellä. - Kuppanen
elliivo kirjoitti:
Enpä olis heti arvannutkaan että tarjoushintaisten appelsiinien puuttuminen johtuu asiakkaan huonosta käytöksestä :/
Heh! No leikki leikkinä mutta kaupan henkilökunta on palveluammatissa ja asiakas on aina oikeassa.
Sellainen kauppa ei tule menestymään jossa kiukutellaan maksaville asiakkaille. Saavat kohta kiukutella ihan keskenään siellä.Keskon meininki alkaa ollaepätoivotonta ja keskustelun aloittajan ihan oikea
kommentti laittaa tuollaista töykkis palvelusta tänne, eli ajat oli ennen jossa
Keskon kaupoissa oli jotain..nyt vain kalliit hinnat!
Kauppias ei nyt halua myydä tappiolla tuotetta ja maksa siitä lisäksi keskolle myynnistä
kyllä se laittaa kaupan kassan marisemaan! - hyvästi k kappa
taidat itse olla K kauppaaja, ei teillä K örvelöillä ole varaa alkaa valitsemaan asikkaita, S - marketissa on aina asiallista palvelua , tapanani ei ole muutenkaan jäädä kauppaan seurustelemaan .
- ole mikään
hyvästi k kappa kirjoitti:
taidat itse olla K kauppaaja, ei teillä K örvelöillä ole varaa alkaa valitsemaan asikkaita, S - marketissa on aina asiallista palvelua , tapanani ei ole muutenkaan jäädä kauppaan seurustelemaan .
kauppias, mutta tunnistan moukat.
- olette tunnistettu
ole mikään kirjoitti:
kauppias, mutta tunnistan moukat.
Olet todellakin K kaupan moukka
- en ole
olette tunnistettu kirjoitti:
Olet todellakin K kaupan moukka
ollut missään kaupassa töissä. Tunnistamisi meni pieleen - niin kuin muukin sonnan heittosi tällä palstalla.
Se on aina totuus, että jos ei itse osaa käyttäytyä asiallisesti, ei saa hyvää palveluakaan - ei missään! - K-Kuvottaa, romahdan
en ole kirjoitti:
ollut missään kaupassa töissä. Tunnistamisi meni pieleen - niin kuin muukin sonnan heittosi tällä palstalla.
Se on aina totuus, että jos ei itse osaa käyttäytyä asiallisesti, ei saa hyvää palveluakaan - ei missään!En oo nähnyt lipevämpää henkilöö, kuin K tai KKKKKKKKKKKK- Kauppias.
- liika on liikaa
K-Kuvottaa, romahdan kirjoitti:
En oo nähnyt lipevämpää henkilöö, kuin K tai KKKKKKKKKKKK- Kauppias.
KKKKKK-KALLIS. Käyn eri kaupassa
- 20.00
liika on liikaa kirjoitti:
KKKKKK-KALLIS. Käyn eri kaupassa
Kallis K-auppa KKKKKKKKKKK. Miksi K-Kaupassa. He
- yksin jonotan
hyvästi k kappa kirjoitti:
ihme puuhaa kun kaupassa käydään veljen kälyn siskon pojan ristiäiset läpi ja aika menee johonkin muuhun kuin MINUN, sen hetkisen asikkaan palveluun....
- euro mies
Kannatta kiertää K t kaukaa ja käydä Lidlissä jos vaan on mahdollista. Lidlissä on aina hyvää palvelua ja valikoima ja hinta aivan omaa luokkaansa. Se mikä maksaa K ssa 30 euroa maksaa Lidlissä 20 euroa.
- sitten vähän
"Se mikä maksaa K ssa 30 euroa maksaa Lidlissä 20 euroa."
tarkemmin esimerkkejä tuollaisista tuotteista hintoineen!
- kauppa?
Mahtoikohan alkuperäinen asiakas edes käydä sellaisessa K-kaupassa, jnka valikoimissa nuo tarjousappelsiinit ovat? K-kauppojakin on nimittäin monenlaisia erilaisten myymälänimien alla, eikä niissä kaikissa tietystikään ole samat tarjoukset.
- niinpä niinpä
"Mahtoikohan alkuperäinen asiakas edes käydä sellaisessa K-kaupassa, jnka valikoimissa nuo tarjousappelsiinit ovat? K-kauppojakin on nimittäin monenlaisia erilaisten myymälänimien alla, eikä niissä kaikissa tietystikään ole samat tarjoukset."
Niinpä!
Samoihin aikoihin kuin tuo aloitus tänne ilmestyi muutaman minuutin sisällä useita K-kauppoja mollaavia samalla tyylillä kirjoitettuja viestejä. Taitaa olla joku epärehellisyyden/laiskuuden tms. syyn vuoksi K-kaupasta pois potkittu tyyppi, joka täällä purki pahaa oloaan.
Niita samantyylisiä - saman kirjoittajan kirjoittamia? - kirjoituksia on tänne silloin tällöin ilmaantunut ja aina on vihankohteena K-kauppa (tai K-kaupat yleisesti ja yleistäen). Vaikuttaa henkilökohtaisen ongelman avohoidolta. Koskaan hän ei ole tarkemmin määritellyt sitä "K-kauppaansa". - tasarahalla
niinpä niinpä kirjoitti:
"Mahtoikohan alkuperäinen asiakas edes käydä sellaisessa K-kaupassa, jnka valikoimissa nuo tarjousappelsiinit ovat? K-kauppojakin on nimittäin monenlaisia erilaisten myymälänimien alla, eikä niissä kaikissa tietystikään ole samat tarjoukset."
Niinpä!
Samoihin aikoihin kuin tuo aloitus tänne ilmestyi muutaman minuutin sisällä useita K-kauppoja mollaavia samalla tyylillä kirjoitettuja viestejä. Taitaa olla joku epärehellisyyden/laiskuuden tms. syyn vuoksi K-kaupasta pois potkittu tyyppi, joka täällä purki pahaa oloaan.
Niita samantyylisiä - saman kirjoittajan kirjoittamia? - kirjoituksia on tänne silloin tällöin ilmaantunut ja aina on vihankohteena K-kauppa (tai K-kaupat yleisesti ja yleistäen). Vaikuttaa henkilökohtaisen ongelman avohoidolta. Koskaan hän ei ole tarkemmin määritellyt sitä "K-kauppaansa".Saakohan täällä nimeltä mainita kauppaa, vai tuleeko syyte? Minun lähi K-kauppani on ainakin huomattavasti S-ryhmän kauppaa kalliimpi ja kauppiaan vaihtumisen jälkeen vieläkin kalliimpi. S-marketin vieressä sijaitseva Lidl on hyvä perustavaroiden hankinnassa ja näiden kauppojen yhdistettyjen ostosten jälkeen ei K-kauppaa tarvitse edes harkita.
- on aina
tasarahalla kirjoitti:
Saakohan täällä nimeltä mainita kauppaa, vai tuleeko syyte? Minun lähi K-kauppani on ainakin huomattavasti S-ryhmän kauppaa kalliimpi ja kauppiaan vaihtumisen jälkeen vieläkin kalliimpi. S-marketin vieressä sijaitseva Lidl on hyvä perustavaroiden hankinnassa ja näiden kauppojen yhdistettyjen ostosten jälkeen ei K-kauppaa tarvitse edes harkita.
mainita tarkkaan, mistä kaupasta kirjoittaa, kuin laittaa tänne yleistäviä heittoja.
Syyte voi tulla ainoastaan, jos harrastaa kunnianloukkauksia (esim. kauppiasta tai jotain tiettyä kaupan työntekijää kohtaan). Asiallisesta arvioista ja kritiikistä ei voi saada syytettä. Jokainen kohtuullisella älyllä ja käytöstavoilla varustettu kyllä tajuaa, että nimittelyä, herjaaminen ja valheiden levittely ei ole asiallista käytöstä. Ei myöskään yhden kaupan tilanteen yleistäminen koskemaan kokonaista satojen kauppojen ketjua. - Rohkea rokan syö
tasarahalla kirjoitti:
Saakohan täällä nimeltä mainita kauppaa, vai tuleeko syyte? Minun lähi K-kauppani on ainakin huomattavasti S-ryhmän kauppaa kalliimpi ja kauppiaan vaihtumisen jälkeen vieläkin kalliimpi. S-marketin vieressä sijaitseva Lidl on hyvä perustavaroiden hankinnassa ja näiden kauppojen yhdistettyjen ostosten jälkeen ei K-kauppaa tarvitse edes harkita.
Kaupan nimet esiin ja julki.
Vai onko kauppias lievästi vai pahoin psykopaatti?
Paha saattaa etsiä palkka murh....
Kaikki K-kauppiaat ovat lievästi psykopaatteja ja narsiteja
Osa on pahoja arvioni 30% - siv seur
Rohkea rokan syö kirjoitti:
Osa on pahoja arvioni 30%jäänyt hoitokin kesken, ja pillerit ottamatta siellä tuvan penkillä.
Otappa ne niin on aamulla parempi olo, sekoilukin loppuu. - nyt vaan
Rohkea rokan syö kirjoitti:
Osa on pahoja arvioni 30%sinä itse muistaisit ottaa ne lääkkeesi!
- plussapisteitä tulee
mene vaan lidliin. Siellä tuulipuvut kahisee ja voit tuntea olevasi kaltaistesi joukossa.
Ei kelpaisi minullekkaan rahasi. Asiakas saa sen mukaista palvelua kuin pärstäkertoimen mukaan ansaitseekin. Muut vaan eivät kehtaisi siitä täällä valittaa. - DADAA ja kkauppa
Aluksi kauppaanmenohomma tuntuu hieman hankalalta, koska erilaisia k-kauppoja on paljon. Mutta kun aloittaa homman ajoissa, niin niiden kanssa ei tule mitään kiirettä. Siellä saa hyvät ohjeet mitä pitää ostaa, paperit täyttää ja muutenkin hyviä neuvoja.
Raha-asioihin ehkä toimivin ratkaisu on hankkia visakortti ja ottaa lisäksi riittävä määrä käteistä. Mutta kannattaa ottaa huomioon, että ulkomaalaisia luottokortteja ei yleensä hyväksytä maksuvälineenä. Itse huomasin
tämän kun yritin ostaa tarjousaplareita sen vaikeimman kautta. - "sydänystävä" K:ssa
älä välitä, kun viimekerran voi loppu kesken tarjouksen meidän pitäjän k-rahanlypsäjä... eiku mikä... kauppias? niin se, kuitenkin kehoitti työntekijöitään kertomaan asikkaille, että ASIAKKAAT HAMSTRAA LIIKAA TAVAROITA jonka vuoksi voi loppui kesken kaiken... kun ei raukka viitsinyt taaskaan tilata tarpeeksi tavaraa..... vitttu mitä peliä
- voit ei mikään voita
saitko nyt nukutuksi vaikka tarjousvoi loppui kesken. Ainahan tarjoukset joskus loppuu.
- kddkkldldlkd
K- kauppa manosti perunat 5 KG eurolla, eipä näkynyt missään. Valhellista mainontaa, kyllä on kauppa vajonnut ja alas.
- Koo-Marketti
joulukinkkua K-Marketista, myyjä suostui myymään. 40% alennusta, pyysin 50% mutta ei suostunut.
Muutenkin K-Marketissa kannattaa kattoo päiväykset tosi tarkkaan, siellä yleensä todella paljon vanhentunutta ruokaa.
Miten on leivontatuotteiden kanssa, niitä yleensä -50% mutta on saattanut olla parikin päivää kököttämässä, yhden kerran tuli vahingossa ostettua korvapuusteja jotka oli kovia kuin korppu.
Tarkkuus päivämäärien kanssa K-Marketissa on valttia!- entinen asiakas
Kun lihatuote, makkara, jauhe tai suikaleliha jää vanhaksi, niin lihatiskin eukko avaa sen paketista ja laittaa irto myyntiin. Grilliin päätyy vanhaksi mennyt mustamakkara ja pötkömakkarat, jota sitten myydään kovalla hinnalla tietämättömälle asiakkaalle. Pakatun kalan voi myös ottaa viimeisen myyntipäivän jälkeen paketistaan ja laittaa myyntiin herkkutorille tuoreen kalan hinnalla. Näin toimii eräs K-market täällä Joensuussa.
- tuleva kauppias
entinen asiakas kirjoitti:
Kun lihatuote, makkara, jauhe tai suikaleliha jää vanhaksi, niin lihatiskin eukko avaa sen paketista ja laittaa irto myyntiin. Grilliin päätyy vanhaksi mennyt mustamakkara ja pötkömakkarat, jota sitten myydään kovalla hinnalla tietämättömälle asiakkaalle. Pakatun kalan voi myös ottaa viimeisen myyntipäivän jälkeen paketistaan ja laittaa myyntiin herkkutorille tuoreen kalan hinnalla. Näin toimii eräs K-market täällä Joensuussa.
tekisin, eihän niitä hyviä tuotteita voi muuallekaan laittaa. Vai ovatko ihmiset nykyisin niin nirsoja ruuan suhteen.
- Anonyymi
k-market palosaari, ahventie 19, 65200, vaasa, täällä on ollut huonoa asiakaspalvelua. tämä mies asiakaspalvelija. taitaa olla jonkinlainen esimies/omistaja. sellainen vanhempi on ollut tökerö ja tyly. keskusteli muiden kassatyöntekijöiden kanssa pitkään ennen kuin palveli. keskustelu vaikutti ei tärkeältä. kutsui muun muassa minua hinttariksi toiselle "työntekijälle".
sanoin hei. tämä mies sanoi pilkallisesti matkien hei takaisin. hain postia, en sanonut kirjain etuliitettä, onko se nyt se sama jjfi melkein kaikessa ja hän huudahti. se on tuijottanut vihaisesti ja arvostellut ostamiani tuotteita. arvostelu tapahtui joko kaupassa tai sitten kaupan ulkopuolella, kuulin sen koska asun lähellä tätä kauppaa, ostin seitiä ja hän sanoi naureskellen jotenkin että "tuollaistako se syöttää sille naiselle." - Anonyymi
Kuka edes käy k-,kaupassa kun se on niin pirun kallis. S-kauppa ja Lidl paljon parempia ja halvempia kauppoja.
- Anonyymi
Jos ostat tasan samat tuotteet S-kaupasta ja K-kaupasta, etkä mitään kauppojen omien "valmistajien" tuotteita, niin K-kaupan lasku on pienempi. Testattu on. Jos taas tyydyt S-kaupan halpa- ja piraattituotteisiin niin se tulee halvemmaksi, mutta ei kannata sitten valittaa tuotteiden laadusta mitään. Varsinkin ruokatavaroissa laatuerot huomaa selvästi. Lidlistä voit saada hyviä tuotteita tai huonoja, mutta sinun pitää itse tietää ne, eikä seuraavalla kerralla sitä "hyvää" tuotetta enää olekaan hyllyssä, vaan tilalla on taas joku toinen. Se on varsin stressaavaa kun Lidlissä asioidessa et koskaan tiedä onko niitä viime viikolla ostamiasi tuotemerkkejä enää olemassa siellä vaiko ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ostat tasan samat tuotteet S-kaupasta ja K-kaupasta, etkä mitään kauppojen omien "valmistajien" tuotteita, niin K-kaupan lasku on pienempi. Testattu on. Jos taas tyydyt S-kaupan halpa- ja piraattituotteisiin niin se tulee halvemmaksi, mutta ei kannata sitten valittaa tuotteiden laadusta mitään. Varsinkin ruokatavaroissa laatuerot huomaa selvästi. Lidlistä voit saada hyviä tuotteita tai huonoja, mutta sinun pitää itse tietää ne, eikä seuraavalla kerralla sitä "hyvää" tuotetta enää olekaan hyllyssä, vaan tilalla on taas joku toinen. Se on varsin stressaavaa kun Lidlissä asioidessa et koskaan tiedä onko niitä viime viikolla ostamiasi tuotemerkkejä enää olemassa siellä vaiko ei.
Olen huomannut saman: laatutuotteet ovat K-kaupassa edullisempia, kalja ja halpamättö puolestaan Lidlissä ja Prismassa. Myös laatutuotteiden valikoima on K-kaupassa vastaavan kokoista S-ryhmän tai Lidlin liikettä parempi. Olisiko kyse siitä, että K-kaupat haluavat profiloitua laatutietoisten asiakkaiden kaupoiksi siinä missä Prisma ja Lidl keskittyy halvinta tarjousjauhelihaa metsästävän porukan houkutteluun, eli keskittyvät ainakin osin eri asiakassegmentteihin? Kotikulmillani on samalla kadulla vastakkain K-supermarket ja Prisma. Molemmissa olen käynyt, K-kaupassa tuntuu käyvän hieman enemmän ns parempaa väkeä ja autot ovat usein parkkihallissa astetta kalliimpia kuin Prisman vastaavassa. Prismassa näkee myös enemmän lapsiperheitä.
- Anonyymi
K-kaupan Pirkka tuotteet on kyllä huonoimpia mitä olen koskaan syönyt, se nyt vaan on niin vankka tosiasia.
- Anonyymi
Eikös k.kauppa ole ollut aina kallein Hesarin hintavertailussa.
- Anonyymi
K market PASKAMARKET!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768