Hei!
Olemme matkaamassa hiihtolomalla Hämeenlinnaan ja tietysti tarkoituksenamme olisi tuolla reissulla jotain syödäkin. Popino-nimistä ravintolaa olen kuullut kehuttavan kaupungin tasokkaimmaksi paikaksi, kertokaahan ko. paikassa asioineet, onko ravintola todella kyseisen maininnan arvoinen?
Löytyykö Hämeenlinnasta muita hyviä ruokapaikkoja keskustan tuntumasta?
Popino/Hämeenlinna
4
1395
Vastaukset
- häm
William's, Huviretki ja Georgios, löytyy varmasti googlaamalla :)
- Anonyymi
No ei tosiaankaan ole niin hyvä kuin kerrotaan. Olen muutaman kerran käynyt ruoka on joko palanutta ja liian suolaista. Miks ihmeessä noin paljon kehutaan. Tilasin spaghettia sain myllyn paras makaronia hihhh. Kokki sekaantui
- Anonyymi
Totaalisen yliarvostettu, maineen taustalla oikea ajankohtainen markkinointi, kuten esin Jaajo Suomipop:ssa. Hyvä ruoka lähtee hyvistä raaka-aineista, jotka kys raflassa tasolla kura. Eikä kyllä ruuan laittajiltakaan enää löydy paloa / poltetta, rahastavat maineellaan.
- Anonyymi
Ihan järkyttävän suolaista ruokaa. Kokilla löysä käsi. Huhhh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 673073
- 542721
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1902391Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?412385Kyllä sut varmaan
Aika moni haluaisi, miks sä et halua niitä jotka varmaan purkkiin sut pistäis ettet pääse karkuun361592Rakastan sua
Johonkin tämä piti saada purkautumaan, ehkä se jollain ihmeellä välittyy samalla sinun suuntaan ❤️151466Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk181425- 301335
Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p651286- 171276