mulla kirjahyllyn päällä. Ihan sama missä päin kämppää seisoo niin aina se katsoo silmiin.
Ihmeellinen kettu
28
368
Vastaukset
- 28
napannut?
- zisel
Kahvia :)
- ervc
zisel kirjoitti:
Kahvia :)
ihan tavallista kahvia.
- zisel
ervc kirjoitti:
ihan tavallista kahvia.
Miten niin? :D
- KOSSUA:.!1%#+
zisel kirjoitti:
Miten niin? :D
.
polkupyörän juomapullossa työmatkoilla niin ei jäädy näillä pakkasilla, ihan käytännön syistä
.
kuin että on ihmeellinen ketku aina sohvalla :)
- zisel
samaa mieltä! :)
- alright
tuo oli aika hyvä :D
- 7
olit silloin, kun ala-asteella porukoissa tuota ilmiötä pohdittiin? :)
- zisel
mulle tuli heti mieleen kun oon pyörinyt täällä nyt edestakas kyttäämässä sitä että pitäisköhän mun sanoa sille jotain :D
- 7
zisel kirjoitti:
mulle tuli heti mieleen kun oon pyörinyt täällä nyt edestakas kyttäämässä sitä että pitäisköhän mun sanoa sille jotain :D
vaikka reippaalla tervehdyksellä, ei sillä kettupololla enää ole syytä ihmistä pelätä :)
Tuleeko muuten tarvetta rupatella sille enemmänkin? - zisel
7 kirjoitti:
vaikka reippaalla tervehdyksellä, ei sillä kettupololla enää ole syytä ihmistä pelätä :)
Tuleeko muuten tarvetta rupatella sille enemmänkin?ujostuttaa tälleen aluksi.. Pitää varmaan kohta ottaa se alas tuolta ja koittaa sitten keksiä jotain puheenaiheita. Jos vaikka kysyis siltä jotain...
- 28
zisel kirjoitti:
ujostuttaa tälleen aluksi.. Pitää varmaan kohta ottaa se alas tuolta ja koittaa sitten keksiä jotain puheenaiheita. Jos vaikka kysyis siltä jotain...
että ulkopuoliset saattavat alkaa pitää sua kahelina jos havaitsevat juttelusi täytetyn eläimen kanssa :)
Muutoin ajatus on ihan mukava. - zisel
28 kirjoitti:
että ulkopuoliset saattavat alkaa pitää sua kahelina jos havaitsevat juttelusi täytetyn eläimen kanssa :)
Muutoin ajatus on ihan mukava.on outoja jos tollasen takia pitää hulluna. Aattelin tossa että täytyy pyytää kaveria seisoo kämpän toisella puolella ja katsoa sitä kettua silmiin ja mennä ite kämpän toiselle puolelle ja kysyä kaverilta että katsooko se kettu sitä vai seuraako se mua kokoaika. Ehkä en kuitenkaan pyydä ettei mulle tilata ambulanssia :D
- .
zisel kirjoitti:
on outoja jos tollasen takia pitää hulluna. Aattelin tossa että täytyy pyytää kaveria seisoo kämpän toisella puolella ja katsoa sitä kettua silmiin ja mennä ite kämpän toiselle puolelle ja kysyä kaverilta että katsooko se kettu sitä vai seuraako se mua kokoaika. Ehkä en kuitenkaan pyydä ettei mulle tilata ambulanssia :D
.
- Q.
28 kirjoitti:
Muutoin ajatus on ihan mukava.Kukaan ei epäile että sulla olisi NPH, kaikki ymmärtävät että sä olet muuten sekaisin.
(narsistinen persoonallisuushäiriö)
- zisel
peukkuja jakaa täällä? 5 peukkua ylöspäin tällekkin jutulle :D
- limileopardi
punaiset pikkarit silmille. Saa kettukin naisen hajua.
- zisel
ollut tässä mun tietokonepöydällä jo varmaan 2 viikkoa mun punaset pitsistringit eikä mitään käsitystä minkä takia :D Se kettu on tyttö niin en mä sille mun pikkareita anna.
zisel kirjoitti:
ollut tässä mun tietokonepöydällä jo varmaan 2 viikkoa mun punaset pitsistringit eikä mitään käsitystä minkä takia :D Se kettu on tyttö niin en mä sille mun pikkareita anna.
ja mahdollisemman tummat.
http://images.gucci.com/images/categories/200908/full/241286_J1323_9096_001_full.jpg- zisel
modelli kirjoitti:
ja mahdollisemman tummat.
http://images.gucci.com/images/categories/200908/full/241286_J1323_9096_001_full.jpgvähän sä oot välkky hei :D
zisel kirjoitti:
vähän sä oot välkky hei :D
kato kun oot kotona nii pokat on ketulla ja kun lähet ulos nii ikään kuin lainaat niitä.
- Siinä on
sama ilmiö, kuin kuvassa tai maalauksessa, jossa on ihmiskasvot: katse seuraa vaikka itse liikkuu...
- goiu
ihmeellinen asia, objektit kuvassa näyttävät samalta joka suunnasta, koska ne on kuvattu vain yhdestä suunnasta.
- Jollakin on
goiu kirjoitti:
ihmeellinen asia, objektit kuvassa näyttävät samalta joka suunnasta, koska ne on kuvattu vain yhdestä suunnasta.
sentään tälläkin palstalla todellista tietoa, eikä vain luulottelua.
- normaalia se
on, noinhan se menee.
vaan minä,ku sie miut sinne hätistit :(
- kundi.kundine
laittaa vaiks sohvan taakse, ni se ei kyylää jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759