Paljonko maksaa kaasupullo 11 kg siis siten, että ostaa aivan uuden pullon? Mistä niitä saa?
Kaasupullo 11 kg
11
2421
Vastaukset
- Gasman!
Myy, hinnat vaihtelee, kannattaa kysellä useammalta yhtiöltä!
- kloooni
Maksaa noin 100 euroa, riippuen paikasta. Sisus, siis kaasu maksaa noin 25-30 euroa.Tyhjä pullo käy pantista.
- vailla kaasua
Kiitos tiedosta. Tätä juuri hain, että edes suunnilleen tietää hinnan.
- hjkhkhkjhk
Ovat kaikki noin 20-30 vuotta vanhoja, hiekkapuhallettuja ja uudelleen maalattuja.
Minulla on samanikäinen kuivassa pidetty ja tosi siisti pullo, harmi että sitä ei edes voi täytättää vaan pitää ottaa huonompi tilalle.
Jos kaasua haluaa, ainakin täällä Espoossa on olarinluomassa kaasuun erikoistunut liike jossa hinnat ovat paljon halvemmat kuin huoltoasemilla. - kaasua kom. puu
on lähes mahdoton saada mutta muutaman kerran täytetty maksaa halvimmillaan n. 80€, siis täysi pullo kuorineen.
- Rom52
Halpahallista saa 19,90 pullo, 11kg
- lukisit mitä kysytää
Siis täyttö, kuoret maksaa 30-70 €.
- grillilllisti
komposiittipullot on käteviä. Ne on kevyitä ja näkee nesteen määrän.
Tosin eka pantti vähän kalliimpi kuin metallikuorinen- Kiärrätystä
Panttia ei ole, vaan maksu pullosta jota voi kierrättää...
- myty
Kiärrätystä kirjoitti:
Panttia ei ole, vaan maksu pullosta jota voi kierrättää...
Halpa-Hallissa tais olla komposiitti 60 €/pll, halavin?
Tosiaan se vaihto 19,90 pll mutta rautapullo.
On se vaan ihmeellistä, että rautapulloon saa kaasua 11 kg 19,90 € mutta jos viet ja otat komposiitin, siinä 10 kg, niin saat maksaa kympin lisää, eikös ookaa samaa kaasua, parempaa??
;-)
Ei oo vielä kukaan, ei myyjäkään, osannu vastata mistä moinen johtuu?? - Joko tai
myty kirjoitti:
Halpa-Hallissa tais olla komposiitti 60 €/pll, halavin?
Tosiaan se vaihto 19,90 pll mutta rautapullo.
On se vaan ihmeellistä, että rautapulloon saa kaasua 11 kg 19,90 € mutta jos viet ja otat komposiitin, siinä 10 kg, niin saat maksaa kympin lisää, eikös ookaa samaa kaasua, parempaa??
;-)
Ei oo vielä kukaan, ei myyjäkään, osannu vastata mistä moinen johtuu??Joko kalliimmat ylläpitokulut (enemmän viallisia pulloja) tai sitten kysynnän ja tarjonnan laki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514