Eli siis olen löytänyt makeanhimoon aivan ylivoimaisesti parhaan hoitokeinon: BlåBåndin kevyen suklaavaahdon... Olen sen todellinen suurkuluttaja, vispaan lähes päivittäin 23o kcalin verran (kaksi pussia) kyseistä herkkua... ! Muuta en juuri syökkään.. (tiedän, sairasta, mutta olen anorektinen) :D
Kokeilkaa ihmeessä jos haluatte suklaanälkään jotain taivaallisen suklaista ja pehmeää, mutta samalla kevyttä! :)
Kevyt suklaavaahto, aaH
Jul1a
2
1188
Vastaukset
- läöplojhfgdfghj
Tarkoitatko nyt tuota kaakaovaahtoa, jossa on 55kcal/annos ? Älyttömän hyvää, mut en ainakaan itse jaksa ihan älyttömästi sitä mussuttaa :DD
- tee mieluummin
kamalaa lisäaine mössöä YÖK.
Vähän vähemmällä lisäaineella pääset kun teet itte - vatkaa valkusiset (1-3) kovaksi vaahdoksi, lisää reilusti AITOA kaakaojauhetta ( van houten) sekä hermesetasjauhetta - ihan oman maun mukaan. Sekoita ja nauti.
Voi pakastaa "jäätelöksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652384
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221353Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346- 131228
- 101224
- 221211