Etsitään vuokrahevosta tai ponia!

kiasi

Hei,

kaipaatko hevosellesi osaavaa ja luotettavaa vuokraajaa? No annahan kun kerron itsestäni.

Olen 14-vuotias, pian 15 vuotta täyttävä vastuullinen tyttö. Olen ratsastanut noin 5 vuotta ja takana on ratsastuskouluja, kisoja, erilaisia hevosia, kuumia ja laiskempia. Etsisin siis ponia tai hevosta, jolla voisi ratsastaa säännöllisesti, voisin myös maasta käsin liikuttaa, esim. juoksuttaa, kävelyttäää maastossa yms. Minulla on ollut aiemmin 2 vuokrahevosta (arabeja).
Toivoisin, että ponilla tai hevosella voisi myöskin hypätä, muttei pakollista. Ratsastus ei ole kuitenkaan se pääasia, vaan touhuaminen hevosen kanssa, eli siis hoitaminen, karsinan putsaukset, ruokinta, loimitus jne. on myös tärkeää.

Olen ratsastanut hyvin monenlaisilla poneilla ja hevosilla, isoilla, pienillä, kuumilla, "laiskoilla", ja tykkään kaikenlaisista heppakavereista.

Tasoltani olen sellainen HeB-HeA, ja re90. Olen hypännyt myös metriä. Olen kiinnostunut myös kisaamisesta.
Asun Vantaan Martinlaaksossa, eli tallille olisi hyvä päästä julkisilla.

kuvia -> http://irc-galleria.net/user/kismo/album/3426648-hevoset

Jos kiinnostuit, MEILAA PIKAISESTI, vastaan mielelläni kysymyksiin ja kerron toki lisää !

[email protected]

Terveisin Kia

9

1242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikuli 123

      Etsin kesälomaksi Vuokrahevosta / ponia jonka voisin viedä meidän läheiselle tallille ! olen 12v tyttö olen harrastanut ratsastusta 6-7 vuotta. Tykkään esteratsastuksesa olisi kiva sellainen heppa tai poni jolla voi hypätä pientä estettä ! Jos olisi vuokraheppa minulle kajaanissa tai lähellä kajaania niin lähetä tähän chattiin viestiä ! Kiitos

    • diipaadaapa

      kaikuli 123: Oletko jo löytänyt vuokrahevosta/ponia? minulla olisi tarjolla poni vuokralle heinäkuuksi. laitatko sähköposti osoitteesi niin voisimme keskustella tarkemmin.

    • horsegirl00

      Etsin vuokra tai ylläpito hevosta kajaanista.
      Olen 13vuotias tyttö. Olen harrastanut ratsastusta kohta 11vuotta. Käyn säännöllisesti ratsastustunneilla ja välillä kisaamassa
      Etsin noin 150-160senttistä hevosta tai ponia, jolla voisi hyppiä ja mennä koulua. autan myös tallitöissä , eli osaan perusasiat. Eli jos tarvitset vaikka,apua hevosen liikuttamisessa niin lähetä sähköpostia.:)

      hannalindstrom1@hotmail. com

    • .............

      148cm ylöspäin on hevonen horsegirl00

    • sohkuuuu

      Etsin itselleni ylläpito tai vuokrahevosta. Olen tasoltani HeB ja hypännyt ratana 100cm. Olen 13 vuotias ja olen ratsastanut noin 6 vuotta.olen ratsastanut kuumilla ja laiskoilla eli molemmy käy. hevosen pitäisi sijaits tampereella/pirkanmaalla ja olisi kiva jos talli sijaitsisi bussilinjojen lähellä. Jos kiinnostaa ota yhteyttä sähköpostilla: [email protected] tai puhelimitse: 358451265670.

    • uusimaa

      Olen pian 15-vuotias tyttö Järvenpäästä, jolla on ollut oma vuonohevonen 3½ vuotta. Poni oli melkoinen raketti paketti, joten ratsun energisyys ei hätkäytä. Kokemusta löytyy noin 8 vuoden takaa. Luonteeltani olen säänkestävä ja luotettava maalaisjärjellä varustettu harrastaja.

      Millaista vuokraponia etsin? Ainakin koulupuolella osaavaa. Pilkettä silmäkulmassa saa olla. Hoitaessa kiltti, ei pure, potki tai pukittele.

      Vuoden tauon jälkeen kova into palata rakkaan harrastuksen pariin. Vuokrauksen hinnan oltava alle 20€, putsaan varusteet ratsastuksen jälkeen. Toimin hevosenomistajan ohjeiden mukaisesti.

      Ota yhteys sähköpostiin ([email protected]) niin kerron lisää itsestäni ja sinä ponistasi. :)

    • heppatytto14

      moikka :) .etsin vuokra heppaa Hämeenkyröstä,sasista tai Ylöjärveltä ja semmonen minne pääsee bussilla tai pyörällä koska asun Hämeenkyrössä ja oon siis ratsastanu 4 vuotta mutta oon tottunu mennä kiltillä ja totelevaisella hepalla ja oon siis 14v

      • heppatytto14

        jos tiiät niin laita mulle gmail postia mun gmail on [email protected] niin voitte kysyä multa gmailista ja sit sanoa siitä teidän vuokratavata hepasta


    • Anonyymi

      Vaanko heinäkuuksi kun etsin itse vuokrista olen ratsastanut 3vuotta ja hyppään 70cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe