Koripalloa Kuopiossa

torcida

Olen pitkään unelmoinut koripallon pelaamisesta ja ajattelin tätä kautta kysyä mikä olisi paras lähestymistapa lajiin. Olen 18-vuotias ja en ole aiemmin pelannut seurassa, joten en usko että taso riittää ikäisiini junioriseuroihin. Olen kuitenkin sporttinen ja pelaan tälläkin hetkellä jalkapalloa miesten neljännessä divisioonassa sekä olen koripalloa aina kesäisin pelannut/heitellyt asfalttikentillä. Onko minulla siis mahdollisuutta päästä pelaamaan lajia johonkin harrasteporukkaan tms. ja jos kyllä, niin mistä sellaisen voisi löytää? Sijainti siis on Kuopio.

4

1393

Vastaukset

• Minäkin apua tarviisin. Olen 12 vuotias tyttö kuopiosta ja haluaisin johonkin korisseuraan (tytöt) joka olisi siis lähellä tätä keskustan aluetta.

• Moi, tsekkaa linkki.fi/tytot/00-04/ ja linkki.fi/tytot/96-99/ ja ota yhteyttä valmentajiin :)

• mene pallokissat ry sivulle.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      181
      4995
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      123
      4278
    3. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      185
      3745