Minulla on aika jotenkin kummallinen pukeutumistyyli sekä kummallisia harrastuksia. Olen aasialaistaustainen ja useimmiten tykkään pukeutua mustiin. Musta nahkatakki, jossa on pari smiley-heijastimia tarroina, mustat farkut ja musta paita eli sisältyy useimmiten synkkään liittyviä kuvioita (kuten luurangot ja pääkallot tai voodoo-nuket). Stetson-hattuni on taas ruskean värinen ja hiukseni ovat luonnostaan mustat. Joskus saatan kuunnella Heavyä, mutta tuskin se helpottaisi ahdistukseni (poikkeuksena tykkään kuunnella Nightwish Amaranth), joten lähinnä tykkään kuunnella Pop- ja Rock-musiikkeja, varsinkin Dance- ja Disco-tyylisiä, jopa japaninpoppia ja rakkausmusiikkeja. Olen myös HR Gigerin-fani, joka tekee painajaismaisia liittyviä taiteita. Elokuvien ja TV-sarjojen suosikkini ovat supersankarit (varsinkin Heroes), anime, kauhu, seikkailu, joskus draama, komedia ja perhe. Uskon yliluonnollisuuksia, mutta en avaruusolioihin ollenkaan. Synkän ja pelottavan ulkokuoreni alla on väärinymmärrystä ja epätoivoa, en kuitenkaan paha ihminen ollenkaan, sillä esim. haluan suojella luontoa (esim. ostamalla Jotsenmerkkiä ja Luomua). Olen goottifani, jossa ihmiset pukeutuvat rock ja punk-tyyliä (ei kuitenkaan Dead-muotona). Olen pukeutunut ja kiinnostunut kyseisiä harrastuksia kurjan menneisyyteni vuoksi, siksi. Mutta jotkut voivat olla semmoisia ihan huvin vuoksi, ei pelkästään kurjat menneisyydet. Voi veljet, olenko minä muka gootti! Pehmojätkä?
Olenko jonkinlainen pehmojätkä?
Friikki?
0
818
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904