Minulla on aika jotenkin kummallinen pukeutumistyyli sekä kummallisia harrastuksia. Olen aasialaistaustainen ja useimmiten tykkään pukeutua mustiin. Musta nahkatakki, jossa on pari smiley-heijastimia tarroina, mustat farkut ja musta paita eli sisältyy useimmiten synkkään liittyviä kuvioita (kuten luurangot ja pääkallot tai voodoo-nuket). Stetson-hattuni on taas ruskean värinen ja hiukseni ovat luonnostaan mustat. Joskus saatan kuunnella Heavyä, mutta tuskin se helpottaisi ahdistukseni (poikkeuksena tykkään kuunnella Nightwish Amaranth), joten lähinnä tykkään kuunnella Pop- ja Rock-musiikkeja, varsinkin Dance- ja Disco-tyylisiä, jopa japaninpoppia ja rakkausmusiikkeja. Olen myös HR Gigerin-fani, joka tekee painajaismaisia liittyviä taiteita. Elokuvien ja TV-sarjojen suosikkini ovat supersankarit (varsinkin Heroes), anime, kauhu, seikkailu, joskus draama, komedia ja perhe. Uskon yliluonnollisuuksia, mutta en avaruusolioihin ollenkaan. Synkän ja pelottavan ulkokuoreni alla on väärinymmärrystä ja epätoivoa, en kuitenkaan paha ihminen ollenkaan, sillä esim. haluan suojella luontoa (esim. ostamalla Jotsenmerkkiä ja Luomua). Olen goottifani, jossa ihmiset pukeutuvat rock ja punk-tyyliä (ei kuitenkaan Dead-muotona). Olen pukeutunut ja kiinnostunut kyseisiä harrastuksia kurjan menneisyyteni vuoksi, siksi. Mutta jotkut voivat olla semmoisia ihan huvin vuoksi, ei pelkästään kurjat menneisyydet. Voi veljet, olenko minä muka gootti! Pehmojätkä?
Olenko jonkinlainen pehmojätkä?
Friikki?
0
851
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka782464- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811301EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79895
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta98736Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe29731- 30686