Minulla on aika jotenkin kummallinen pukeutumistyyli sekä kummallisia harrastuksia. Olen aasialaistaustainen ja useimmiten tykkään pukeutua mustiin. Musta nahkatakki, jossa on pari smiley-heijastimia tarroina, mustat farkut ja musta paita eli sisältyy useimmiten synkkään liittyviä kuvioita (kuten luurangot ja pääkallot tai voodoo-nuket). Stetson-hattuni on taas ruskean värinen ja hiukseni ovat luonnostaan mustat. Joskus saatan kuunnella Heavyä, mutta tuskin se helpottaisi ahdistukseni (poikkeuksena tykkään kuunnella Nightwish Amaranth), joten lähinnä tykkään kuunnella Pop- ja Rock-musiikkeja, varsinkin Dance- ja Disco-tyylisiä, jopa japaninpoppia ja rakkausmusiikkeja. Olen myös HR Gigerin-fani, joka tekee painajaismaisia liittyviä taiteita. Elokuvien ja TV-sarjojen suosikkini ovat supersankarit (varsinkin Heroes), anime, kauhu, seikkailu, joskus draama, komedia ja perhe. Uskon yliluonnollisuuksia, mutta en avaruusolioihin ollenkaan. Synkän ja pelottavan ulkokuoreni alla on väärinymmärrystä ja epätoivoa, en kuitenkaan paha ihminen ollenkaan, sillä esim. haluan suojella luontoa (esim. ostamalla Jotsenmerkkiä ja Luomua). Olen goottifani, jossa ihmiset pukeutuvat rock ja punk-tyyliä (ei kuitenkaan Dead-muotona). Olen pukeutunut ja kiinnostunut kyseisiä harrastuksia kurjan menneisyyteni vuoksi, siksi. Mutta jotkut voivat olla semmoisia ihan huvin vuoksi, ei pelkästään kurjat menneisyydet. Voi veljet, olenko minä muka gootti! Pehmojätkä?
Olenko jonkinlainen pehmojätkä?
Friikki?
0
807
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172