Hei! Tietääkö kukaa kauanko maitoproteiini on lapsen elimistössä.Olen ollut pari kuukautta maidottomalla ruokavaliolla,imetän täysin ja ajattelin nyt kokeilla joko vauvan vatsa kestäisi maitoa.Ajattelin antaa vauvalle suoraan korviketta vähän. Kauanko sitä on vauvan elimistössä jos oireita taas ilmenee?kuinka paljon antaisin sitä korviketta nyt ensialkuun? Meillä olis häihin lähtö viikon loppuna joten jos proteiini säilyy yli viikon sen eliomistössä,pitää siirtää kokeilua ettei häissä koko päivää huuda :)
maitoproteiinin imeytyminen
-paukku-
1
439
Vastaukset
- .0.
kauanko on elimistössä, mutta kuten ehkä itsekin huomasit, niin kantsii tosiaan käyttää järkeä ja siirtää kokeilu häiden yli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000